Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Depresjon og avgjørelser

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Depresjon og avgjørelser

Jeg er arbeidsledig og i mammapermisjon. Har ønsker om å jobbe med 3 ting. En fysisk jobb, en leder jobb og en samfunnsjobb.. Depresjonen gjør at jeg ikke klarer å ta avgjørelser. Veldig slitsomt.

Hva jobber du med?? Er det problemer med det i forhold til å være kvinne, gravid, ha barn hjemme? Og overskudd?

Hadde egentlig bestemt meg for hva jeg ville gjøre. Og det var den fysiske jobbe. Så sier fysioterapauten at jeg ikke burde ha en jobb som er tung (pga bekkenbunnen) eller når jeg skal bli gravid igjen!! Fikk rift 3a.
    Dette gjorde meg veldig depresiv, da jeg virkelig ville dette.. Nå ble jeg liksom helt spørsmåls tegn og aner ikke hva jeg skal gjøre. Hva med alle de andre kvinnene i disse fysiske yrkene da - de har jo barn og skal sikker ha flere..

Når det gjelder samfunnsjobben er den veldig populær og vanskelig å få. Så her må jeg søke på nytt 2 ganger i året for å se om jeg kommer inn.. Samt at hvis jeg kommer inn må jeg være borte fra familien min i 2 mnd. Vet ikke om det er så bra for småen.

Den siste jobben er leder stilling.. Spesielt innenfor det jeg har jobbet med tidligere. Jeg har lang erfaring med ingen utdanning.. Jeg sluttet egentlig der for 4 år siden fordi jeg følte meg brukt (min kompetanse). Samtidig hadde jeg villet slutte i flere år. Men her er det mulighet for å få samme stilling eller andre i flere selskap. Problemet er bare at jeg vet ikke om jeg ønsker å liksom starte på samme sted som jeg var for 10 år siden, for å se om jeg kan få en leder stilling der. Det er desidert enklest å få jobb i dette yrket, siden det er der jeg har vært. Men søker meg liksom vekk fra det. Har tenkt å ta fagbrev i det faget. Som du sikkert forstår er jeg rimelig forvirret..

Jeg sliter med depresjon og har derfor svært vanskelig for å ta avgjørelser. Skal ha barn igjen om ca 2 - 3 år. Så burde ha en fast stilling. Kan ikke drive å hoppe fra jobb til jobb. Det fikser ikke psyken min heller.
Working...
X