Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Å lage en ticker eller flere --Mai-/junispirene 2019

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Å lage en ticker eller flere --Mai-/junispirene 2019

HVORDAN LAGE TICKER:
    http://lilypie.com/
    Pregnancy
    development stage eller days and weeks
    No thanks til SIGN IN
    Select mini ticker (da kan du ha to f.eks en på barn nr.1 og en på graviditeten nå)
    Velg scene option
    Trykk NEXT
    Velg select slider
    Trykk NEXT
    Velg Ovulation counter
    Fyll inn dato for forventet termin og dato for første dag i siste menstruasjon
    Select a bakground color
    Trykk NEXT
    Velg FORUMS
    Velg PseudoHTML, UBBCode and BB code
    Kopier koden

Gå så inn på Brukernavnet ditt her øverst på siden.
    Gå på MY PROFILE.
    Velg EDIT SETTINGS.
    Velg ACCOUNT.
    Trykk EDIT POST SIGNATURE.
    Lim inn koden og lagre.

Se til at du har haket av på SHOW SIGNATURES under ACCOUNT.
    Lilypie Baby Days are free custom ticker graphics that update each day to display your child's age, or how far along your pregnancy is. There are Pregnancy, Birthday, Adoption, Trying to Conceive, Memorial and Breastfeeding tickers. You can add the ticker to your web site, blog, forum posts, email signature, mobile phone or desktop.

Fikk lagt inn 4 tickere uten problemer, men så dukket disse ???? opp... Og når jeg prøver å fjerne de, får jeg beskjed om at jeg kan ikke lagre, fordi koden er for lang. Og når jeg prøver å fjerne en ticker, går det ikke det heller... Umulig å få markert og slettet de... :/

???????

Comment

Opprinnelig lagt inn av Emi81 Se innlegg
      Fikk lagt inn 4 tickere uten problemer, men så dukket disse ???? opp... Og når jeg prøver å fjerne de, får jeg beskjed om at jeg kan ikke lagre, fordi koden er for lang. Og når jeg prøver å fjerne en ticker, går det ikke det heller... Umulig å få markert og slettet de... :/
      Det var jo merkelig. Du har iallfall fått med alle ungene hehe.. Det var et par det

Comment

Working...
      X