Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Klagetråden - - Mars/Aprilspirene 2018

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Klagetråden - - Mars/Aprilspirene 2018

Siden ingen har opprettet en klagetråd er det muligens ikke noe stort behov for en, men bare i tilfelle noen føler for å klage litt - her har vi muligheten!
    Veslefar 2009 Veslemor 2012
    Lillemor 2015 Minimor 2018

Takk for denne tråden! Hehe! Vi bør jo i utlandet, men var hjemme i Norge en uke på besøk nå. Alle er slitne og jetlagged etter reisen. Det er masse å gjøre her hjemme, til uken skal vi begynne tilvenning med han på snart 2 i barnehagen. Det blir kjempetøft for mor! I tillegg kommer svigers på besøk og skal bo hjemme i vårt lille hjem. Ååå, som jeg gruer meg.

Comment

Det blir mye på en gang ja. Håper du får tid til å hvile deg, laoshi.

Comment

Jeg må bare klage over at alt samboer gjør irriterer. Han prøver så godt han kan, så jeg har all skyld her. Bare går og irriterer meg over alt fra smattelyder til klemmer. Hehe huff. Jeg høres grusom ut.

Comment

Måtte smile litt, Troikaen. Det er rart hva en kan gå å irritere seg over, ja. Men gravidhormoner er jo en rimelig bra "unnskyldning" eller forklaring da

Comment

Hiver meg på her altså! Jeg visste jo at jeg kom til å bli mer sliten å trøtt, å kvalm til tider etc. Men at samboeren skulle bli så sinnsykt irriterende hadde jeg ikke tatt med i betraktningen! Går forøvrig begge veier- tror han også er litt hormonell. Han klaget på at jeg pustet høyt i går...

Comment

Neste uke er siste amcar kvelden i Halden og jeg vet ikke om noen av kjolene mine passer lenger. Magen har jo vokst en del på en mnd tid nå og jeg har ikke prøvd de ennå. Men tenker det at hvis de ikke passer så legger jeg meg ned å griner.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Maren90 Se innlegg
                Neste uke er siste amcar kvelden i Halden og jeg vet ikke om noen av kjolene mine passer lenger. Magen har jo vokst en del på en mnd tid nå og jeg har ikke prøvd de ennå. Men tenker det at hvis de ikke passer så legger jeg meg ned å griner.
                Krysser fingrene for deg!

Comment

Kjenner meg godt igjen i at mannen blir irriterende ja. Utrolig hvordan det forandrer seg... lunta er KORT hee nå, og jeg må jo gjøre alt jeg kan for at ikke noe slikt får utover vesla, så tar det vel ekstra utover mannen troe jeg. Men han tåler det, haha. Men jeg syns han også forandrer seg litt når jeg er gravid... får liksom sånn ekstra frihetsbehov. Trodde liksom det kanskje bare var første gangen, men det skjer samme nå. Syns liksom det blir vel mye ønsker om å gjøre andre ting enn å være hjemme med oss... Hmf.
                  ----- Min dagbok -----

Comment

Opprinnelig lagt inn av svarthvitt Se innlegg
                    Kjenner meg godt igjen i at mannen blir irriterende ja. Utrolig hvordan det forandrer seg... lunta er KORT hee nå, og jeg må jo gjøre alt jeg kan for at ikke noe slikt får utover vesla, så tar det vel ekstra utover mannen troe jeg. Men han tåler det, haha. Men jeg syns han også forandrer seg litt når jeg er gravid... får liksom sånn ekstra frihetsbehov. Trodde liksom det kanskje bare var første gangen, men det skjer samme nå. Syns liksom det blir vel mye ønsker om å gjøre andre ting enn å være hjemme med oss... Hmf.
                    Det er faktisk ganske likt som hos oss. Hehe.
                    Han er ute på ting og festligheter oftere enn noen gang. Veldig kjekt når man sitter gravid hjemme ja...

Comment

Opprinnelig lagt inn av Troikaen Se innlegg

Det er faktisk ganske likt som hos oss. Hehe.
                      Han er ute på ting og festligheter oftere enn noen gang. Veldig kjekt når man sitter gravid hjemme ja...
                      Er så rart, som sagt, skjønte reaksjonen første gangen, sikkert litt sånn krisebehov for frihet mtp hva som ventet... Men nå vet han jo liksom, det blir mer travelt men ikke SÅ ulikt liksom. Allikevel... Skal ærlig innrømme at jeg lurer på om det er en effekt av "tørke" på intimetetsfronten, fordi jeg rett og slett mister veldig sexlysten når jeg går gravid. Kjipt, men sånn er det. Er lite interessert i å "ofre" meg for den saken så lenge det ikke medfører ekteskapskrise, for sex når ikke lyst er ikke sånn veldig stas liksom. Og han er fullt klar over at det skyldes hormoner, at det kommer til å gå over osv. Men lurer på om det kan ha litt med saken å gjøre altså... Hvordan er det hos dere på den fronten (mulig litt personlig spsm men...)?

I dag morres hadde han VIRKELIG stått opp med feil bein og ødela hele morgenen for oss. Mulig jeg blir mye mer sensitiv for ting, men han forandrer seg underveis han også altså. Småbarnstiden har vi kommet oss fint gjennom, egentlig styrket føler jeg, men mnd med graviditet er en seriøs utfordring i heimen. Og denne gangen kanskje verre enn sist nettopp fordi vi begge er litt ekstra slitne pga propellen på 19 mnd som selvsagt krever sitt.

Men blir irritert på så mangt da, ikke bare mannen, hehe.
                      ----- Min dagbok -----

Comment

Opprinnelig lagt inn av svarthvitt Se innlegg

Er så rart, som sagt, skjønte reaksjonen første gangen, sikkert litt sånn krisebehov for frihet mtp hva som ventet... Men nå vet han jo liksom, det blir mer travelt men ikke SÅ ulikt liksom. Allikevel... Skal ærlig innrømme at jeg lurer på om det er en effekt av "tørke" på intimetetsfronten, fordi jeg rett og slett mister veldig sexlysten når jeg går gravid. Kjipt, men sånn er det. Er lite interessert i å "ofre" meg for den saken så lenge det ikke medfører ekteskapskrise, for sex når ikke lyst er ikke sånn veldig stas liksom. Og han er fullt klar over at det skyldes hormoner, at det kommer til å gå over osv. Men lurer på om det kan ha litt med saken å gjøre altså... Hvordan er det hos dere på den fronten (mulig litt personlig spsm men...)?

I dag morres hadde han VIRKELIG stått opp med feil bein og ødela hele morgenen for oss. Mulig jeg blir mye mer sensitiv for ting, men han forandrer seg underveis han også altså. Småbarnstiden har vi kommet oss fint gjennom, egentlig styrket føler jeg, men mnd med graviditet er en seriøs utfordring i heimen. Og denne gangen kanskje verre enn sist nettopp fordi vi begge er litt ekstra slitne pga propellen på 19 mnd som selvsagt krever sitt.

Men blir irritert på så mangt da, ikke bare mannen, hehe.

Ja det er nok veldig mye i det du sier mtp "frihet" og å frese fra seg. Spesielt her siden dette er hans første. Men tørke ja. Jeg er heeelt i mot all fysisk kontakt som gravid.... Hehe. Og jeg er som deg, orker ikke å gjøre noe som ikke frister. Gidder ikke prøve en gang. Var slik forrige gang og, men da var jeg jo bare 18. Så håpte egentlig at det skulle være bedre nå, men Neida. Bare kyssing er slitsomt synes jeg. Hehe...

Comment

Her hadde vi kanskje sex en gang i løpet av dagen på en god periode under den værste kvalmen. Nå kan det fort Komme opp i 4 ganger om dagen

Comment

Opprinnelig lagt inn av Troikaen Se innlegg

Ja det er nok veldig mye i det du sier mtp "frihet" og å frese fra seg. Spesielt her siden dette er hans første. Men tørke ja. Jeg er heeelt i mot all fysisk kontakt som gravid.... Hehe. Og jeg er som deg, orker ikke å gjøre noe som ikke frister. Gidder ikke prøve en gang. Var slik forrige gang og, men da var jeg jo bare 18. Så håpte egentlig at det skulle være bedre nå, men Neida. Bare kyssing er slitsomt synes jeg. Hehe...
                            Da er det likt her. Skyldes jo hormoner som oftest. Proppfull av progesteron hvilket er det stikk motsatte av et afrodisiak for mange, hehe.
                            Vi måtte faktisk ta en prat i går kveld eller at han startet dagen på en måte som var direkte uakseptabel pga sitt dårlige humør. Han sier han syns livet er litt "ikke eksisterende" og at det er så lite frihet. Og jeg måtte jo bare si at det syns jo jeg også. Føler på det selv altså. Men at sånn er det en stund med små barn, de krever alt sånn egentlig, men så blir det bedre ettersom de blir større. Så jeg er veldig bevisst på at det er en fase av livet som ikke varer evig, og at en dag får vi tiden vår litt mer tilbake. Men skjønner godt at han kjenner på det, noe annet ville vært veldig rart. Blir ikke MER frihet med det første når nr 2 kommer... Men forhåpentligvis vil de to om en stund klare å underholde hverandre litt Naboene har to jenter på 2 og 4 og sier at de syns det er lettere med to barn enn det var med ett. Og jeg kjenner litt på at nå som vesla er i fase der hun aller helst vil se på OSS gjøre ting (leker selvstendig bare minutter av gangen for tiden) så hadde det ikke vært dumt å hatt et storesøsken som kunne stå for litt av underholdningen Så det er jo et poeng med det vi gjør selv om nok kan føles litt kvelende sånn i starten.

Skjønner mannfolkene godt, men det hører nok med det å ville ha en familie
                            Prøver å la han få lov å gjøre endel, men samtidg er jeg og har vært såpass sliten at jeg har trengt han hjemme for å hjelpe til med vesla. Så graviditeten påvirker endel rett og slett fordi mitt energinivå ikke er i nærheten av normalt (selv om jeg er bedre enn i 1. trimester...)

Opprinnelig lagt inn av Maren90 Se innlegg
                            Her hadde vi kanskje sex en gang i løpet av dagen på en god periode under den værste kvalmen. Nå kan det fort Komme opp i 4 ganger om dagen
                            HÆ? Hvordan han man tid til 4 om dagen? Hehe, artig hvor ulike vi er på sånt altså. Bare å kose seg det!
                            ----- Min dagbok -----

Comment

Begge går hjemme.

Comment

Working...
                              X