Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Noe på gang-tråden :)

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Noe på gang-tråden :)

vet det ikke et så mange aktive her inne, men kanskje kan noen oppdatere når det skjer noe? Er jo ikke så lenge til for noen ..og for alt jeg vet då kan noen ha født allerede? Oppdater gjerne!
    SA/kjemisk mars '15 (4+3)
    SA juni '15 (6+0)
    Ex.u april '16 (9+0)
    Avbrutt IVF ferskforsøk februar' 17
    Innsett fryst embryo 11. mai '17: Positiv test 11 DPO

Min prøvedagbok: https://forum.mammanett.no/forum/dag...%C2%B8rstanker

Ble smittet med omgangssyken sist søndag! Det startet en uke med sykehus i karantene, med rier og mange sprøyter og medesiner for å stoppe riene.. Er kommet til uke 33+5 nå og fått beskjed om at vist riene starter igjen, vil di ikke stoppe fødselen.. Så har fått beskjed om å ligge og ta det med ro fremover..

Lillebror har det vist litt travelt med å se verden, men håper han holder seg inne til neste år!

Comment

Huff stakkars! Jeg hadde omgangssyke da forrige ble født, vet hvor fælt det der er... Krysser fingrene for at babyen holder seg inne en god stund til!

Comment

Huff, Silje.. Det hørtes ikke artig ut
        Krysser fingrene for at han holder seg der inne så lenge han skal
        SA juni '15 (6+0)
        Ex.u april '16 (9+0)

Comment

Må si at jeg følte meg ganske stakkarslig der jeg låg med veneflon i begge hender og stroppet fast med rieteller! Lillebror var litt stresset og låg ikke rolig i maven! Men han er en aktiv gutt fra før, så var en liten trøst at han rørte så my på seg.. Da viste jeg at han levde ihvertfall!
          Var på to ul, så fikk se ham godt Han er 12% over gjennomsnittet og jeg har litt mye fostervann, så tok glukosebelastningstest på tirsdag! Men jeg har trolig ikke(!) svangerskapsdiabetes! Phuuu!
          Så nå teller vi dager og ikke uker og håper at han holder seg inne i magen til over jul i første omgang..

Håper dere får en god og rolig juleferie og at babyene deres er friske og koser seg inne i magehulen!

Comment

Merket rier startet i dag tidlig ca kl 6:40 for så stoppe opp å nå tatt seg opp igjen 3 min til 9 min mellom hver så det er ikke helt stabilt noen ganger kort tid andre ganger lang tid mellom vær rie ser det an vil ikke inn enda før sikker at det er riktig i gang er ca i uke 38+3 i dag .

Lilypie - (KeyJ)

Comment

Så spennende, fruspire!
              det er jo absolutt innafor å føde nå da, om det skulle skje

Venter spent på oppdatering!
              SA juni '15 (6+0)
              Ex.u april '16 (9+0)

Comment

Opprinnelig lagt inn av tronderjente27 Se innlegg
                Så spennende, fruspire!
                det er jo absolutt innafor å føde nå da, om det skulle skje

Venter spent på oppdatering!
                Takk . det er fortsatt for lange pauser siden sist rie så velger å vente enda før velger å kontakte føden vil ikke bli sendt hjem om det ikke er i gang .
                Last edited by fruspire; 06-01-18, 13:44.

Lilypie - (KeyJ)

Comment

Så spennende fruspire! Er nok kroppen som gjør seg klar nå! Du kan ringe inn til føden og fortelle forløpet ditt, så er du registrert Så kan du ringe inn igjen når og om riene bygger seg opp! Lykke til! <3

Comment

Åhh, så spennende!! Lykke til

Comment

Sånn har riene vært etter at fikk ca 4 timer pause fra sist rie , er enda ikke overbevist om at det er virkelig i gang venter for å se om det holder seg sånn uten stans .

Lilypie - (KeyJ)

Comment

Følger bare spent med jeg, for jeg har ikke peiling!
                        Spent på hvordan det føles og når det kommer til å starte

Hold oss oppdatert!
                        SA juni '15 (6+0)
                        Ex.u april '16 (9+0)

Comment

Opprinnelig lagt inn av tronderjente27 Se innlegg
                          Følger bare spent med jeg, for jeg har ikke peiling!
                          Spent på hvordan det føles og når det kommer til å starte

Hold oss oppdatert!
                          Det stoppet opp i 13:00 tiden i dag, i hele natt har hat rier som aldri ble regelmessig ble bare utslitt ingen søvn håper på sterkere rier som bygger seg mer opp at det blir framgang .

Lilypie - (KeyJ)

Comment

Håper du får sove godt i natt, så du blir uthvilt! Veldig spennende å følge med her nå altså!

Comment

Riene har tatt seg opp igjen kl 5:15 å de er litt vondere en sist håper ikke det er bare modningsrier som ikke gjør noe forandring venter å ser det an .

Lilypie - (KeyJ)

Comment

Working...
                              X