Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Tidlig ultralyd

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tidlig ultralyd

Hvis graviditeten fortsatt går sin gang får jeg henvisning til tidlig ultralyd når jeg skal til legen mandag om 1 uke, kjenner jeg gruer meg veldig. Torsdag den uken som kommer er jeg like langt på vei som når jeg mistet i sommer. Kvalm og veldig vondt i hodet om dagen. Det er helt forferdelig å bare gå å vente på at det skal skje noe. Håper dere andre gleder dere litt mer over en fantastisk positiv test. Men jeg klarer ikke å roe nervene denne gangen fordi jeg ble så veldig sønderknust i sommer. Så krysser fingrene for at denne spiren har tenkt å følge med hele veien i mål.
    Hva tenker dere om tidlig ultralyd?

Titter innom fra annen termingruppe Vi hadde tidlig ultralyd i uke 8, fikk timen en uke før. Jeg var veldig nervøs den uken vi ventet, mens mannen var den rolige av oss. Det å få se hjertet slå og den lille spiren var en fantastisk følelse!
    Men når jeg nådde ukene som vi mistet tidligere så ble jeg ekstra redd.. Det som hjalp meg var å prøve å nyte at alt går fint nå og ikke tenke på det som hadde skjedd den og den uken.
    Ville mye heller få tidlig ultralyd enn å gå i det uvisse.
    Masse lykke til! Håper spiren holder seg fast hele veien og er frisk!
    <3 Venter på prinsen vår <3

Comment

Opprinnelig lagt inn av Vetlamori Se innlegg
      Titter innom fra annen termingruppe Vi hadde tidlig ultralyd i uke 8, fikk timen en uke før. Jeg var veldig nervøs den uken vi ventet, mens mannen var den rolige av oss. Det å få se hjertet slå og den lille spiren var en fantastisk følelse!
      Men når jeg nådde ukene som vi mistet tidligere så ble jeg ekstra redd.. Det som hjalp meg var å prøve å nyte at alt går fint nå og ikke tenke på det som hadde skjedd den og den uken.
      Ville mye heller få tidlig ultralyd enn å gå i det uvisse.
      Masse lykke til! Håper spiren holder seg fast hele veien og er frisk!
      Jeg håper hodet og tankene roer seg litt når man bare får sett at det er liv. Det er noe med det. Var på ultralyd i uke 7 og 13 med forje klarer ikke å vente til 18-22 uler på vei

Comment

Opprinnelig lagt inn av CM1-2-3 Se innlegg

Jeg håper hodet og tankene roer seg litt når man bare får sett at det er liv. Det er noe med det. Var på ultralyd i uke 7 og 13 med forje klarer ikke å vente til 18-22 uler på vei
        Det hjalp iallfall oss veldig og se at det var liv inni der og et hjerte som slo. Har blitt tett fulgt opp dette svangerskapet og fått ultralyd flere ganger. Veldig betryggende!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Vetlamori Se innlegg

Det hjalp iallfall oss veldig og se at det var liv inni der og et hjerte som slo. Har blitt tett fulgt opp dette svangerskapet og fått ultralyd flere ganger. Veldig betryggende!
          Å så bra det er godt å føle at man blir fulgt opp. Masse lykke til

Comment

Å så bra det er godt å føle at man blir fulgt opp. Masse lykke til
            Takk, det samme!

Comment

Tok tidlig ultralyd i uke 8+2 sist, noe som for oss ble alt for tidlig. Denne gangen venter vi til nærmere uke 12 og etter jul

Comment

Opprinnelig lagt inn av Sissy_1 Se innlegg
                Tok tidlig ultralyd i uke 8+2 sist, noe som for oss ble alt for tidlig. Denne gangen venter vi til nærmere uke 12 og etter jul
                Kan skjønne at dere venter. For vår del klarer ikke jeg å roe meg før jeg ser hjertet slå. Det hjalp mye sist, da var vi på ultralyd 7+1. Så jeg venter spent på time, håper det kommer en time i posten i løpet av denne uken vi tar nok en runde uken før jul også

Comment

Kan skjønne at dere venter. For vår del klarer ikke jeg å roe meg før jeg ser hjertet slå. Det hjalp mye sist, da var vi på ultralyd 7+1. Så jeg venter spent på time, håper det kommer en time i posten i løpet av denne uken vi tar nok en runde uken før jul også
                  Får du tidlig ul eller privat?

Comment

Får du tidlig ul eller privat?
                    Jeg får tidlig ultralyd. Legen har sendt henvisning vidre så venter i spenning på time nå

Comment

Jeg får tidlig ultralyd. Legen har sendt henvisning vidre så venter i spenning på time nå
                      Ah!
                      Håper den kommer snart, og at alt står bra til <3 Når har du termin, ca?

Comment

Ah!
                        Håper den kommer snart, og at alt står bra til <3 Når har du termin, ca?
                        Litt usikker, men mellom 4 og 7 juli engang. Avhenger litt av hvordan jeg regner på det

Comment

Da har jeg bestilt meg time til legen for å få henvisning til tidlig ul! Skikkelig rar følelse og si at jeg trengte time til svangerskapskontroll :P

Comment

Opprinnelig lagt inn av trulto Se innlegg
                            Da har jeg bestilt meg time til legen for å få henvisning til tidlig ul! Skikkelig rar følelse og si at jeg trengte time til svangerskapskontroll :P
                            Så gøy Håper du også får tidlig ultralyd. Var inne i permen til mini for å se når jeg var på første ultralyd med han, det var 7+5 og jeg er 7+1 i dag, så håper ikke det tar for lang tid før jeg får time... hater å vente. Burde lest til eksamen neste uke, men klarer ikke å fokusere..

Comment

Så gøy Håper du også får tidlig ultralyd. Var inne i permen til mini for å se når jeg var på første ultralyd med han, det var 7+5 og jeg er 7+1 i dag, så håper ikke det tar for lang tid før jeg får time... hater å vente. Burde lest til eksamen neste uke, men klarer ikke å fokusere..
                              Ja satser på det. I og med at syklusen min har vært helt på bærtur siden i sommer så går eg ut i fra at jeg får henvisning for å se hvor langt jeg er på vei.
                              Satser på at du får et brev i posten snart og at du slipper å vente så lenge

Comment

Working...
                              X