Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Jubeltråden --Mai-/junispirene 2019

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jubeltråden --Mai-/junispirene 2019

Her kan man juble om små og store ting, samme hva det måtte være

Man kan juble over å være gravid, man kan juble over ukene som går,
    man kan juble over utvikling på foster, passerte stadier og rett og slett juble seg fremover mot fødselen

Her er det bare å juble over det man føler for å juble over

JIPPI sier vi bare da

Jeg jubler over at i går var vi 9+0 det vil si 9 fullgåtte uker

Jeg jubler også over at i dag er vi 9+1 og med andre ord er vi i svangerskapsuke10

Nå håper jeg å komme vel forbi 12+uker.

Comment

Jeg jubler over at jeg idag er 12+0

Comment

Opprinnelig lagt inn av Naomi0107 Se innlegg
        Jeg jubler over at jeg idag er 12+0
        Gratulerer Den magiske grensen Når er UL?

Comment

Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg

Gratulerer Den magiske grensen Når er UL?
          Har rutine ul den 02.01.2019 men har bestilt en ekstra til 6 Desember da mannen ikke er i Norge da vi egentlig skulle hatt ul men er såpass langt på vei i desember at det skal være mulig og se kjønn

Comment

Jeg jubler over at i går var vi 10+0 det vil si 10 fullgåtte uker

Jeg jubler også over at i dag er vi 10+1 og med andre ord er vi i svangerskapsuke11

Nå håper jeg å komme vel forbi 12+uker. Heldigvis nærmer det seg.

Comment

Jeg jubler over at i går var vi 11+0 det vil si 11 fullgåtte uker

Jeg jubler også over at i dag er vi 11+1 og med andre ord er vi i svangerskapsuke12

Nå håper jeg å komme vel forbi 12+uker. Heldigvis nærmer det seg.

Comment

Jubler over at jeg er i 2 trimester

Comment

Opprinnelig lagt inn av Naomi0107 Se innlegg
                  Jubler over at jeg er i 2 trimester
                  Gratulerer

Comment

Jeg jubler over at i går var vi 12+0 det vil si 12 fullgåtte uker

Jeg jubler også over at i dag er vi 12+1 og med andre ord er vi i svangerskapsuke13

Nå er vi liksom forbi 12uker men jeg stoler ikke på noe før privat tidlig UL om 1 1/2uke.

Comment

Jeg vil juble over at jeg har vært på ultralyd og fått sett en super aktiv liten krabat, hvor alt stod bra til. Er i følge TUL 12+6 i dag i stedet for 12+1, så da regner jeg med vi er på trygg grunn

Comment

Jeg jubler over at i går var vi 13+0 det vil si 13 fullgåtte uker

Jeg jubler også over at i dag er vi 13+1 og med andre ord er vi i svangerskapsuke14

Nå er vi liksom forbi 12uker men jeg stoler ikke på noe før privat tidlig UL om noen få dager.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Hirka89 Se innlegg
                          Jeg vil juble over at jeg har vært på ultralyd og fått sett en super aktiv liten krabat, hvor alt stod bra til. Er i følge TUL 12+6 i dag i stedet for 12+1, så da regner jeg med vi er på trygg grunn
                          Gratulerer med en sprellende liten baby hvor alt stod bra til.

Men husk at det er fortsatt menstruasjonstermin som teller. Ingen har lov å endre ukeantall offisielt enn ordinær ultralyd på sykehuset så alle andre forskyvninger frem og tilbake må du ta med en klype salt og huske at du skal forholde deg kun til den fra mensen og så etterpå den endelige som blir bestemt i uke 18-20 på ordinær ultralyd med fosterdiagnotistikk.

Hilsen meg.

Jeg gleder meg til TUL jeg også om noen dager. Første UL.

Comment

Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg

Gratulerer med en sprellende liten baby hvor alt stod bra til.

Men husk at det er fortsatt menstruasjonstermin som teller. Ingen har lov å endre ukeantall offisielt enn ordinær ultralyd på sykehuset så alle andre forskyvninger frem og tilbake må du ta med en klype salt og huske at du skal forholde deg kun til den fra mensen og så etterpå den endelige som blir bestemt i uke 18-20 på ordinær ultralyd med fosterdiagnotistikk.

Hilsen meg.

Jeg gleder meg til TUL jeg også om noen dager. Første UL.
                            Tusen takk!
                            Ja jeg er egentlig klar over det. Skal sier at 12+1 var min utregning. Så i følge menstermin er jeg 12+6 i dag da, og 13+2 basert på tidlig OUL, så er bare 3 dager forskjell. Så regner med OUL blir rundt det samme, men blir jo spennende å se i januar hva endelig termindato blir. Han på TUL mente også at jeg skulle ha en gutt, så blir spennende å se om det stemmer på OUL.

Ja da er det bare å glede seg til UL
                            Last edited by Hirka89; 30-11-18, 16:24.

Comment

Jubler over og ha funnet ut av at jeg venter en liten prins ❤️

Comment

Working...
                              X