Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Terminliste Mai/Juni 2018

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hallo

Jeg har hatt håp, og deretter mistanke om en liten i magen. Og da mens uteble over 1 uke forsinket kjøpte jeg i morges diskré en CB med ukes indikator som jeg aldri har prøvd før . Spendt var jeg da jeg diskré gikk på badet, og satte testen i en glass med morgen urin.
    Skalv litt, og var så redd for å bli skuffet. Testen blinket, og blinket og til slutt kom det opp en «bok» i displayet. Og hva betydde det???? jo oppgitt at testen til 179kr ikke virket!
    Fant på en unskuldning til mannen, og dro ut MED glasset med morgen urin hehe. Kjøpte ny test, en enkel fra Boots denne gang med anbefaling fra apotekdamen. Rett i bilen pinnen oppi glasset og stoppeklokken stilt inn på 3 min. Men FØR dem var godt var det to klare røde streker. Jeg skjelven, og håpefull til tusen. Tok bilde av testen og inn til apotekdama igjen som ble overrasket da jeg kom tilbake i løpet av 5 min hehe Hun fikk se bilde av testen og bekreftet jo gratulerer du er gravid ja med den sterke streken
    Da kjørte jeg hjem med diiiiigert glis, og gikk inn, og sa til min mann hva jeg hadde holdt på med, og at han hadde super sperm som gjorde at han da skal bli Pappa til vår 3.lille skatt

Da er jeg tilbake her inne da 6+4 i dag da i følge mens termin som er 1.juni 2018 <3

Glad det var flere rugere her inne, for det holdes mellom mannen, og meg til 13+ tenker jeg Blir hardt, men formen er med foreløpig så da klarer jeg nok å sjule det hihi Siden jeg nå hadde dere, og dele det med
    Svimling, og zombie greiene har roet seg betraktelig, men har mye murring i ryggen, og øm/støl i hoftene...
    Har nå rettet mye skrivefeil da mob har tulla med rette programmet. Håper det nå er mere leselig beklager...
    Last edited by Trollspiren; 07-10-17, 21:50.
    Vi venter liten til Aug 2016

Comment

Opprinnelig lagt inn av Trollspiren Se innlegg
      Hallo

Jeg har hatt håp, og deretter mistanke om en liten i magen. Og da mens uteble over 1 uke forsinket kjøpte jeg i morges diskré en CB med ukes indikator som jeg aldri har prøvd før . Spendt var jeg da jeg diskré gikk på badet, og satte testen i en glass med morgen urin.
      Skalv litt, og var så redd for å bli skuffet. Testen blinket, og blinket og til slutt kom det opp en «bok» i displayet. Og hva betydde det???? jo oppgitt at testen til 179kr ikke virket!
      Fant på en unskuldning til mannen, og dro ut MED glasset med morgen urin hehe. Kjøpte ny test, en enkel fra Boots denne gang med anbefaling fra apotekdamen. Rett i bilen pinnen oppi glasset og stoppeklokken stilt inn på 3 min. Men FØR dem var godt var det to klare røde streker. Jeg skjelven, og håpefull til tusen. Tok bilde av testen og inn til apotekdama igjen som ble overrasket da jeg kom tilbake i løpet av 5 min hehe Hun fikk se bilde av testen og bekreftet jo gratulerer du er gravid ja med den sterke streken
      Da kjørte jeg hjem med diiiiigert glis, og gikk inn, og sa til min mann hva jeg hadde holdt på med, og at han hadde super sperm som gjorde at han da skal bli Pappa til vår 3.lille skatt

Da er jeg tilbake her inne da 6+4 i dag da i følge mens termin som er 1.juni 2018 <3

Glad det var flere rugere her inne, for det holdes mellom mannen, og meg til 13+ tenker jeg Blir hardt, men formen er med foreløpig så da klarer jeg nok å sjule det hihi Siden jeg nå hadde dere, og dele det med
      Svimling, og zombie greiene har roet seg betraktelig, men har mye murring i ryggen, og øm/støl i hoftene...
      Har nå rettet mye skrivefeil da mob har tulla med rette programmet. Håper det nå er mere leselig beklager...
      Så morsomt å lese Gratulerer så mye! Jeg er 9+2 i dag og begynner å slite med og holde det hemmelig! Lykke til

Comment

Hei! Jeg er 29

Comment

Opprinnelig lagt inn av tingeling95 Se innlegg

Så morsomt å lese Gratulerer så mye! Jeg er 9+2 i dag og begynner å slite med og holde det hemmelig! Lykke til
          Var med en nær venninne i dag, og klarte og holde meg borte fra det temaet
          men kan ikke si det var lett. Men minna meg selv på hvor kos, og spesielt det er, og ha en sånn herlig hemlighet sammen med Mannen min Da gikk det fint og holde tett

Comment

Opprinnelig lagt inn av Maylo88 Se innlegg
            Hei! Jeg er 29
            Hjertelig velkommen, og gratulerer

Comment

Dette er både skummelt og gøy
              ikke planlagt og overraskende..
              Det er jo så mye som kan gå galt enda , men jeg velger å være forsiktig optimist

Jeg har ikke sagt det til mannen enda, tror jeg vil sjekke med tidlig UL eller hormon stigningstest hos legen først så jeg er helt sikker at spiren henger med....
              Jeg er 43 år så jeg føler det er noen hindre i denne løypen å forsere før jeg kan slappe av m magen

Comment

Opprinnelig lagt inn av big_mama Se innlegg
                Dette er både skummelt og gøy
                ikke planlagt og overraskende..
                Det er jo så mye som kan gå galt enda , men jeg velger å være forsiktig optimist

Jeg har ikke sagt det til mannen enda, tror jeg vil sjekke med tidlig UL eller hormon stigningstest hos legen først så jeg er helt sikker at spiren henger med....
                Jeg er 43 år så jeg føler det er noen hindre i denne løypen å forsere før jeg kan slappe av m magen
                Åh så spennende Håper spiren deres klamrer seg fast! Krysser fingrene for deg

Comment

Nærmer seg 12 uker her nå! Gleder meg så masse til å bikke de magiske 12 Neste fredag er dagen! Krysser fingrene for at alt fortsetter bra og at matlysten kommer seg når 12 uker er passert <3
                  Begynner å bli veldig virkelig at det bor en liten spire i magen min <3 Gleder meg veldig til det synes og jeg ikke trenger gå å «skjule» meg :P

Comment

Kan jeg spørre pent om noen råd? Jeg er gravid for første gang, og nærmer meg 10 uker nå... Jeg har enda ikke sagt ifra til lege eller jordmor. Litt usikker på hvordan man gjør det. Ringer man bare og sier «hei, jeg er gravid»...?

Comment

Opprinnelig lagt inn av tingeling95 Se innlegg
                      Kan jeg spørre pent om noen råd? Jeg er gravid for første gang, og nærmer meg 10 uker nå... Jeg har enda ikke sagt ifra til lege eller jordmor. Litt usikker på hvordan man gjør det. Ringer man bare og sier «hei, jeg er gravid»...?
                      Ja! Det er akkurat det du gjør Opplyser personalia og hvor langt du tror du er på vei
                      Om du ringer jordmor først eller legekontoret er ikke så viktig. Men i uke 12 er det første svangerskapskontroll/ utfylling av papirer og samtale med lege
                      Lykke til<3

Comment

28 år,har en gutt på 5 år og ei jente på 3,hadde en Ma/Bo i vinter i mellom uke 7 og 14,så endelig ble testen positiv igjen ❤️ Termin ca 16.Juni

Comment

Finnes det noe fbside?

Comment

Opprinnelig lagt inn av big_mama Se innlegg
                            tror jeg vil sjekke med tidlig UL eller hormon stigningstest hos legen først så jeg er helt sikker at spiren henger med....
                            tok tidlig UL i dag og det var ikke super oppløftende.. Enten så er jeg kortere på vei enn jeg tror , eller så ...
                            Legen tok en blodprøve i dag , så skal jeg ta en på onsdag , så får jeg beskjed i slutten av uken. Dette blir en laang uke, og litt vanskelig å være optimist kjenner jeg...

Comment

Hei, når tenker dere å fortelle til andre om graviditeten?
                              Er 12+4 idag med min første, og har termin 1.mai (JIPPI!) og var på første kontroll i går med prøvetaking, der jeg allerede har fått svar på noen av blodprøvene på sms om at de var fine. Så venter på svara på resten av prøvene og som skulle bli sendt til sykehuset. Men satser på at alt var bra der og. Mine foreldre og søsken og samboerens foreldre og søsken fikk vite det for 1-2 måneder siden. Og arbeidsgiveren min vet om det, siden jeg har vært sykmeldt en liten periode. Tenker at det er på tide å la "hele" verden få vite det, altså de andre jeg jobber med, resten av familie og venner osv. Men siden det er første gangen jeg er gravid, så er jeg så skeptisk, siden jeg ikke akkurat kan kjenne no direkte liv. Men alle symptomer skriker jo såklart at jeg er gravid, og når jeg får svar på blodprøver og at de er fine, så antar jeg jo at alt er supert. Jeg er litt sånn "tror ikke før jeg får se det" nesten, så jeg hadde vært supertrygg hvis jeg bare hadde hørt hjerteslagene, eller kunne sett på ultralyd.

Uffameg, så mange rare tanker. Men hva tenker dere, dere som har vært gravide før? Når skal vi gjøre graviditeten offentlig? Skal vel være rimelig trygt nå?

Comment

Working...
                              X