Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråden

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skravletråden

Tenkte det kunne vere kjekt med en skravletråd Så kan vi prate om løst og fast

Det var lurt ser ut at til at vi blir noen, det er koselig! Jeg begynner å få mage allerede :o jeg har litt mage fra før, men den har allerede begynt å synes. Så det skal bli vanskelig å skjule denne frem til uke 12-14... hjelpes!

Comment

Jeg er veldig spent på om det kinesiske fødselskartet har stemt på dere tidligere?
      Her stemte det ikke sist..

Comment

Om jeg husker rett så stemte det ikke forrige gang for min del..

Comment

Stemte ikke på meg sist heller Så det kan bli spennende å se. Siste termingruppa jeg var med i var det masse gutter

Comment

Når tenker dere å fortelle om graviditeten til de nærmeste?
            Synst det er litt deilig at det bare er meg og mannen som vet det enda, men tror jeg vil fortelle det til mine foreldre snart. Men har lyst å fortelle det på en litt artig måte. Noen her som har/skal fortelle nyheten på en gøy måte?

Comment

Vi kommer ikke til å si noe til noen før etter nyttår, tror jeg. Ønsker å ha en ultralyd for å se at alt er bra først. Sist fortalte vi det ikke til noen før rundt 16uker

Comment

Her vet mamma det, og vi forteller det nok til svigers og pappa når vi har fått vært på tidlig ultralyd. Også tenker jeg at vi slipper nyheten på julaften til nære venner og resten av familien siden jeg er 12+4 på julaften.

Comment

Når ringer dere lege/jordmor for å bestille første time?

Comment

Jeg har fått time om 2 uker, da er jeg ca 8,5 uke på vei. Grunnen til at jeg er litt tidlig ute er at jeg ønsker å få en henvisning til tidlig ul. Om jeg ikke hadde trengt den henvisningen hadde jeg nok venta til rundt uke 12 med time

Comment

Jeg trenger ikke noe henvisning, selv om det hadde vært greit. Har bestilt time privat.
                      Husker jeg ringte i uke 5 sist, men har ikke ringt legen enda. Sist hadde jeg legetime akkurat 12+0, og jeg hadde ikke time til jm før uke 24+0. Synes det var veldig lenge å vente nesten 3mnd på ny kontroll. Vet ikke hva som er vanlig, jeg?

Comment

Opprinnelig lagt inn av Sissy_1 Se innlegg
                        Jeg trenger ikke noe henvisning, selv om det hadde vært greit. Har bestilt time privat.
                        Husker jeg ringte i uke 5 sist, men har ikke ringt legen enda. Sist hadde jeg legetime akkurat 12+0, og jeg hadde ikke time til jm før uke 24+0. Synes det var veldig lenge å vente nesten 3mnd på ny kontroll. Vet ikke hva som er vanlig, jeg?
                        Jeg var hos jordmor i uke 12 sist, og neste er vel uke 24 ja, etter oul på sykehuset.

Comment

Opprinnelig lagt inn av CM1-2-3 Se innlegg

Jeg var hos jordmor i uke 12 sist, og neste er vel uke 24 ja, etter oul på sykehuset.
                          Men du må vel innom legekontoret for å ta blodprøver? Jm tar vel ikke blodprøver?

Comment

Opprinnelig lagt inn av Sissy_1 Se innlegg

Men du må vel innom legekontoret for å ta blodprøver? Jm tar vel ikke blodprøver?
                            Tok ikke blodprøver sist tror jeg. Ikke som jeg husker i hvert fall

Comment

Opprinnelig lagt inn av CM1-2-3 Se innlegg

Tok ikke blodprøver sist tror jeg. Ikke som jeg husker i hvert fall
                              Ah, vet det blir tatt ved første svangerskap iallefall. I tillegg er jeg rhesus neg, så her må det taes blodprøver flere ganger i løpet av svangerskapet.

Comment

Working...
                              X