Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Heeeello from the other siiiide..!!

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Heeeello from the other siiiide..!!

Er'e noe liv her egentlig? En veldig død termingruppe må jeg si hva med å blåse litt nytt liv i trådene?
    https://forum.mammanett.no/forum/dag...-penalet-vol-2

Hei! Har nesten gidd opp selv! Men rekner med at damene har nok med seg selv og voksene spire

Comment

Kan hende det forsåvidt perioder jeg ikke har så mye tid selv også med to små hjemme og én i magen. Men det er alltids hyggelig å skravle litt med andre som er i samme situasjon synes nå jeg. Akkurat nå er jeg eneste rundt meg som er gravid også så ikke så mange å prate med dette om

Comment

Har ikke mye å gi selv mange dager! Har en datter på 18 måneder som tar alt jeg er fleste dagene! Er i uke 11+5 og vært utrolig dårlig siden uke 1! Går med en liten frykt for at dette ikke skal gå bra også! Er du langt på vei du?

Comment

Jeg er 10+4. Formen her er også elendig. Har en dagbok som jeg skriver av meg endel i. Pluss at jeg synes det er fint for å huske ting også.

Frykten for at det ikke skal gå bra er alltid der, lurer bak i halsen. Har opplevd en MA før og det setter virkelig spor. Men jeg merker at det å ha en på 4,5 og en på 2,5 tar mye energi pluss at formen har vært helt crappy siden uke 6- 7... er helt satt ut av drift

Comment

Har prøvd å skrive av og til, men enig i at dette var veldig stille... ser at til og med termingruppen etter har flere innlegg, de har vel akkurat funnet ut at de er gravid! Vet noen om en termingruppe på Facebook?

Comment

Opprinnelig lagt inn av BineC Se innlegg
              Har prøvd å skrive av og til, men enig i at dette var veldig stille... ser at til og med termingruppen etter har flere innlegg, de har vel akkurat funnet ut at de er gravid! Vet noen om en termingruppe på Facebook?
              Nei det vet jeg ikke... er litt Allright å lufte tanker med noen innimellom. Dette er jo nr 3 for meg så det er ikke akkurat nytt å være gravid eller å skulle ha baby, men da er det bare nye tanker som melder seg

da er vi hvertfall noen da, som kan prøve å holde litt liv i trådene her inne.

Hvor langt er du på vei?

Comment

Jenta mi er en veldig aktiv unge og hun skal alltid klatre, hoppe, springe, under og over! Hun er kjempe flink altså(!), men gud så sliten jeg blir av å være med eller bare følge med at det går bra! Så når far kommer hjem fra jobb, køjer jeg helt ut en time
                Gled/gruer meg til magen blir større, tuppa mi vil kanskje skjønne litt mere hvorfor mamma passer på magen og forhåpentligvis ta litt mer "hensyn"
                Men hu er jo så ung enda, så bare håper..
                Så er det jo større mage, tyngre kropp.. Sliter jo litt med å bære jenta mi nå! Trur jeg må begynne på gravid yoga for å styrke kroppen:S

Comment

Opprinnelig lagt inn av babymaybe Se innlegg

Nei det vet jeg ikke... er litt Allright å lufte tanker med noen innimellom. Dette er jo nr 3 for meg så det er ikke akkurat nytt å være gravid eller å skulle ha baby, men da er det bare nye tanker som melder seg

da er vi hvertfall noen da, som kan prøve å holde litt liv i trådene her inne.

Hvor langt er du på vei?
                  Bare nummer 2 her Storebror er 1 1/2 så en travel alder! Er 15+4 i dag

Comment

Hei jenter/damer jeg også vil gjerne få litt liv i denne tråden. Hvordan hår det med dere??fortsatt mye plager eller begynner det å roe seg?
                    jeg er gravid med nr 3-på 3 år haha..så har en gutt hjemme på 2,4 år og en gutt på 8 mnd. Har gudsjelov ikke kastet mye opp,men skikkelig uggen til tider. Og unga sliter meg ut!! Men nå begynner største i bhg om to uker så håper jeg kan få slappet av litt da
                    så vi er i samma båten alle sammen her hehe skal bli godt når dette barnet er ute. Da er jeg ferdig med barn. Skal dere ha flere da ?

Comment

Godt at noen skriver litt her inne, veldig lite aktivitet på denne gruppa! Jeg er i ganske grei form faktisk, kastet opp noe voldsomt med de to første så jeg er veldig overrasket! Nå er jeg bare kvalm når jeg er sulten, og er oppe og spiser flere ganger hver natt:P

2012

Comment

Har vært i fin form hele tiden, samme i forrige svangerskap. Eneste er at jeg blir veldig nummen i fingrene og får smerter oppover til albuen når jeg belaster armene.. som f.eks ved å sitte å skrive på mobilen, kjøre bil osv. Helt dagligdagse ting altså Håper det snart gir seg eller blir bedre!

Og dette blir nok siste barn her! Føler jeg vil ha nok med to når jeg er 35 når nr. 2 blir født

Comment

Nesten akkurat som med meg mari123,kvalm når jeg er sulten bare. Mye bedre form nå enn med de to andre. Så får vi håpe det holder seg sånn til vi er ferdig
                          Jeg var egentlig ferdig med å få barn etter sønn nr 2 nå i november som var..men fikk sååå lyst på en til. Merkelig greier. De sier jo at en bare VET at nå er det nok,så får håpe jeg får den følelsen når nr 3 kommer i februar.

Comment

Opprinnelig lagt inn av BineC Se innlegg

Bare nummer 2 her Storebror er 1 1/2 så en travel alder! Er 15+4 i dag
                            Har storebror merket noe til svangerskapet?
                            Jenta mi er lykkelig uvitende enda

Comment

Opprinnelig lagt inn av Silje<3 Se innlegg

Har storebror merket noe til svangerskapet?
                              Jenta mi er lykkelig uvitende enda
                              Absolutt lykkelig uvitende her og

Comment

Working...
                              X