Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Dilemma: hvor skal vi bo?

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dilemma: hvor skal vi bo?

Hei! Jeg står snart ovenfor et viktig valg, nemlig hvor vi skal slå oss ned hen.
    vi er et par på 27 og 29 som har en gutt på snart 2 år.
    Vi har i mange år (7-8 år) bodd i en av norges storbyer. Vi har trivdes utrolig godt i den sokkelleiligheten vi leide i byen i mange år.
    det var et rolig, barnevennlig og fint område litt utenfor sentrum, men likevel nærme nok byen til å kunne dra på cafe med venner og kunne være litt spontan.

da vi fikk gutten vår for snart 2 år siden, tenkte vi at vi skulle prøve å kjøpe oss noe eget.
    siden prisene er så utrolig høye inne i storbyen, valgte vi å flytte litt på bygda, ca 30 minutt utenfor byen. Dette fordi vi fikk litt mer for pengene her i forhold til i byen.

nå har vi bodd her et år, og trives veldig godt. Trivelige folk, trivelig barnehage osv.
    MEN

jeg kjenner hver eneste dag at jeg savner byen! Jeg er en veldig kreativ, utadvendt person med stort nettverk i byen, som elsker livet!
    jeg føler at jeg har mistet meg selv litt etter at vi flyttet hit. Mannen min er åpen for å bo der jeg vil, heldigvis.
    jeg føler en gnist inni meg som tennes når jeg er inne i byen, jeg er åpen, kreativ og har masse energi.
    her ute på bygda er jeg bare en mor.
    jeg trenger begge deler.

så da er egentlig valget mellom å få en enebolig med plen og stor tomt her utpå landet eller ha råd til et rekkehus i byen-men der jeg kommer til å trives bedre?
    Magefølelsen min sier at jeg måå tilbake til byen! Jeg liker bedre den jeg er der

Jeg tror gutten vår vil få det veldig fint begge plasser

kun vennlige svar takk<3

Tenkte å ta dette valget innen et år, når gutten vår skal skifte over til storbarn-avdeling likevel. Bytte barnehage da, sånn at han slipper mye flytting.

Comment

Hadde flyttet tilbake til byen

Comment

Working...
      X