Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Jubeltråden

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jubeltråden

La oss heier og feirer her når vi runder veker. vi feirer alt som går framover på kontrollene når baby har det bra. Det er viktig å framsnakke graviditeten og tenker positivt

Hei Renee! Ser ut som vi bare er to foreløpig Gratulerer så mye, forstår at dere har prøvd lenge :*
    sigpic

Comment

Hei Newmodel, Gratulerer til deg . endelig får eg selskap here, håper vi blir mange her etterhvert . Ja vi har vært prøvere i 6 år , håper skattene våres klamrer fast til termin denne gangen

Comment

Hurraaaa for 7 fullgåtte veker i dag. Eg føler eg kjem til å feire først på mandag etter tidlig UL, men eg er så takkmenlig at eg har kommet så langt da. Hurraaaaaaaa

Comment

Opprinnelig lagt inn av reneee Se innlegg
          Hurraaaa for 7 fullgåtte veker i dag. Eg føler eg kjem til å feire først på mandag etter tidlig UL, men eg er så takkmenlig at eg har kommet så langt da. Hurraaaaaaaa

Har dere UL på mandag? Åh så gøy! Vi skal ja tidlig UL 2.mars
          sigpic

Comment

Eg har tidlig UL pga dette er prøverør fryseforsøk før de slipper meg fra klinikken. var allerede på UL 5+3 pga blødning, men alt så bra ut. Hvis alt ser bra ut mandag , får eg da møte overlegen som skal følge meg videre uke etterpå, så ja blir mange UL denne gangen fordi eg er høyrisiko

Comment

Okei, jeg forstår. Masse lykke til! Flott at man får god oppfølging når man er i risikosonen
              sigpic

Comment

Så bra! Gratulere! Jeg føler ikke helt at jeg kan feire. Har hatt HCG på 370 (15.01) og HCG på 419 (17.01). Det er ikke en veldig bra stigning og i tillegg har jeg blødd i en uke nå.. skal på UL på mandag.
                Har mistet før og har ikke lett for å bli gravid.
                Kanskje på mandag kan jeg være med å feire!!

Comment

Føler med deg JDW, du har rett når du sier at du ikke kan feire med så låg stigning. tenker på deg og håper du får svar på mandag.
                  Er vondt når man mister, men sorgen er annerledes vondt når man sliter med fertiliteten og ikke lett kan bli mor. Den smerten er hjerteskjærende

Comment

Hurra for sterk hjertelyd i dag. nå håper eg klumpen klamrer fast helt til termin, ønsker masse lykke til til alle oss alle sammen
                    eg var så redd fordi eg mista alle symtommene for 2 dager siden, men alt var bra i dag på ultralyd. Uff det er tøft med graviditet etter å ha mista.

Comment

Opprinnelig lagt inn av reneee Se innlegg
                      Hurra for sterk hjertelyd i dag. nå håper eg klumpen klamrer fast helt til termin, ønsker masse lykke til til alle oss alle sammen
                      eg var så redd fordi eg mista alle symtommene for 2 dager siden, men alt var bra i dag på ultralyd. Uff det er tøft med graviditet etter å ha mista.

Hurra!!
                      sigpic

Comment

Hei jeg er her nå jeg og

Comment

Jeg måtte desverre melde meg ut fra mars/april spirene da vi mistet i sommer, men jubler nå for ny positiv test

Comment

Opprinnelig lagt inn av wendyclear Se innlegg
                            Jeg måtte desverre melde meg ut fra mars/april spirene da vi mistet i sommer, men jubler nå for ny positiv test
                            Hei Wendyclear! Samme skjedde med meg, skulle også egentlig hatt i mars, men mistet i slutten av juli. Velkommen og gratulerer
                            sigpic

Comment

Hurraaaaaaa for 12 fullgåtte veker i dag + at eg kjenner små bevegelser når eg ligger veldig stille i seng. Håper det går bra med alle sammen

Comment

Working...
                              X