Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Magebilder

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Click image for larger version

Name:	
Views:	2
Size:	88.4 KB
ID:	2402348 Uke 32+3 i dag å det er begynt å bli tungt nå kjenner hodet er synket ned ,kynnere som kan være så smertefull at tror noe er pågang , men hadde det sånn med andre også uten det skjedde noe før over termin.

Comment

Opprinnelig lagt inn av fruspire Se innlegg
      Click image for larger version

Name:	
Views:	2
Size:	88.4 KB
ID:	2402348 Uke 32+3 i dag å det er begynt å bli tungt nå kjenner hodet er synket ned ,kynnere som kan være så smertefull at tror noe er pågang , men hadde det sånn med andre også uten det skjedde noe før over termin.
      Fine magen!
      Er vell litt om lengden på kynnere og om dem kommer "jevnt" som indikerer om det er noe på gang.. Men har kjent noen jupe kynnere selv de siste ukene og de har ikke vært gode!
      Håper du får beholde mini i magen noen uker til

Comment

Uke 30+1 i dag! <3

Comment

Opprinnelig lagt inn av Silje&lt;3 Se innlegg

Fine magen!
          Er vell litt om lengden på kynnere og om dem kommer "jevnt" som indikerer om det er noe på gang.. Men har kjent noen jupe kynnere selv de siste ukene og de har ikke vært gode!
          Håper du får beholde mini i magen noen uker til
          Ja håper på at han holder seg inne enda , de kynnerne har ikke kommet jevnt å smertene har avtatt vil nokk bli urolig om de økte i intensitet å om de ikke stoppet opp, eller om jeg blødde og fikk en følelse for å presse da hadde jeg ringt til føden om å få komme , vil helst ikke reise inn for så bli sendt hjem igjen . Fin stor mage du også å håper det samme for deg også at det er bare kynnere som ikke utvikler seg til noe mer , ingen av mine barn er prematur fødte så regner med det vil gå bra den her gangen også det beste for barnet er å bli der så lenge som mulig

Comment

Så fine mager, Silje og FruSpire!

Her er min fra ca. ei uke siden!
            SA/kjemisk mars '15 (4+3)
            SA juni '15 (6+0)
            Ex.u april '16 (9+0)
            Avbrutt IVF ferskforsøk februar' 17
            Innsett fryst embryo 11. mai '17: Positiv test 11 DPO

Min prøvedagbok: https://forum.mammanett.no/forum/dag...%C2%B8rstanker

Comment

32+2!

Sjukmeldt som jeg er så oppdaterer jeg her inne Får lada godt opp til ho kommer, i alle
              fall!
              SA/kjemisk mars '15 (4+3)
              SA juni '15 (6+0)
              Ex.u april '16 (9+0)
              Avbrutt IVF ferskforsøk februar' 17
              Innsett fryst embryo 11. mai '17: Positiv test 11 DPO

Min prøvedagbok: https://forum.mammanett.no/forum/dag...%C2%B8rstanker

Comment

Opprinnelig lagt inn av tronderjente27 Se innlegg
                32+2!

Sjukmeldt som jeg er så oppdaterer jeg her inne Får lada godt opp til ho kommer, i alle
                fall!
                Struttemage på deg og! <3
                Håper du får hvile deg godt nå når du går hjemme!

Comment

Working...
                X