Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Panikkangst anfall

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Panikkangst anfall

En vinterdag i 2009 opplevde jeg for første gang et panikkangst anfall.... Det føltes vanskelig å puste og jeg holdt på å besvime.

Jeg visste ikke hva som skjedde eller hvordan jeg skulle håndtere det. Heldigvis møtte jeg forståelse hos min lege.

"Panikkanfall kan opptre med andre angstlidelser, men ved panikkangst som i mitt ene tilfelle kommer anfallet uten klare utløsende faktorer. Mange opplever at anfallene kan komme flere ganger daglig mens andre kan få de et få anfall ganger i løpet av et år."

HER kan du lese hele min artikkel.

Er det flere som har slike opplevelser å dele her inne?

Mamma til 5 skjønne!

Sv: Panikkangst anfall

panikk angst er bare en av de tingene som jeg opplever, det startet med at jeg fikk totalt sosial angst under en innleggelse for en del år siden nå. etter noen år i gamet, har jeg lært meg til å stort sett vite hvorfor anfallene kommer, og kan klare å avverge dem. men pga de kommer av og til kastenes over meg enda, men det er mest fordi jeg har en diagnose som gjør at jeg kan bli litt små paranoid, og da mister jeg kontroll og får angst.
    stressmestring og pusting + musikk gjør at jeg kan roe meg relativt fort ned i gjen..
    Pappa'n til Elisabeth og Christina
    Martemor
    pappaprat Slutt å vær så seriøs hele tiden..

Comment

Working...
    X