Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Tidlig ultralyd

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Opprinnelig lagt inn av CM1-2-3 Se innlegg

Jeg fikk offentlig fordi jeg har hatt flere SA og bekymret meg stort. Så hvis du er bekymret for at ting ikke er som det skal eller at det påvirker hverdagen din vil nok legen skrive en henvisning til deg. Runde nummer 2 jeg hadde nå tok jeg privat, bare fordi jeg ville ha en til for å være helt sikker på at alt fortsatt så fint ut. Masse lykke til. Og gratulerer så mye med graviditeten
    Takk Har første legetime 11. januar, så får håpe at legen er snill og sender en henvisning. Kunne ikke få tidligere siden legen er borte og jeg ønsker min egen lege.

Comment

Er det noen av dere som ønsker å vite kjønn på tidlig ultralyd? Vi fikk vite kjønn på førstemann på privat kontroll i uke 13. Skal på kontroll nøyaktig samme dag og vil gjerne spørre om kjønn om alt er normalt. Men så er det jo også litt spennende å ikke vite også. Kanskje noen av dere som har passert 13 uker har fått vite kjønn allerede?

Comment

Opprinnelig lagt inn av Pumpine Se innlegg
        Er det noen av dere som ønsker å vite kjønn på tidlig ultralyd? Vi fikk vite kjønn på førstemann på privat kontroll i uke 13. Skal på kontroll nøyaktig samme dag og vil gjerne spørre om kjønn om alt er normalt. Men så er det jo også litt spennende å ikke vite også. Kanskje noen av dere som har passert 13 uker har fått vite kjønn allerede?
        Jeg er vel en av de som er lengst med 13+0 i dag. Er var litt tidlig å si kjønnet når vi var på siste ul, men han tippet hva han trodde det kom til å bli. Vi har ikke tenkte ledig mye på det, viktigste er at det var frisk baby, så får vi jo kjønnet på oul.

Comment

Må man ha det svangerskapsskjemaet når man skal på tidlig ultralyd? Ultralyden er privat på Volvat.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Kinehege Se innlegg
            Må man ha det svangerskapsskjemaet når man skal på tidlig ultralyd? Ultralyden er privat på Volvat.
            Nei, det må du ikke Ofte har du ikke fått noe skjema når du tar tidlig ul.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Sissy_1 Se innlegg

Nei, det må du ikke Ofte har du ikke fått noe skjema når du tar tidlig ul.
              Nei, var det jeg tenkte. Så lurte på om jeg måtte bråe stille meg en time før ul. Har bestilt til neste uke. Blir spennende!

Comment

Var på tidlig ul i dag. Har dessverre hatt en MA.. Kommer innom å skriver mer når jeg er klar for det.

Comment

Var på tidlig ul i dag. Har dessverre hatt en MA.. Kommer innom å skriver mer når jeg er klar for det.

Så utrolig leit å høre Sissy_1

Comment

Det var trist å høre! Nå ble jeg kjempenervøs og ul kan ikke komme fort nok! Trodde ikke det vr så vanlig jeg, men syns jeg hører om det hele tiden!

Comment

Det var trist å høre! Nå ble jeg kjempenervøs og ul kan ikke komme fort nok! Trodde ikke det vr så vanlig jeg, men syns jeg hører om det hele tiden!
                      Ikke meningen å skremme altså! Alt er mest sannsynlig helt i orden hos deg Lykke til! Gleder meg til å se struttende mager og ultralydbilder av deres små <3

Comment

Alt var fint på ul og hjertet slo. Ble flyttet litt frem og er 8+5 i stedet for 8+0 i dag.

Comment

Alt var fint på ul og hjertet slo. Ble flyttet litt frem og er 8+5 i stedet for 8+0 i dag.
                          Så utrolig godt å høre! Gratulerer så mye!

Gleder meg til kroppen er klar igjen, det vi gikk gjennom gjør meg bare mer gira på å få enda en liten en!

Comment

Jeg går nå å venter på innkalling til tidlig ultralyd. Var hos legen på torsdag og han skulle sende henvisning. Ble henvist da jeg hadde en liten blødning 7+3 og 7+5 og siden symptomene mine plutselig forsvant 8+0 og jeg naturligvis ble veldig engstelig. Symptomene kom heldigvis tilbake for fullt noen dager etterpå, men kjenner at det blir godt å få en sjekk.

Nå gleder jeg meg over å være 9+0 i morra <3

Comment

Working...
                            X