Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Terminliste Mai/Juni 2018

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Men hadde du noen symptomer til at det døde?

Søstera mi var gravid, men mistet det. døde ved rundt uke 8-9 og det kom ut av seg selv etter 3 uker. Men hun var mye syk i uke 6-9, og mye blødninger da og og ukene etter det døde.

Comment

Opprinnelig lagt inn av anonymanonym96 Se innlegg
      Men hadde du noen symptomer til at det døde?

Søstera mi var gravid, men mistet det. døde ved rundt uke 8-9 og det kom ut av seg selv etter 3 uker. Men hun var mye syk i uke 6-9, og mye blødninger da og og ukene etter det døde.
      Ved MA har man ingen symptomer, og fosteret kommer ikke ut av seg selv. Det er derfor det kalles Missed Abortion, man merker ikke at man har mistet. Så får man hjelp til å ta fosteret ut av lege og medisiner.

Comment

Hei

Comment

Hei ☺️
          Jeg er snart 34,og er gravid med mitt andre barn.
          Datteren min er 9
          Last edited by Loriette; 21-10-17, 19:23.
          : 2008

Comment

Opprinnelig lagt inn av anonymanonym96 Se innlegg
            Hei, når tenker dere å fortelle til andre om graviditeten?
            Er 12+4 idag med min første, og har termin 1.mai (JIPPI!) og var på første kontroll i går med prøvetaking, der jeg allerede har fått svar på noen av blodprøvene på sms om at de var fine. Så venter på svara på resten av prøvene og som skulle bli sendt til sykehuset. Men satser på at alt var bra der og. Mine foreldre og søsken og samboerens foreldre og søsken fikk vite det for 1-2 måneder siden. Og arbeidsgiveren min vet om det, siden jeg har vært sykmeldt en liten periode. Tenker at det er på tide å la "hele" verden få vite det, altså de andre jeg jobber med, resten av familie og venner osv. Men siden det er første gangen jeg er gravid, så er jeg så skeptisk, siden jeg ikke akkurat kan kjenne no direkte liv. Men alle symptomer skriker jo såklart at jeg er gravid, og når jeg får svar på blodprøver og at de er fine, så antar jeg jo at alt er supert. Jeg er litt sånn "tror ikke før jeg får se det" nesten, så jeg hadde vært supertrygg hvis jeg bare hadde hørt hjerteslagene, eller kunne sett på ultralyd.

Uffameg, så mange rare tanker. Men hva tenker dere, dere som har vært gravide før? Når skal vi gjøre graviditeten offentlig? Skal vel være rimelig trygt nå?
            Jeg wr 12+5 idag og har latt «verden» få vite det! Mannen min er SÅ stolt og vi klarte ikke vente lenger <3 Idag fikk jeg også høre hjertelyden og det var faktisk litt godt å kunne «dele det med verden» også etterpå! Nå kan jeg si ting jeg gleder meg over i hverdagen og folk begynner å forstå hvorfor jeg har vært så fraværende de siste månedene :P

Comment

Hei
              http://

Comment

Hei,

Er 27 år, gravid i uke 10+2, førstegangsfødende, beregnet termin er 8.juni. Ingen symptomer så langt, og kjenner meg egentlig redd for at det skal være et tegn på SA/MA. Har ikke hatt annet enn en oppblåst mage gjennom hele svangerskapet så langt. Er det normalt å ikke merke noe kvalme, trøtthet osv? =/

Comment

Working...
                X