Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Velkommen!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Velkommen!

Velkommen til termingruppen for mai-/junispirene 2019! Gratulerer så mye med spirene, dere har en spennende reise foran dere.
    Her finner dere de med termin i samme tidsrom som dere selv, og her kan dere skravle, stille spørsmål, dele bekymringer og gleder. Lykke til på veien videre!

Hei damer. Jeg venter mitt første barn 18.05.2019 ifølge min app peegife, Så er idag 6+5 uker. Har ikke så mye symptomer utenom hodepine, liten blære og ekstremt såre bryst.. hvordan har dere det ? Hvilket symptomer føler dere på?

Comment

Hei på deg og dere som kommer
      Jeg venter mitt tredje barn med termin 09.06.2019 og er i dag 3+4. Jeg har hatt strek for 6dag på rad med RFSU test ofte men den var så svak selv om den var rosa. Så i går fikk jeg tak i en digital og i dag fikk jeg brukt den, så nå ENDELIG kan jeg si at jeg er Gravid
      Jeg ble gravid med barn nr3 i prøveperiode nr.3 Jeg håper det betyr lykke
      Jeg har mange symptomer og plages allerede av halsbrann, kvalme med følelse av oppkast, bukser og truser "strammer" samme hvor løst det er, areola er mye mørkere, klumpene på areola er mange flere, blodårene på brystene er mye synligere, jeg har cravings etter mat (hadde ikke det med de to andre), mer sult og tørste, trøttere, mer følsom for temperaturer i dusjen. Jeg har ikke begynt med hormonelle utbrudd enda da men det kommer nok det også! Hehe.

Mvh Undre på 36år.

Comment

Hei folkens
        jeg venter mitt andre barn 2.juni 2019, og er i dag 5+2. Foreløpig holder jeg jubelen litt inne, for forrige gang ble det spontan abort. Men denne gangen har jeg hvertfall noen symptomer, som ømme bryster, halsbrann og kvalme som kommer og går. Så merker jeg slapper litt av hver gang jeg blir litt dårlig, for da vet jeg spiren er der!

Comment

Heihei!
          Etter ti år aktiv prøving og tre IVF-runder har vi fått vår første positive test noen sinne (+16 positive tester til, sånn i tilfelle), og er i dag 8+3 med termin 8. mai. Vi har sett hjerteslag og har UL-bilde hengende på kjøleskapet, men er likevel full av angst og en viss vantro. Etter så lang tid med nedturer og feiling er det vanskelig å tro at dette kan stemme, men jeg prøver så godt jeg kan. Lite symptomer generelt, og det som er kan like greit skyldes progesteronstøtten jeg har gått på i forbindelse med IVF-behandlingen.
          Når det er sagt har jeg allerede kikket på gravidklær og begynt å planlegge barnerommet, så håpet er der, og det er sterkt!

Comment

Opprinnelig lagt inn av gulrose Se innlegg
            Heihei!
            Etter ti år aktiv prøving og tre IVF-runder har vi fått vår første positive test noen sinne (+16 positive tester til, sånn i tilfelle), og er i dag 8+3 med termin 8. mai. Vi har sett hjerteslag og har UL-bilde hengende på kjøleskapet, men er likevel full av angst og en viss vantro. Etter så lang tid med nedturer og feiling er det vanskelig å tro at dette kan stemme, men jeg prøver så godt jeg kan. Lite symptomer generelt, og det som er kan like greit skyldes progesteronstøtten jeg har gått på i forbindelse med IVF-behandlingen.
            Når det er sagt har jeg allerede kikket på gravidklær og begynt å planlegge barnerommet, så håpet er der, og det er sterkt!
            Åå, så kjekt å lese at det har truffet nå! Krysser fingrene for deg og oss andre på at det sitter nå

Comment

Opprinnelig lagt inn av gulrose Se innlegg
              Heihei!
              Velkommen Så kjekt å se en sliter med en etterlengtet spire i magen!! Det er mange tråder å føre seg inn i her i termingruppen bl.a. terminlisten. Så det er bare til å ta for seg

Comment

Hei! Vi har også fått vår første positive test nå! Vi har vært prøvere i fire år, og har ikke lykkes pga endometriose og cyster på eggstokk og eggledere. Har nå gjennomført første prøverørsforsøk der de fikk ut 1 egg som viste seg å være gullegget Nå håper jeg bare det klamrer seg fast der nede, er 6+0 idag.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Pingu24 Se innlegg
                  Hei! Vi har også fått vår første positive test nå! Vi har vært prøvere i fire år, og har ikke lykkes pga endometriose og cyster på eggstokk og eggledere. Har nå gjennomført første prøverørsforsøk der de fikk ut 1 egg som viste seg å være gullegget Nå håper jeg bare det klamrer seg fast der nede, er 6+0 idag.
                  Gratulerer Endelig Det føles nok nesten for godt til å være sant. Satser på at spiren klamrer seg fast!!

Comment

Har ikke turt å snike meg inn her før nå. Klarte ikke å tro det kunne stemme at jeg er gravid. 40 år, tidligere fått påvist pottetette eggledere som de ikke engang klarte å få kontrastvæske gjennom. Spontant gravid måneden før nytt ivf-forsøk. I dag så jeg vidunderet med egne øyne. Størrelsen tilsa ca 9+4. H*n veivet med armer og ben, og hjertet slo. Fantastisk å se og høre det lille hjertet.
                    Har fra før en jente. Termin er i følge dagens UL på storesøsters bursdag, 17. mai.
                    Forrige svangerskap var enkelt, og det ser ut til at dette også går lett. Litt ømme bryster når jeg tar av bh-en på kvelden, må opp en gang for å tisse nesten hver natt og raskere andpusten enn vanlig. Ellers i fin form.

Comment

Working...
                    X