Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Skravletråden #1

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Skravletråden #1

til deg Ninny.
    Mamma til 4
    11 år 9 år
    8 år ​6 år

Comment

Hønni!
      Virvelvind født mai-11 - Spinnvill født september-12 - Allerminstelillebror født april-15

Comment

Stor klem til deg, Ninny!

Comment

Ett veldig forsinket godt nyttår til damene her inne håper det nye året har behandlet dere bra så langt Her er det travle dager med en liten som ikke liker sove.

Comment

Uff bittefrø føler så med deg.. hvor gammel er tassen blitt?

Comment

Alle klemmer har hjulpet på! Tuuusen takk jenter! Det er utrolig deilig å bo for seg selv. Folk kan hyle å skrike på at det er tøft å være alenemamma alt de bare orker, men skal love det - at det er myyye lettere å være alenemor enn å bo med et dass!
              Det er fryktelig trangt økonomisk, men jeg har ikke søkt om stønader heller enda. Så hvis jeg får det på plass, så skal det gå mye lettere med en gang. Jeg er nok av de heldige som klarer å få det til å gå rundt på kun en lønning. Såvidt

Og nå nærmer det seg VÅR! Selv om det er bikkjekaldt, ligger det et løfte om varmere tider i lufta nå. And I løøøvs it! Håper dere andre får innfall av vårglede og, og at alt det vonde fra vinteren slipper taket!

Comment

Godt å høre at det går bra med deg Ninny!
                Rocketrollet.2009.
                Bøllefrøet. 2011.
                Lille musen 2013.

Comment

Utrolig koselig å høre at det går bra med deg

Comment

Hvordan går det med alle sammen?
                    Virvelvind født mai-11 - Spinnvill født september-12 - Allerminstelillebror født april-15

Comment

Hei alle sammen!

Jeg har idag blitt gruppeleder her sammen med Lillemoren.... Jeg skriver en del artikler rundt psykisk helse og er opptatt av åpenhet rundt dette.

jeg kommer derfor til å dele en del artikler med dere her inne og prøve å skape litt mer aktivitet på dette forumet

Håper dere vil dele av deres erfaringer og hjelpe til med å ufarliggjøre psykisk helse

Mamma til 5 skjønne!

Comment

Working...
                      X