Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Den store utstyrstråden --Mai-/junispirene 2019

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Den store utstyrstråden --Mai-/junispirene 2019

Tenkte det var fint med en egen utstyrstråd.
    Det er jo en del en trenger, og kanskje en del som en ikke trenger men har veldig lyst på

Hvis dette barnet bæres frem, har vi mye å kjøpe fremover! Vi gå bort alt vi hadde fra nr 1 til en venninne i sommer :-P

Comment

Har allerede begynt å se litt på utstyr, er jo så masse fint! Og veldig mye fint på finn.no som ser nytt ut, vi kommer nok til å kjøpe mye der Det eneste jeg har bestemt meg for at jeg MÅ ha, er leandervugge, den er bare såå nydelig

Comment

Opprinnelig lagt inn av Pingu24 Se innlegg
        Har allerede begynt å se litt på utstyr, er jo så masse fint! Og veldig mye fint på finn.no som ser nytt ut, vi kommer nok til å kjøpe mye der Det eneste jeg har bestemt meg for at jeg MÅ ha, er leandervugge, den er bare såå nydelig
        Det er mange kjekke ting å kjøpe inn. Vi har det vi trenger heldigvis mangler bare ei søskenvogn og et ståbrett til vogn.

Comment

Har ingen barn fra før så jeg må til innkjøp snart, vil bare vente til jeg har passert 12 uker som er om 2 uker også kan jeg kjøpe inn de store tingene ihvertfall.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Naomi0107 Se innlegg
            Har ingen barn fra før så jeg må til innkjøp snart, vil bare vente til jeg har passert 12 uker som er om 2 uker også kan jeg kjøpe inn de store tingene ihvertfall.
            Ja det holder jeg med deg i. Det er greit å vente til man er forbi den perioden der. Du har en lang liste foran deg med ting ja. Greit å ikke vente til siste liten så det høres fornuftig ut. Vi må jo se etter søskenvogn og ståbrett. Når jeg tenker meg om så må vi vel gjerne ha større bil også og ny bilstol... Oi oi oi det er en stor utgift det.
            Mvh Undre.

Comment

Blir en del og kjøpe ja, vet egentlig om alt som trengs. Så søker meg gul og blå på nett

Comment

Working...
              X