Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråden #1

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skravletråden #1

Her kan vi skravle om alt vi ønsker

Sv: Skravletråden #1

Det er ikke overdrevent med aktivitet her inne... kanskje på tide å gjøre noe med det? :P

Her gruer vi oss litt til 3-mnd kontroll imorgen.. gruer oss til den "slemme-stikke-nåler-i-låret-mitt-damen" faktisk skal stikke nåler i låret på Vesla og gleder meg til å få veiet og kanskje målt henne (om de gjør det på 3-mnd kontrollen da..) og håper hun er passert 5 kg nå..om ikke tror jeg at jeg blir litt lei og bekymret.
    Virvelvind født mai-11 - Spinnvill født september-12 - Allerminstelillebror født april-15

Comment

Jeg grudde meg litt, men det gikk veldig fint... Om hun bruker sutt så kan du ha det tilgjengelig om hun begynner gråte, det funket flott på gutten min Eller om du ammer kan du trøste med pupp også etterpå... M hadde heller ikke noe særlig reaksjon, bare litt trett...
      Lykke til i morgen...
      Tenk nå er det ikke lenge til jeg skal på 6mnd (1/2 ÅR!!) kontroll med M

Comment

Vet ikke helt hvor dette innlegget skal henn, men dere vet det kanskje?

Har fått time til operasjon av gallesten som jeg fikk under forrige svangerskap. Og jeg har lest litt rundt om at man ikke kan operere med narkose når man er gravid.
        Er det noen som har noen erfaringer?
        (ca.6 uker gravid)

Comment

Jeg vil tro du må ringe og si fra at du er gravid og da vil de nok ikke operere... jeg vet ikke så mye om slikt, men tviler på at narkose er noe bra for babyen...
          Er det lenge til?

Comment

Er ikke sikker, men en i gruppen min her inne ble operert for blindtarmen under dette svangerskapet.. skulle tro man ikke operer den uten narkose... men om ikke operasjonen er "livsviktig", så kan det vel hende at du kan vente med den?

Håper du finner ut av det! Og gratulerer med en spire i magen
            Virvelvind født mai-11 - Spinnvill født september-12 - Allerminstelillebror født april-15

Comment

Blindtarm har jeg tatt også så jeg skjønner godt at dene måtte taes... det kan være livsfarlig om den sprekker... men nå vet ikke jeg helt hva gallestein går ut på... det er kanskje ikke livsfarlig... er ikke det noe som man kan få ut naturlig også?

Comment

Mine er så store at jeg ikke kan få de ut naturlig.
                Det er ike "farlig" å gå med gallestein, med mindre man får betennelse i de, da må man på antibiotika og akuttopereres, ellers kan man dø...

Comment

Hmm... jeg ville ringt inn allerede i morgen jeg altså og hørt hva de sier...

Comment

Jeg kommer sterkere tilbake til denne gruppen når jeg har blitt gravid
                    Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Vet ikke om du har sett det swimzy, men denne tråden skal ikke lenger hete FORELDRE med fysisk/psykisk sykdom. Den skal være for alle på MN og det inkl. prøverne

Comment

det er bra..=) for jeg er bare gravid....=)

Comment

Her er alle velkommen

Comment

så da må vi få litt flere til å skravle her inne=)

Jeg har vært til ordinær ul. Alt så bra ut , heldigvis. Morkaken ligger foran på magen, så jordmor sa at jeg nok først ville kjenne liv på siden eller langt nede. Håper jeg snart får kjenne bevegelse jeg med klarhet kan si kommer fra den lille=)

De siste dagene har vært rolig her. Trappet ned på medisiner, så da økte en del symptomer. Satser på at det går greit. =)

Comment

Så bra da bittefrø
                              Hvor langt på vei er du nå?

Comment

Working...
                              X