Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Rusler inn her

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Rusler inn her

Om det holder seg til mål, så er vår IVF spire forventa rundt 21.august.
    Men her var det stille inne.
    1 IVF: Tidlig abort ca 4+6
    1 IVF: 1 frys: 2 egg inn. SA 5+0
    2 IVF: Negativt, Bare ett modent egg.
    3IVF: To egg inn. Termin 21.08.20 Krysser fingra for at det holder!

Krysser alt jeg har for at spiren klamrer seg fast og vokser seg til en stor og fin frisk baby! <3

Comment

Opprinnelig lagt inn av Vetlamori Se innlegg
      Krysser alt jeg har for at spiren klamrer seg fast og vokser seg til en stor og fin frisk baby! <3
      Det er alt for lang vei til tryggere grunn føler jeg. Men for hver dag er det nye rekorder.
      Så må bare ta en dag av gangen.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Vesla89 Se innlegg

Det er alt for lang vei til tryggere grunn føler jeg. Men for hver dag er det nye rekorder.
        Så må bare ta en dag av gangen.
        Skjønner hva du mener, syns selv tiden går veldig sakte, spesielt i begynnelsen. Men jeg heier på spiren og at det er din tur nå!! For det er det virkelig!

Comment

Skjønner hva du mener, syns selv tiden går veldig sakte, spesielt i begynnelsen. Men jeg heier på spiren og at det er din tur nå!! For det er det virkelig!
          Det er det aller siste IVF forsøket offentlig. Så det er litt ekstra skummelt nå.
          Men får ikke gjort noe annet enn å gjøre det jeg kan gjøre. Også må spira ta seg av resten. Er to dager til jeg skal på UL, og superspent på det kjenner jeg.
          Redd for at det ikke er liv. Men tror de fleste tenker litt sånn.

Comment

Ja, det forstår jeg da! Krysser virkelig alt for at spiren klamrer seg fast og er frisk! Hvor langt er du kommet nå?
            Sender deg masse lykke tiltanker, tenker på deg! Tror jeg har sagt det til deg før, men du er en av de her inne på forumet som har gjort dypt inntrykk på meg. <3 Ønsker deg og spiren alt godt!

Comment

Er ikke så langt, men før har jeg ikke kommet lenger enn 5+1. Så er ganske rekord.
              Er 7+5 i dag. Så nærmer meg 8 og UL nå. Håper det ser bra ut på tirsdag. Blir en spennende morgen det.

Jeg håper at den klamrer seg fast og virkelig blir inne her, til rundt 21.august. Men veien er enda lang.
              Men skal ta støttemedisiner, progesteron og blodfortynnende i en måned til. Så håper det hjelper og holder.

Må si jeg gleder meg til å kanskje ikke være prøver lenger snart. For det har vært noen lange år.
              Har brukt hele voksenlivet mitt på dette her. Hadde vært så godt med en prøverpause på noen år nå.

Comment

Er spent sammen med deg! Det høres jo ut som du er i gode hender og får bra oppfølging, det er jeg glad for! Bare så synd at ukene føles som de går så sakte og at man bekymrer seg så mye.. Kan tenke meg det er slitsomt ja, så kan ikke få sagt nok hvor mye jeg håper det er din tur nå! <3

Comment

Jeg har ikke fått noe mer oppfølging, men er godt med noe støttemedisiner på veien denne gangen. Er siste forsøket, så godt med noe ekstra.
                  Utrolig spent på tirsdagen. Håper virkelig at det ser bra ut. Men tror jeg vil prøve å få en ultralyd til, men da på Kongsvinger før vanlige ultralyden.
                  Bare for å bli beroliget en gang til i løpet av tida.

Comment

Jeg har fått tilbud om ultralyd her kontroll hos jordmor, selvfølgelig ikke med samme kvalitet som på sykehuset, men kjempegøy å se likevel og ikke minst høre hjertet slå.
                    Jeg er såå utrolig spent på ultralyden din i morgen, krysser alt jeg har for at du ser en liten spire med bankende hjerte! <3

Comment

Lykke til.
                      Her hos meg ligger en liten August spire.

Comment

Jeg har fått tilbud om ultralyd her kontroll hos jordmor, selvfølgelig ikke med samme kvalitet som på sykehuset, men kjempegøy å se likevel og ikke minst høre hjertet slå.
                        Jeg er såå utrolig spent på ultralyden din i morgen, krysser alt jeg har for at du ser en liten spire med bankende hjerte! <3
                        Jeg er så spent selv jeg. Blir veldig spennende. Men håper alt ser bra ut. Hadde vært godt å slippe å gå privat. Som ufør så er ikke penga det som vokser på trær hos meg.

Tror ikke sykehuset her har bra utstyr en gang jeg. For stadig lest at andre har dårlige erfaringer. Men er Riksen i morgen. Og der har de nok bra.
                        Greit at de sjekker opp, de som har satt inn. Men er lettere å ta det på lokalsykehuset. Men for samboer, som jobber i Oslo, så er det egentlig greit i Oslo.

Comment

Hvordan går det med deg, Vesla? Har tenkt sånn på deg i dag!

Comment

Hvordan går det med deg, Vesla? Har tenkt sånn på deg i dag!
                            Det ble en dag full av følelser, for jeg blødde på natta, da jeg var en tur nede på grunn av tannverk, så dagen ble plutselig mye verre enn jeg hadde trodd...
                            Men etter ei natt og morgen full av følelser så kom vi oss til Riksen. Jeg kan ta en klipp og lim fra ett annet forum.
                            Det ble plutselig omrokkeringer i planene, så det ble ingen henting av firmabil, så logistikken var litt dårlig.
                            Men han kjørte seg selv til Kløfta stasjon og kom seg innover igjen, mens jeg tok familiebilen hjem. Så der for litt seint svar.

Men jeg har vært nervøs. ILLE nervøs, herregud så nervøs. Det blodet i natt var skikkelig skummelt.
                            20 minutter over tida kom vi inn, til den mest koselige legedamen de har. Hun likte ikke at jeg hadde blødd, så vi var spente alle tre.
                            Jeg tok hånda til samboeren min, som satte bak meg mens legen gjorde klart. Jeg trodde jeg skulle dø da hun satte den inn, for den følelsen av å være sikker på å se ett dødt foster var der og ganske så stor.

Men der! DER! DER... Var det ei reke, og jeg så med en gang at den hadde en pulserende flekk.
                            Vi fikk høre lyden også, og den var spesiell. Jeg titta opp på samboer, han var veldig blank i øya der han satt.
                            For en nydelig lyd, og syn! For en opplevelse. Og så letta vi ble!

Termin er 22.august.

Comment

SÅÅ fantastisk å lese!! Jeg heier på spiren! Nå ble jeg glad, altså! Nyt!

Comment

Working...
                              X