Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Aleneforelder-presentasjon!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Aleneforelder-presentasjon!

Opprinnelig lagt inn av Kaiamor91 Se innlegg
    Takk for det Det går bra trossalt for alt som har skjedd syns jeg! Jeg overassker stadig meg selv, hvor sterk man kan være ... Når det gjelder!!!)
    Og det vil sakte men sikkert bli enda bedre. Du får skrike ut din frustrasjon eller spørre her hvis det er noe du lurer på.

Comment

Hei

Kan jo "melde meg inn" her jeg og , selv om jeg på en måte ikke føler meg som en alenemor.
      Jeg og barnets far flyttet fra hverandre for snart 2 år siden, og siden det har jeg bodd i en leilighet, mens han fortsatt bor i huset vi eide sammen.

Nå har vi begge nye partnere, og om litt over en mnd flytter jeg, sønnen min, og min nye kjæreste sammen i et hus vi har kjøpt sammen.

Jeg er 28 år , og sønnen min er 3,5 år, vi har en 40/60% deling, der hvor jeg har han mest, og står som hovedforsørger!

Jeg og min sønns far har et godt samarbeid, og er venner.
      Men vi har ikke hatt oppgjøret på huset og eiendeler enda, så jeg håper vi er like gode venner etter det
      Last edited by Blomsterbie; 12-07-12, 10:43.
      Gutt '08
      Gutt '14

Comment

Velkommen til deg og.

Comment

Velkommen hit!

Jeg er desverre lite aktiv på mammanett, men hører definitivt til her inne.

Comment

Hei

Jeg er en jente 38 år ( eller dame..) jeg er singel, ikke alene! har 5 barn og venter mitt 6. i april/mai. Jeg fikk første da jeg var 20 ( hun er nå 18 ) og 2. da jeg var 22 med samme far. Vi flyttet fra hverandre noen ganger, traff en ny mann og ble gravid omtrent på første møte, valgte å beholde barnet, men fant fort ut at dette ikke ville gå. Jeg ble da alene med 3. Så flyttet jeg sammen med første mannen. Vi holdt ut i 5 år og fikk 2 barn til, men da tok det slutt. Har nå vært gjennom et turbulent forhold med en sykelig sjalu mann, kom meg heldigvis unna og fant akkurat ut at jeg er gravid.... Jeg velger å beholde barnet, vet at jeg klarer det godt alene og ser på det som jeg har fått noe positivt ut av dette. Jeg jobber fult og har tenkt mye på hvordan jeg skal klare meg ettersom jeg driver mitt eget, derfor har jeg ikke anledning til å være hjemme. Så løsningen må være å anskaffe en aupair som kan være sammen med meg og babyen det første året. Jeg ser heller løsninger enn problemer og vet det alltid fins muligheter Har da ennå ikke funnet mannen i mitt liv, men nå vil jeg i første omgang nyte dette svangerskapet og kose meg med barna mine. Fins det en mann for meg der ute så dukker han nok opp en gang

Comment

Velkommen hit til oss.

Comment

Velkommen!!

Comment

Hallo. Jeg visste at jeg ville bli alene med barnet mitt. Jeg visste det før vi lagde spiren. Jeg har hele tiden trodd at jeg var i et forhold med barnefaren, i følge han er jeg "en spesiel veldig nær og god venn som han er veldig glad i og har sex med." Han var sammen med en dame i 10 år, alle så på de some partnere/Samboere, men han sier at vi har det samme som jeg hadde med henne, .. veldig gode nære venner med sex.MENN !

Jeg har en ex mann som jeg elsker og han elsker meg også. Tror han. Jeg går snart for å være single, delvis i forhold... Jeg vil ikke forholde meg til menn lengre. Menn er kompliserte innviklet ..

Jeg hadde håpet at barnefar ville ta ansvar for barnet sitt, da jeg sa det sa han: Du ble gravid, så fint for deg, men det er ditt barn, ditt ansvar, ikke mitt. Han var med på å lage barnet fordi jeg ønsket å bli mor. Tusen Takk men kunne du ta litt ansvar for ditt kommende barn ?

Han har 3 voksne barn fra før (han er 58 og bestefar) Han har tre sønner med sin x kone. Det er skilt nå.

Hva tenkte jeg med ? Jeg er 39 snart 40 år. Dette er mitt første barn og barnefaren sitt fjerde. + eller

Comment

Kinkig situasjon det der.

Velkommen hit skal du være uansett!

Comment

Heihei.

Er 23 år gammel, førstegangsgravid, og går inn i dette helt alene - hvis lille spiren klamrer seg godt nok fast. Noe jeg håper den gjør. Tror ikke det blir noe forhold fra BF, han skal tenke litt ut denne uka og ta kontakt. men jeg regner med at det blir et; you're on your own..
                      å skulle innrømme dette er ikke mitt stolteste øyeblikk; han er sammen med en annen, de har nettopp kjøpt seg hus og skal flytte neste uke... så vi var aldri et par engang
                      Det er veldig trist, og en kinkig situasjon for oss begge, men fordi jeg egentlig ikke skal kunne bli gravid (hvertfall ikke uten masse hjelp) så er dette likevel et lite mirakel jeg aldri kunne tatt bort.

Uansett utfall - og selv om jeg er kjemperedd og usikker - er jeg lykkelig

Comment

Hei
                        Jeg er 37 år og trodde aldri at jeg kunne bli gravid på naturmetoden, er operert to ganger for endometriose og har en tett eggleder, samt var prøver med min x i over 2 år uten hell.
                        Har likevel passet godt på at jeg ikke skulle havne i "uføre", men så var det en måned jeg glemte det og det var det som skulle til.
                        Barnefar var en kortvarig flørt så blir alene med ansvaret så får vi se etterhvert om han er interessert i å stifte bekjentskap med sitt barn, noe jeg håper og tror for barnets del.
                        Til tross for omstendighetene ikke er helt ideelle så er jeg super glad for å endelig få min aller største drøm oppfylt, nemlig å bli mamma

Comment

Velkommen!! Og gratulerer med å få din store drøm oppfyllt.

Comment

• Hei, jeg er alenemor til mine øyenstener som er en gutt på 4 og ei jente på 2. Er skoleelev men det kan bli trøtte dager..

Comment

Working...
                            X