Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Fibromyalgi

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Re: Fibromyalgi

Pegasus: Hvordan var overgangen fra 2 til 3 barn? Påvirker det sykdommen mye?
    Virvelvind født mai-11 - Spinnvill født september-12 - Allerminstelillebror født april-15

Comment

Sv: Fibromyalgi

Hei og hopp.

Tenker er dere på tredje mann, eller er den på vei?!?

Både ja og nei. Overgangen fra 2 til 3 var egentlig helt grei. Det blir jo ikke mindre stressfult med tre enn to da.

Det 3 svangerskapet for min del var faktisk helg grusomt fra begynnelse til slutt dessverre. Jeg var jo ikke dårlig med de to første, tredje derimot var jeg grusom kvalm i 9 mnd. Sykmeldt hele svangerskapet.
      Samt sykmeldt nå etter permisjon slutt.
      Fibromyalgien i seg selv er vel noenlunde det samme som etter to barn, verre en etter første barn.
      Selv om jeg var kvalm hele svangerskapet så hadde jeg ikke de typiske muskelvondten i løpet av svangerskapet.

Nå har jo jeg slitt litt med angst og depresjon i ettertid, men det kommer ikke utelukkende fra svangerskapet og sånn. Mannen har reist mye, så har blitt mye på meg så det har jo vært litt krevende.

Men sånn til syvende og sist er det jo så verdt det da.
      Last edited by Pegasus; 25-08-14, 22:07.
      Rocketrollet.2009.
      Bøllefrøet. 2011.
      Lille musen 2013.

Comment

Sv: Fibromyalgi

HermineL har nettopp fått fibrodiagnose, og stiller noen spørsmål inne i denne tråden her: http://www.mammanett.no/forum/showth...85#post3291585

Comment

Working...
        X