Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

strekk merker???!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• strekk merker???!!!

jeg fikk masse strekkmerker når jeg gikk gravid....

noen gode råd for hva jeg kan gjøre for å få bort dette? eller de går jo ikke bort.. men usynlige :?:
    Tusen klemmer i fra Linda og Prinsen min-Marius...

Marius født. Søndag 27 august 2006

Nå skjønner jeg ikke helt... Har du noen gang gått et svangerskap helt ut? Mener jeg lest at du har mista. Men selvfølgelig man kan sikkert få strekkmerker tidlig også...

Men uansett; strekkmerker går aldri bort, men de bleker med tiden.
    Brita, mamma`n til Sara 5/4-04 og Ingrid 3/2-08, og venter ei jente 1. juledag.

Comment

Må si meg enig med Brita, vekk blir de aldri gitt.... men bleke og litt mindre synlige..
      04 & 06

Comment

det var det jeg skrev :?

nei,jeg har ikke det.. men jeg la på meg litt i begynnelsen på svangerskapet...å da jeg mistet.. falt "det jeg hadde lagt på eg bort"... å da ble det mye strekkmerker!
        Tusen klemmer i fra Linda og Prinsen min-Marius...

Marius født. Søndag 27 august 2006

Comment

Strekkmerker kan man få selv om man ikke er gravid også.

Mine strekkmerker kom etter graviditeten de (fikk et liiite strekkmerke ved navlen da under graviditeten ), rask vektreduksjon (etter en rask vektøkning) og masse hormoner var nok grunnen.

Men de blir jo mye mindre synlige etterhvert. Å være ute i solen kan gjøre at de "leges" og blekner fortere. Med tiden vil de aldri bli borte, men blekne og bli mindre fremtredende.
          Last edited by Viktoria; 22-03-05, 00:29.

Comment

Sv: strekk merker???!!!

Jeg har vært ganske sterkt plaget av strekkmerker på mage, lår og pupper. Men prøvde EsmalFarma. Jeg ble VELDIG mye bedre. Er kjempefornøyd med resultatet, jeg vet ikke hvilke butikker som fører produktet, men jeg kjøpte min pakke fra www.helseapoteket.no

Mvh
            Hanne

Comment

Jeg har også noen strekkmerker og jeg tror aldri de vil forsvinne..Men blekne med tiden
              Medlemm av:

Medlemm nr 12..... og mamma til tre små....

Comment

Fikk noen på puppene, magen og bak knærne:confused: er ikke gått bort, men er ikke så himla synlige heller. Må lide litt for gullet
                -01 -06 -12

Comment

fekk nesten ingen strekkmerker sist, berre nåken få på puppane og i sidene. Så langt i dette svangerskapet har eg ikkje fått nåken nye, men dei kan jo endå dukke opp....
                  klem fra Magnhild,
                  mamma til Erik født 07.03.03, _sprinkel_

og Magnus født 30.03.05

Comment

Fikk nesten ikke et strekkmerke til langt ut i svangerskapet jeg, men nå den siste mnd eller to så har de kommet i tur og orden, men heldigvis ikke så veldig store eller rød/lilla da...håper de bleker fort igjen!!
                    Jenter født 14.12.04, 12.02.07, 16.06.08 & 31.07.12

Comment

Jeg gikk opp fra b til d-cup tidlig i svangerskapet, og har MYE strekkmerker på puppene. Heldigvis bleknet de fort og er vel bare jeg som ser dem... Aurora har hvertfall ikke sagt noe
                      Mamma'n til Aurora 20.05.04

Comment

Opprinnelig lagt inn av Hanne_K
                        Jeg har vært ganske sterkt plaget av strekkmerker på mage, lår og pupper. Men prøvde EsmalFarma. Jeg ble VELDIG mye bedre. Er kjempefornøyd med resultatet, jeg vet ikke hvilke butikker som fører produktet, men jeg kjøpte min pakke fra www.helseapoteket.no

Mvh
                        Hanne

Hei!

Var inne på helseapoteket og leste litt om dette produktet, men tenkte jeg skulle spørre deg som har prøvd det...

Var det lenge etter at du fødte at du begynte med produktet?
                        Jeg også har masse masse strekkmerker på magen, lårene, magen, bak knærne, u name it, og de er ganske kraftige.

Det er ti mnd siden jeg fødte og jeg synes ikke de har bleknet noe i det hele tatt.

Jeg begynner å bli ganske desperat på å finne noe som kan hjelpe, og nå begnner det å nærme seg vår og sommer og jeg skulle så gjerne ønske at det ble bedre.

Tror du at produktet hjelper, hvor mye bedre ble du?

Leste også at man kunne ta prosessen (behandling på 5 ganger) flere ganger, gjorde du det?
                        Lise

Daniel

Comment

Opprinnelig lagt inn av Toni78
                          Fikk noen på puppene, magen og bak knærne:confused: er ikke gått bort, men er ikke så himla synlige heller. Må lide litt for gullet
                          Bak knærne??? :hmm:

Selv fikk jeg tre små på magen. Har rett og slett brukt aloe vera krem, og det har hjulpet. Fargen har bleknet og det ser ut som om de har blitt mindre. Bodylotion med aloe vera, det er det jeg vil anbefale. :upp:

Comment

Ja bak knærne!! skulle ikke tro at det fantes plasser på kroppen jeg ikke har fått merker!

Huff for en stygghet!! Men må nok bakre leve med de!

Takk for tipset, skal prøve det...
                            Lise

Daniel

Comment

Har masse strekkmerker på magen, på begge sider og under navlen... - men de har blekna betraktelig siden fødselen da. Men de kjennes ut som små renner/groper i huden liksom. Isj!
                              Selv om de irriterer meg, irriterer den slappe magen meg mer... ! Ingenting hjelper ! Blir helt kvalm av å ta på den !

Men jeg slapp unna alt annet, og strekkmerker andre steder :upp:
                              ~ Stolt mamma til to snupper, født august-04 og mai-08 ~

Comment

Working...
                              X