Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Symptomtråden --Mai-/junispirene 2019

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Symptomtråden --Mai-/junispirene 2019

Her kan vi skrive litt om hvilke symptomer vi har

Jeg er 6+0 idag. Har ømme bryster, er veldig trøtt, er oppblåst og har menstruasjonsmurringer. Kvalmen har ikke meldt seg enda, heldigvis!

Comment

Opprinnelig lagt inn av Pingu24 Se innlegg
      Jeg er 6+0 idag. Har ømme bryster, er veldig trøtt, er oppblåst og har menstruasjonsmurringer. Kvalmen har ikke meldt seg enda, heldigvis!
      Da er du heldig her har den vært helt siden 2+4 men ingen oppkast da kun veldig kvalme Skulle ikke kunne være mulig engang så tidlig selv om første streken kom 2+6.

Comment

Hei, jeg fant ut av at jeg var gravid i uke 4 og fra uke 5 kjente jeg på symptomer som trøtthet, hodepine, ømme bryster og mensen murring. Først nå i uke 10 jeg kjenner på kvalmen, har fortsatt de andre symptomene men når har en til bestemt seg for og komme. Er jo kjempe slit men betyr vel bare at det er liv så prøver og være litt positiv selvom det er kjempe slit

Comment

Da jeg ble gravid med nr 3 var det 10 år siden sist. Jeg husker jeg hadde vondt bak begge brystvortene, utrolig masse ligamentsmerter, måtte ligge med rispute på mage og rygg for å få sove, mensmurringer, supersulten og i uke 7 kom hyperemensisen og den ble der til tredje trimester.

Nå vet jeg ikke hvor lang jeg er på vei, men minimum uke 6, om jeg har har rett er jeg i uke 7 i morgen. Puppene er mulig bittelitt ømme nederst. Det stakk litt i ene puppen i uke 4 og 5. Akkurat nå kjenner jeg ingenting. Kondisen er elendig da, klarer ikke gå turer med hundene uten å bli superandpusten.. Luktesansen er bedre. Men ellers ingen symptomer... Og sist jeg var symptomfri mistet jeg i uke 8.. Så dette bekymrer meg litt...

Har tatt CB digital med ukesindikator og sjekket strimlene.
          Det ser ut til at HGC stiger i alle fall, øverste bildet er test fra i dag, midten fra mandag og nederste fra torsdag forrige uke.

???????

Comment

Working...
          X