Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Klagetråd #1

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Klagetråd #1

Her kan man klage over alt som er trist og leit!
    Få det ut

Sv: Klagetråd #1
    Har det ikke bra om dagene i det hele tatt. Kroppen har slått seg fullstendig vrang. Smerter av en annen verden og har måttet ty til mine rosa "lykke-piller" flere ganger siste uken..*HAT!!!* og svimle-byer flere ganger om dagen. Ikke tør jeg kjøre bil langt lenger heller.. hadde en ekkel episode under graviditeten hvor jeg holdt på å svime av flere ganger un der en kjøretur, endte med at jeg måtte stoppe utenfor den mest trafikkerte tunellen i Bergen og få to kolleger til å frakte meg og bil til KK. De mente det var Vesla som lå og trykket på noen nerver. Etter fødsel gikk det over..trodde jeg..men siste uken er det bare blitt verre. Nå kommer det i bilen, på bussen, i sofaen, når jeg går og jeg våkner av det. Bør vel ringe legen, men er så redd for å ikke bli tatt alvorlig og at hun bare skal skylde på at "det er psykisk"... Og ikke kan jeg legge meg syk heller, ikke har jeg sykerettigheter i forhold til jobben og har jo Vesla og ta meg av Hun gjør hvertfall dagene levelig..glemmer smertene noen minutter når hun ser på meg og smiler Også får jeg så dårlig samvittighet overfor venner og familie..jeg kommer meg ikke på besøk til dem og føler ikke det er rett at de alltid skal komme til meg..men hva valg har jeg.. jeg tør ikke tvinge meg selv ut bil for å dra på besøk...

Ble mye syt dette her..og første innlegget på klagetråden..hehe..men det er litt godt å bare få det ut, så veldig glad for denne delen av forumet og dere
    Virvelvind født mai-11 - Spinnvill født september-12 - Allerminstelillebror født april-15

Comment

Det er det tråden er til for vetdu Det er bedre å få det ut enn å sitte inne med det

Comment

uff lillemoren

syns du skal snakke med legen din! har du noe hodepine i tillegg? for da har iallefall jeg hørt de er flinke til å ta tak! ikke godt å svimle... holdt på med det i graviditeten selv og førte til at jeg nesten ikke var ute døren!
        og du må ikke tenke at du må ta deg av og ikke har rettigheter osv... du må ta deg av deg for og ta deg av alt annet! har du mann eller er du alene?
        mannen min er den beste støttespillern jeg har! deretter psykologen

Comment

håper det går bra med deg lillemor.. Har du sjekket jern og blodtrykk..? Lykke til

Comment

Jeg prøver å komme gjennom til legen min, men de tar jo for svarte aldri telefonen Har prøvd i noen dager nå.. Må få en time og kreve litt ymse test av blod og sånn tenkte jeg Evt. kreve henvisning til balansesenteret på HUS.. Kanskje jeg skal ta med meg Mannen eller svigermor, av erfaring er det mindre sjanse å bli avfeid da

Takk til dere gode jenter!
            Virvelvind født mai-11 - Spinnvill født september-12 - Allerminstelillebror født april-15

Comment

En eneste natt med ett par kuldegrader og kroppen sender meg rett i kjelleren.. Jøss, jeg gleder meg virkelig til resten av vinteren...

Comment

Kulda er noe herk...på med masse ull og varme!

Comment

Ull er på og jeg vet veldig godt om en som skal få fyre i peisen når han kommer hjem

Comment

Må få ham til å fyre før han går, så er det lunk til du og snuppen skal stå opp

Comment

så trøtt som han er om morgenen? Nei da tror jeg det er tryggere å la vær..hihih.. men han kan jo få finne fram ved til meg, så kan jeg røyklegge stuen på egenhånd..hehe.. Ååå.. imorgen skal han heldigvis være hjemme med oss.. *lettelse*

Comment

Ja, veden kan bæres inn på kvelden Bare få gangen på det du trenger for å ikke bli redusert du!

Comment

æsj jeg la meg kl 21 igår for jeg var så utrolig kvalm! Bedre idag, men kroppen er enda ikke på topp! Mulig pga den ikke er
                          vant til så mye søvn Sov til kl 10 idag både jeg og M

Comment

Usj da, ca_zzy!
                            Kroppen min blir helt i ulage om jeg sover/ligger for lenge..så er gjerne noe i det

JA til bedre form for oss alle og en god til alle som trenger det eller bare vil ha en!

Comment

Huff cazza, kvalme er ikkeno gøy!

Comment

Working...
                              X