Kunngjøring

Collapse

Takhøyde, men noen viktige kjøreregler

Vi håper med dette forumet å få litt fart på de gode diskusjonene på Mammanett.
Forumreglene gjelder like fullt i dette forumet:

- Ingen aksept for personkonflikter - hold dette utenfor forumet
- Diskuter sak og ikke person
- Vi anser det som ukultur å sakse innlegg fra andre nettforums diskusjoner.

Gruppeleder vil stenge tråder eller slette innlegg/tråder som ikke forholder seg til disse kjørereglene.
See more
See less

Vitser om spedbarn

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Vitser om spedbarn

Er helt rystet.

MAkan til oppførsel.Dette med spedbarn og aids er faktisk ikke noe å tulle med, da det er flere plasser i afrika hvor faktisk spebarn blir voldtatt, da voldtektsmennenen tror dem blir kurert ved å ha sex med en jomfru..Fy f....Kjenner ejg blir forbanna
    Verdens heldigste Mamma til 1,2,3,4

Gutt 94, 3400g,Gutt 96, 3750g,Gutt 06, 3400g,Gutt 09, 3150g

Comment

Huh?? Gjør man virkelig narr av sex med spebarn og døde babyer??? F**n feiler det folk lurer jeg på??

Og ang. Facebook, så fikk jeg tilsendt en video fra mine venner ang. barnemishandling.. En fra disse causes against childabuse. Og jeg kikket på den, og jeg grein!!!!! Så kanskje det hadde vært noe å vise denna vennen din, Lorien.. At det faktisk er så syke folk der ute, som voldtar små babyer.. Kjenner jeg blir kvalm.. (Videoen er veldig bra lagd (dokumentar), er samtaler med advokaten som hadde saken mot foreldrene og politimannen som oppdaget babyen.. (kan finne den og legge den ut, om folk har mage til å se den..))

Og det er da derfor jeg ikke fatter hvordan i allverden folk kan spøke med sånt!!!!!!!! Le av naboen som detter ned stigen, eller den teite katta som hopper opp og bommer på sofaen. Men spøk f**n ikke med pedofili og nekrofili..
      98 & 06

22/07 2011

Comment

Slike "vitser" finnes ikke morsomme. De er bare syke, og en skal være passe syk selv for å fortelle slik. Mangler noe vesentlig i toppen ho der! Ble skikkelig kvalm jeg nå, og ikke minst sint!!!
        Mamma til 2 Snupper
        2007 og 2009
        ~Min Blogg~

Comment

Hadde reagert kraftig hvis en av mine venner hadde lagt ut noe sånt!!! Er ikke noe å spøke med!!!! Det at flere ahdde hengt seg på med andre lignende vitser er jo enda verre... syke mennesker...

Comment

Jeg har vitset med mye rart i min tid, med ting som er veldig politisk ukorrekte. MEN det er sånn man bare gjør sammen med folk man kjenner veldig godt, som man vet har samme humor, ikke er i en situasjon til å ta seg nær av det, og som vet at man ikke mener noe alvorlig med vitsene.

Politisk ukorrekte vitser legger man ikke ut på Facebook slik at alle kan se dem. For det første gir det et j** dårlig inntrykk av en selv, og for det andre kan man såre andre mer enn man aner. De vitsene du har fortalt om, tramper langt over (også) mine grenser for hva som er morsomt, de er bare kvalme og triste.

Comment

God venninne eller ikke, jeg hadde rapportert henne!!! Hun trenger jo ikke å få vite at det er du som har gjort det..

Comment

Huff... Dette var ikke morsomt i det hele tatt, og jeg ble bare kvalm.
                Skjønner godt at du reagerer på dette, ja.
                DES 2009 | JULI 2013

Comment

tenker helst på desse rundt di som sier sånn jeg.

tanken på att di fleste kjenner jo noen som har mistet et barn.mest sannsynligvis di også, å så kan di spøke med slikt uten dårlig damvittighet eller noe.

hadde jeg mistet et barn og en veninne av meg hadde komt med en sånn vits så er det ingen tvil om att jeg hadde klabbet til henne.
                  Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012

Comment

blir helt stum Må bare si jeg signerer alle her.. Forkastelig!!!!!

sigpic

Comment

Fy f..... noe så fælt... også å legge ut på FB da???
                      Det var rett og slett forkastelig !
                      L 2008 E 2011 L 2012

Comment

Nei, æsj...

Comment

kjenner jeg vil slå noen nå, og aller mest hu venninnen din. At det går ann?!! Er absolutt enig med alle andre her og jeg ville nok ha rappotert henne om jeg var hennes venninne. Ble også litt trist gitt, er en viss grense på hvor svart humor går eller annen type sjangerhumor. Uansett dette var upassende og dårlig gjort av henne.

Comment

fy f...!!!!!! er det mulig?!?
                            Sov søtt Leah Iselin <3 4.8.2012 <3

Comment

Hva er 30cm langt og får damene til å skrike hele natta?

- Krybbedød

Comment

Working...
                              X