Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Ultralyd, kontroller og oppfølgings tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Opprinnelig lagt inn av injamaru84 Se innlegg
    Nei?! Er det mulig å oppføre seg så uprofesjonelt?! Håper virkelig det får konsekvenser for de det gjelder og at du blir bedre! Blir så utrolig irritert over sånne folk! Har man valgt å jobbe med mennesker og da særlig barn så må de da kunne oppføre seg skikkelig! Makan. Kjenner jeg koker over av raseri på dine vegne!!
    Vi ble rimelig satt ut ja... Skikkelig synd at to personer kan ødelegge hele oppholdet, det var for all del superkjekke folk der også, bare så kjipt at det er det negative som gjør dypest inntrykk...
    Fastlegen min vet ikke helt hvordan vi skal få rettet opp igjen det som hun ene ødela, så skal til spesialist og styr... Kjenner jeg gruer meg veldig...
    Veldig spent er vi iallefall på om klagen går gjennom og hva som skjer med de involverte.

Comment

• Barselgruppe i går (torsdag), veldig kjekt! Fikk målt lengde og veid, lilleplutt vokser og legger fint på seg. Vaksine også, det var helt grusomt! Jeg gråt med lille, haha mannen lettere oppgitt.
      Ser at baby følger med på det som skjer rundt han og at han prater som en foss med de skjønne lydene sine.
      Vi skal ha kontakt med en av de andre på gruppen, sønnen hennes er fem dager yngre enn Hans Elias, veldig kjekt at han får være med en så jevn i alder.

Comment

• Lille snuppa er snart 8 kg. Har begynt å smake på noen skjeer grøt. Går veldig bra, tror det er fordi hun er vant til å få minifom mot kolikk. Bruker fortsatt minifom, da vi prøvde å redusere og hun fikk mye luft igjen.

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Vetlamori Se innlegg
          Barselgruppe i går (torsdag), veldig kjekt! Fikk målt lengde og veid, lilleplutt vokser og legger fint på seg. Vaksine også, det var helt grusomt! Jeg gråt med lille, haha mannen lettere oppgitt.
          Ser at baby følger med på det som skjer rundt han og at han prater som en foss med de skjønne lydene sine.
          Vi skal ha kontakt med en av de andre på gruppen, sønnen hennes er fem dager yngre enn Hans Elias, veldig kjekt at han får være med en så jevn i alder.
          Føler med deg sitter ennå i følelsen etter sist vaksiner, å nå er det bare 2 uker til neste gang :/ men heldigvis er mye av skrikingen for at de støkker til:0 uansett ikke kjekt for mammahjertet, men så viktig for de små<3 det er så kjekt å følge med på utviklingen til de små<3

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Bringebær91 Se innlegg

Føler med deg sitter ennå i følelsen etter sist vaksiner, å nå er det bare 2 uker til neste gang :/ men heldigvis er mye av skrikingen for at de støkker til:0 uansett ikke kjekt for mammahjertet, men så viktig for de små<3 det er så kjekt å følge med på utviklingen til de små<3
            Følte meg skikkelig teit som ble så lei meg men ifølge helsesøster er jeg ikke alene om å ha det sånn og hun også sa det at å bli holdt fast og så kommer det stikk, det setter en støkk i disse små og mye av skrikingen ligger der.
            Formen er heldigvis helt fin og nå trener vi litt hver dag på å ligge på magen. Tungt syns han så klarer ikke så lenge enda.

Klagen vi sendte har gått gjennom forresten, såå godt å vite at det får etterspill for de det gjelder!

Comment

Følte meg skikkelig teit som ble så lei meg men ifølge helsesøster er jeg ikke alene om å ha det sånn og hun også sa det at å bli holdt fast og så kommer det stikk, det setter en støkk i disse små og mye av skrikingen ligger der.
              Formen er heldigvis helt fin og nå trener vi litt hver dag på å ligge på magen. Tungt syns han så klarer ikke så lenge enda.

Klagen vi sendte har gått gjennom forresten, såå godt å vite at det får etterspill for de det gjelder!
              Så bra at du blir tatt på alvor!! Vi har det nok verre enn de små vil jeg tro er jo vondt for oss når babyen får vondt! å kjekt at de vokser å utvikler seg, snart 5 mnd nå:0

Comment

• Flere som får kommentar av lege/helsesøster ang blikk på de små?

Vi får høre hver gang at lille er så klar i blikket og at han ser deg rett i øynene når du prater til han.
                Ellers vokser han og legger på seg som han skal, er 7.5 kilo nå og 70 cm lang. Vokser så fort, jo! :P

Comment

Flere som får kommentar av lege/helsesøster ang blikk på de små?

Vi får høre hver gang at lille er så klar i blikket og at han ser deg rett i øynene når du prater til han.
                  Ellers vokser han og legger på seg som han skal, er 7.5 kilo nå og 70 cm lang. Vokser så fort, jo! :P
                  Herlig jeg har også en veeldig sosial jente som har vert "med" siden hun var noen uker kun de vokser fort ja, hun blir 8 mnd den 28 allerede! Heldigvis skal jeg haha permisjon ekstra lenge jeg ammer masse enda, men hun elsker også fast føde, sluker alt jeg lager det er så kjekt!! Hvordan går det med dere og mat osv?

Comment

• Opprinnelig lagt inn av Bringebær91 Se innlegg

Herlig jeg har også en veeldig sosial jente som har vert "med" siden hun var noen uker kun de vokser fort ja, hun blir 8 mnd den 28 allerede! Heldigvis skal jeg haha permisjon ekstra lenge jeg ammer masse enda, men hun elsker også fast føde, sluker alt jeg lager det er så kjekt!! Hvordan går det med dere og mat osv?
                    Lille elsker mat! Har ikke mislikt noe av det han har fått servert så langt og det er så gøy! Vi har en svær jordbæråker og han fikk smake disse knallgode herlighetene her forleden. Helt vill! haha, nå når vi går ut og tar retning mot åkeren så vifter han med både armer og bein og viser tydelig hvor han vil :P
                    Syns det er så moro nå som vi tydelig ser personligheten hans og at han er så klar på hva han vil og ikke vil.

Comment

• Så fantastisk veldig kjekt at personlighet virkelig begynner å komme fram ja<3

Comment

Working...
                      X