Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Heeeello from the other siiiide..!!

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Opprinnelig lagt inn av BineC Se innlegg

Absolutt lykkelig uvitende her og
    Er vel lik så greit
    Må si jeg er spent på når hun vil skjønne det! Må magen begynne å "bølge"/"sparke" eller må babyen bli født?!

Comment

Opprinnelig lagt inn av BineC Se innlegg

Absolutt lykkelig uvitende her og
      Her har han på snart 5 stilt spørsmål ved hvorfor mamma er så mye sliten og kvalm. Uten at vi har svart på det direkte. Neste tirsdag skal jeg på tidlig ul, da er jeg 13 uker. Hvis alt er Ok skal vi fortelle gutta nyheten
      https://forum.mammanett.no/forum/dag...-penalet-vol-2

Comment

Opprinnelig lagt inn av babymaybe Se innlegg

Her har han på snart 5 stilt spørsmål ved hvorfor mamma er så mye sliten og kvalm. Uten at vi har svart på det direkte. Neste tirsdag skal jeg på tidlig ul, da er jeg 13 uker. Hvis alt er Ok skal vi fortelle gutta nyheten
        Håper alt står bra til med både mor og baby!
        Håper gutta blir glade for en ny baby i familien! <3

Comment

Opprinnelig lagt inn av Silje&lt;3 Se innlegg

Håper alt står bra til med både mor og baby!
          Håper gutta blir glade for en ny baby i familien! <3
          Ja Shit jeg er spent på det altså..! Det kan godt slå ut begge veier, enten i jubel eller fortvilelse gleder meg uansett til å se reaksjonen. Vi skal filme for å vise familien. Uansett så blir de nok glade for det når det har fått synke inn men jeg gleder meg veldig til å se den FØRSTE reaksjonen kan bli gøy! Han minste forstår nok ikke omfanget av det hele, annet enn at mamma har baby i magen.

Comment

Da har jeg vært på oul. Har en gutt fra før, og har stortsett bare gutter i familien og var bombesikker på gutt. I magen ligger ei frisk lita jente, jeg er sjokkert og så glad. Sliter nesten litt med å tro på det

Comment

Så koselig! Gratulerer med jente

2012

Comment

Opprinnelig lagt inn av deerlise Se innlegg
                Da har jeg vært på oul. Har en gutt fra før, og har stortsett bare gutter i familien og var bombesikker på gutt. I magen ligger ei frisk lita jente, jeg er sjokkert og så glad. Sliter nesten litt med å tro på det
                Så herlig! Gratulerer så mye! <3

Comment

Opprinnelig lagt inn av deerlise Se innlegg
                  Å så herlig!!!! OUL er fantastisk. Gleder meg til det er min tur, men det er Jo enda noen uker til. Har ikke fått dato enda. Så gøy med en jente da, gratulerer så mye! Veldig gøy når man får vite hva det er, får liksom et litt annet forhold til baby i magen. Kommer enda litt nærmere

Comment

Opprinnelig lagt inn av babymaybe Se innlegg

Å så herlig!!!! OUL er fantastisk. Gleder meg til det er min tur, men det er Jo enda noen uker til. Har ikke fått dato enda. Så gøy med en jente da, gratulerer så mye! Veldig gøy når man får vite hva det er, får liksom et litt annet forhold til baby i magen. Kommer enda litt nærmere
                    Ja, det er sant. Det hele ble plutselig så mye mer virkelig. Helt fanrastisk

Comment

Opprinnelig lagt inn av Silje&lt;3 Se innlegg

Så herlig! Gratulerer så mye! <3
                      Takktakk

Comment

Opprinnelig lagt inn av Mari123 Se innlegg
                        Så koselig! Gratulerer med jente
                        Veldig! Takk for det

Comment

Så det var HER inne skravlinga var! Lette på Skravletråden, jeg..
                          SA/kjemisk mars '15 (4+3)
                          SA juni '15 (6+0)
                          Ex.u april '16 (9+0)
                          Avbrutt IVF ferskforsøk februar' 17
                          Innsett fryst embryo 11. mai '17: Positiv test 11 DPO

Min prøvedagbok: https://forum.mammanett.no/forum/dag...%C2%B8rstanker

Comment

Opprinnelig lagt inn av tronderjente27 Se innlegg
                            Så det var HER inne skravlinga var! Lette på Skravletråden, jeg..
                            Hæææh! Det ble litt sånn Har prøvd å flytte den ved å skrive litt der

Comment

Working...
                            X