Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Noe på gang tråden - Mars-/Aprilspirene 2018

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Noe på gang tråden - Mars-/Aprilspirene 2018

Kjekt å ha en slik tråd... ​​​​​​
    Da er den på plass når deb tid kommer
    Veslefar 2009 Veslemor 2012
    Lillemor 2015 Minimor 2018

Uææææ! Tenk at vi er der allerede

Comment

Skummelt, ikke sant.
      Grugleder meg!

Comment

Gleder meg helt enormt! Hehe

Comment

Jeg gleder meg veldig mye til å føde!!
          Til å få se barnet!!
          Til hele prosessen!
          Jeg håper å få kjenne/være med på alt
          Jeg gleder meg til å se babyen!!
          Jeg håper den venter til OVER termin!

Comment

Altså hvis jeg fortsetter å ha slike kynnere og murringer, tror jeg ikke at jeg kommer til å gå særlig over tida....
            Nå betyr kynnere ikke at noe er på gang, men slitsomme er de.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Egget Se innlegg
              Altså hvis jeg fortsetter å ha slike kynnere og murringer, tror jeg ikke at jeg kommer til å gå særlig over tida....
              Nå betyr kynnere ikke at noe er på gang, men slitsomme er de.
              Så spennende, Egget! Har også veldig mye kynnere. Ikke noe særlig murringer, da. Har du en dato du har litt ekstra tro på? Jeg har termin 9. mars, men har en følelse om den 13., som er nærmere menstermin. Men kjenner mere modningstegn nå enn jeg gjorde med førstemann, så bør kanskje ikke ta for gitt at jeg skal gå på overtid.

Comment

Her er det kraftige kynnere og masser med stikkinger i skjeden. Håper det skjer no sNart for jeg er veldig klar for å få ut han her

Comment

Opprinnelig lagt inn av Svartemaja Se innlegg

Så spennende, Egget! Har også veldig mye kynnere. Ikke noe særlig murringer, da. Har du en dato du har litt ekstra tro på? Jeg har termin 9. mars, men har en følelse om den 13., som er nærmere menstermin. Men kjenner mere modningstegn nå enn jeg gjorde med førstemann, så bør kanskje ikke ta for gitt at jeg skal gå på overtid.
                  Tja, altså ul termin er 20.03., men lurer på om første uke i mars er mer sannsynlig. Slik kjennes det nå. Tenkte å få modningsakupunktur snart. Er jo egentlig klar for å få bebisen ut. Men litt vemodig er det også, er tross alt siste svangerskap.

Opprinnelig lagt inn av Maren90 Se innlegg
                  Her er det kraftige kynnere og masser med stikkinger i skjeden. Håper det skjer no sNart for jeg er veldig klar for å få ut han her
                  Høres ut som om det er modning på gang, ja!

Comment

Her er det kynnere, murring og stikking. Og slimpropp som løsner. Veldig spennende! Men kan godt vente litt til jeg.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Egget Se innlegg

Tja, altså ul termin er 20.03., men lurer på om første uke i mars er mer sannsynlig. Slik kjennes det nå. Tenkte å få modningsakupunktur snart. Er jo egentlig klar for å få bebisen ut. Men litt vemodig er det også, er tross alt siste svangerskap.

Høres ut som om det er modning på gang, ja!
                      Ja modning har det vært en stund, så det kan godt gå en ukes tid så jeg rekker å komme meg innafor vanlig fødselstid. Så kan han komme synes jeg, for nå begynner det å bli veldig ubehagelig.

Comment

Her skjer det lite...38+0 i dag. En og annen murring, noen kynnere nå og da, det stikker jo godt nedi her siden hun ligger godt på plass (men ikke festet), og noe nedpress. Men ikke noe utover det vanlige Termin 16.3, men tipper allikevel hun kommer litt før, tross lite modningstegn nå. Hadde ikke det sist heller egentlig, før fødselen startet omtrent.
                        ----- Min dagbok -----

Comment

Har hatt murrende kynnere hver halvtime siden i ettermiddag. Begynt å lure på om de kanskje er begynnende rier.
                          Nå på do var det plutselig blodig slim også. Så dette blir en spennende natt! Håper jeg får sove.

Comment

Opprinnelig lagt inn av Troikaen Se innlegg
                            Har hatt murrende kynnere hver halvtime siden i ettermiddag. Begynt å lure på om de kanskje er begynnende rier.
                            Nå på do var det plutselig blodig slim også. Så dette blir en spennende natt! Håper jeg får sove.
                            Spennende, da er det bare å vente å se da

Comment

Opprinnelig lagt inn av Maren90 Se innlegg

Spennende, da er det bare å vente å se da
                              Stemmer det Skal prøve å sove hvwrtfall

Comment

Working...
                              X