Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skravletråden

Her kan man skravle om alt og ingenting.

Er det noen å skravle med her?
    Er nesten ingen som vet at jeg er gravid og jeg vil så gjerne snakke om det, så hadde håpet det var noen å snakke med her.

Ok. Skjønner at jeg ikke klarer å få igang noe liv her nå. Tar noen dagers pause og ser om folk kommer sterkere tilbake senere.

Comment

Vet ikke helt hva som har skjedd med forumet, var mye mer liv for to år siden da jeg ventet første. Nå har jeg termin 29. april ifølge menstermin, mens på tidlig ultralyd ble den flyttet til 3. mai. Skal på ordinær ultralyd 4. desember så det blir spennende!

Hvor langt er du på vei, Svensken?

Comment

Ja, var mye mer aktivitet da jeg ventet nr 1 for seks år siden og nr 2 for fire år siden.

Er syv uker, termin i slutten av juni.

Spennende med ultralyd! Vil dere vite kjønnet?

Comment

Opprinnelig lagt inn av Svensken Se innlegg
          Ja, var mye mer aktivitet da jeg ventet nr 1 for seks år siden og nr 2 for fire år siden.

Er syv uker, termin i slutten av juni.

Spennende med ultralyd! Vil dere vite kjønnet?
          Ja, vi vil vite kjønn. Dere da? Hvordan er formen din? Jeg sliter litt med smerter i magen så håper det forsvinner etterhvert.

Comment

Vil også vite. Jeg ville vite alle gangene, mannen ville ikke vite første gang, så vi hadde egentlig tenkt å ikke vite da. Men så kjøpte vi ny leilighet rett før vi skulle på ultralyd og der var det rosa vegg på barnerommet, så da syntes han det var greit å vite slik at vi evt kunne male veggen før ungen kom.
            Og med nr to ville vi vite siden vi hadde vist det med nr en, så da blir det vel det nå også.

Formen er ganske grei. Mye trøtt og sliten, og uggen en del dager. Blir skikkelig uggen når jeg sitter på i bil, men går fint når jeg kjører selv. Veldig ømme pupper, noe som er litt upraktisk når man har ungene på fanget. Men er fornøyd så lenge jeg slipper kvalme og oppkast.

Er dette svangerskapet likt som forrige?

Comment

Hvordan går det med dere i denne termingruppen da? Var tilfeldig innom , titter innom ulike tråder av og til. Lykke til videre med svangerskapet, jenter!
              Last edited by Egget; 30-01-20, 20:58.
              Veslefar 2009 Veslemor 2012
              Lillemor 2015 Minimor 2018

Comment

Working...
              X