Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Velkommen!

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Velkommen!

Velkommen til termingruppen for juli-/augustspirene 2018! Gratulerer så mye med spirene, dere har en spennende reise foran dere.
    Her finner dere de med termin i samme tidsrom som dere selv, og her kan dere skravle, stille spørsmål, dele bekymringer og gleder. Lykke til på veien videre!

Da får jeg være førstemann fant ut i dag at jeg er gravid. Termin er 2 juli
    ​​​​​​
    Attached Files
    Last edited by lisaV; 19-10-17, 20:58.

Comment

Comment

Gratulerer

Comment

Hvordan går det med deg lisaV?

Comment

Fikk et lite sjokk på kvelden i dag. Har ikke prøvd, men fikk en feeling på at noe ikke var som det pleide. Kjøpte tester i dag, og jaggu.. Termin er vel rund 28.juli-ish.

Egentlig skulle vi vente, satse på 2019-baby, men nå blir det 2018 da, altså

edit: las over, ser ikke ut som jeg er glad for dette, men det er jeg altså! Gleder oss stort til sommeren <3
            Last edited by Sissy_1; 15-11-17, 01:32.

Comment

Hei Tror jeg hører hjemme her da jeg fikk en positiv test i dag! Syklusen min har vært helt på styr den siste tiden så vet ikke hvor langt jeg er på vei. Men siden jeg tok en test for ca 1,5 uke siden som var negativ går jeg ut i fra at jeg er rundt 4 uker på vei
              Veldig overrasket da vi var sikker på at vi måtte til med IVF, slik den kommende storebroren ble til <3
              Legger ved dagens test. Den ble ikke tatt på morgenurin og streken kom opp nesten med en gang!

Comment

Hei jenter❤️ Da vil jeg melde min interesse for denne gruppa også! Venter ikke mensen før 21/11 men tok en test i dag-og man kan se to streker- eller hva sier dere?

Comment

Gratulerer alle sammen og velkommen inn i termingruppa

Comment

Gratulerer til dere som har kommet inn i gruppa så langt!

Alle termingrupper trenger en gruppeleder, så er det noen som har lyst, legg igjen en kommentar her inne, eller send meg PM. Lykke til på veien videre med spirene!

Comment

Termin 10 August<3

Comment

Tok denne i dag tok test med strimmel som var svakt positivt i helga. Pga tidligere exu, så tok jeg blodprøver i dag og for to dager siden. Blodprøvene viste normal stigning av HCG, så nå tør jeg kanskje håpe på at det ikke skjer en gang til. Venter på time til tidlig ultralyd

Comment

Hører vel hjemme her jeg også hadde en sa i okt, og nå i nov ble enda en test positiv! Så vet ikke helt når jeg har termin enda, men tror det er rundt månedskifte juli/august. Skal bestille tidlig ul for å få en mer nøyaktig termin

Comment

Working...
                          X