Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Symptomer

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Symptomer

Tenkte å ha en symptomstråd også. De kommer fortløpende de nå

Hei, 4+3 her og i går var mine pupper så vonde og ømme altså!
    Men i dag er det intet å merke.

Comment

Jeg er ekstrem kvalm, slet med det i forje svangerskap også, og spesielt etter kl 13-14. Da er det nytteløst å spise noe som helst. Håper det går over snart, helt håpløst å gå rundt å føle at man nesten kaster opp hele tiden.

Comment

Har smerter i korsryggen og fått to «støt» i bekkenet som
        fikk meg til å tenke....

Comment

Sist prøvde vi på baby, så da gikk jeg å kjente etter symptomer. Denne gangen prøvde vi ikke, men likevel kjente jeg igjen stikkingene i livmoren fra sist svangerskap. Var også kvalm søndag og mandag, men tenkte først det var omgangssyka som herjer vilt rundt oss. Ikke plaget med nevneverdig kvalme i forrige svangerskap, og foreløpig ikke nå heller. Fortsatt utrolig tidlig, ikm onsdag (regner da 4+0). Har hatt en utrolig rar syklus siden jeg slutta på cerazette jula i fjor. En mnd er det lang syklus (40dager), neste en kort/normal syklus (26-28-30 dager). Frem til denne mnd har jeg hatt stålkontroll, men fikk positiv el-test 1. og 2. november. Står i appen at det skulle vært en 33dagers syklus, så det er det jeg går ut i fra
          Håper alt går bra, og at jeg kjenner mer på symptomene når jeg er kommet lengre på vei.

Comment

Her var det ømme pupper og mensensmerter som meldte seg først. Utenom dette har jeg ikke merket noe annet. Forrige gang jeg var gravid ble jeg ekstremt trøtt rundt uke 5-12, det var så gale at jeg måtte både sove formiddagshvil og middagshvil og allikevel var jeg stuptrøtt når kvelden kom og for så vidt resten av dagen også. Håper jeg slipper det denne gang. Er ikke lett å være trøtt med en liten gutt på 2,5 år

Comment

Jeg har vært ekstremt kvalm, og i dag klarte jeg ikke p holde tilbake lenger. Så jeg hang over doen isteden for å spise frokost før jobb i dag tidlig... er også super trøtt hele tiden. Hardt med jobb og en 2 åring i hus, men det går seg vel til tenker jeg

Comment

Working...
              X