Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråden

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg var ikke med i noen gruppe forrige gang, så er ganske uerfaren med forumer egentlig. Men jeg må innrømme at jeg «glemmer» litt denne graviditeten og derfor også denne gruppen. Er så redd dette svangerskapet skal bli over på et blunk. Skjerpings på meg nå!

Comment

Kjekt å kunne bruke hverandre litt, vi går igjennom det samme, men med ulike ting som kommer opp. Og fler har vært gjennom det før også.

Comment

Var ikke ment å være survete altså Bare jeg som går hjemme hver dag, skriver skoleoppgaver på pc'n så er innom støtt å ser etter om det har skjedd noe spennende.

Comment

Jeg savner også masse aktivitet i termingruppa Var her på forumet da jeg gikk med storebror også, da var det juli/augustspirene 2013 ( har termin med lillesøster dagen før terminen jeg hadde med storebror :P ). i 2013 var det veldig mye aktivitet her, så synes vi må skjerpe oss! Det er jo så trivelig å skravle her inne, og dele erfaringer

Comment

Får ikke med alt når jeg skriver her inne!? Bare 4-5 ord som kommer med av det jeg skriver.

Comment

Må skrive en annen plass for å så kopiere det inn her. Tungvint.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Marsbaby2016 Se innlegg
                Må skrive en annen plass for å så kopiere det inn her. Tungvint.
                Så rart at det ikke kommer med... Har du hørt med admin om det er flere som sliter med det?
                Det blir tungvint å være aktiv når man må kopiere over alt hele tiden...
                Håper det tar seg opp litt utover når alle kjenner liv i magene og vært på OUL.

Comment

Flere som sliter med mye kynnere og nedpress og som har noen gode tips til meg? Tok det opp med legen da jeg var der for noe helt annet og da sa han at det er helt normalt med kynnere og nedpress men om det ble noe stort mer enn det jeg hadde nå måtte vi snakkes. Så anbefalte han det "vanlige" slappe av når kynnerene melder seg og knipeøvelsen. Dette er noe jeg gjør daglig, så lurte på om det er noen som har noen andre råd?

Comment

Opprinnelig lagt inn av trulto Se innlegg
                    Flere som sliter med mye kynnere og nedpress og som har noen gode tips til meg? Tok det opp med legen da jeg var der for noe helt annet og da sa han at det er helt normalt med kynnere og nedpress men om det ble noe stort mer enn det jeg hadde nå måtte vi snakkes. Så anbefalte han det "vanlige" slappe av når kynnerene melder seg og knipeøvelsen. Dette er noe jeg gjør daglig, så lurte på om det er noen som har noen andre råd?
                    Har ingen gode råd der dessverre hadde ikke kynnere sist, så vet ikke hvordan det kjennes ut. Selv har jeg fått skikkelig bekkenløsning, foran denne gangen. Er så vondt når jeg går og sitter. Nå må det snart bli sol og sommer så det går an å bevege seg litt mer ute. * lengterettersommer*

Comment

• Opprinnelig lagt inn av trulto Se innlegg
                      Høres ut som du gjør det du skal Er vel ikke bevist at hvile hjelper for alle mot kynnere og nedpress, så om det gjelder deg kan det kanskje være at en gåtur kan hjelpe (?). Men om de blir vonde og hyppigere må du selvfølgelig kontakte legen din igjen. Mulig du får en innvendig utralyd for å sjekke livmorhalsen.

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Pumpine Se innlegg

Høres ut som du gjør det du skal Er vel ikke bevist at hvile hjelper for alle mot kynnere og nedpress, så om det gjelder deg kan det kanskje være at en gåtur kan hjelpe (?). Men om de blir vonde og hyppigere må du selvfølgelig kontakte legen din igjen. Mulig du får en innvendig utralyd for å sjekke livmorhalsen.
                        Får ofte mer nedpress om jeg går mye, men det er somregel i forbindelse med jobb så kanskje en rolig tur hadde vært noe. Skal hvertfall prøve det ut, takk for tips! Har alltid trodd at man skulle hvile når men fikk kynnere og nedpress..
                        Ja tror de ville skjekke livmorhalsen når vi skal på kontroll på sykehuset i uke 24

Comment

• Opprinnelig lagt inn av CM1-2-3 Se innlegg

Har ingen gode råd der dessverre hadde ikke kynnere sist, så vet ikke hvordan det kjennes ut. Selv har jeg fått skikkelig bekkenløsning, foran denne gangen. Er så vondt når jeg går og sitter. Nå må det snart bli sol og sommer så det går an å bevege seg litt mer ute. * lengterettersommer*
                          Huff, høres ikke godt ut Det håper jeg også. Kjenner jeg trenger litt sol og varme nå

Comment

• Hvordan går det med dere? Her går dagene i ett og det har ikke slått meg skikkelig at jeg er over halvveis allerede :O
                            kynnerene og nedpress kommer og går så skal til legen neste uke for en ekstra kontroll

Comment

• Her går dagene unna, selv om jeg fortsatt er plaget med kvalme på formiddagene. Er uke 22 nå, og kvalmen varte hele svangerskapet sist gang. Så kjekt å kjenne spark og liv i magen igjen

Comment

• Tiden flyr, er allerede over 22 uker på vei! men denne uken har det gått tregt. Vert hjemme fra jobb pga influensa og ørebetennelse, som nå er blitt til bronkitt får så mye kynnere når jeg hoster så mye.. noen som har tips som hjelper på hosten? Har kastet opp en del ganger også pga hosten, noe som ikke er så deilig når man har en mage. Legen sa jeg bare måtte ta tiden til hjelp, men det blir jo ikkje bedre..
                                Ellers går nå tiden og magen har virkelig vokst! mye liv og røre inni der, heldigvis ingen tegn til bekkenløsning eller andre plager heller enda (bank i bordet!), så håper jeg holder ut en god stund til enda

Comment

Working...
                                X