Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Etter du har tatt SI-vaksinen, skriv her!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Etter du har tatt SI-vaksinen, skriv her!

Jeg har ligger med 39 i feber i hele natt, og for meg som tilvanlig har lav kroppstempratur så er det forholdsvis mye. Jeg har ikke sovet noenting i natt. Hoster fortsatt veldig mye, potte tett i nesa som igjen fører til at det er tett i bihulene så det kjennes ut som jeg har skikkelig tannverk. AU!! Og hodet mitt det dunker gjevnlig.
    Men det som bekymrer meg aller mest er at jeg ikke kjente noe til barnet på hele natten, noe jeg virkelig pleier og gjøre. Kjente et spark klokka 6 i dagtidlig og etter det har jeg ikke kjent noenting. Er litt bekymret kan man si.
    Ida 01.05.2006
    Fredrik 19.01.2008
    Jonas 11.02.2010
    Liam 03.07.2012

Comment

Kom deg til legen vertfall Evamor..

Ett lite spm:
      Når man har tatt vaksina så går det jo ca 3 uker før man faktisk har bygd opp antistoffene man skal, men om man slik som evamor f.eks blir sjuk før de ukene er gått, kan man ta tamiflu forebygende??
      Alle gode ting er 3!

Comment

Sommerfuglen: uff da, det er ikke bra at du ikke har fått den enda.
        På sykehuset jeg jobber på fikk alle leger og sykepleiere den for over en uke siden..

Jeg tror man kan få tamiflu ja, selv om man har vaksinert seg.

sigpic

Comment

Opprinnelig lagt inn av Pooh Se innlegg
          Kom deg til legen vertfall Evamor..

Ett lite spm:
          Når man har tatt vaksina så går det jo ca 3 uker før man faktisk har bygd opp antistoffene man skal, men om man slik som evamor f.eks blir sjuk før de ukene er gått, kan man ta tamiflu forebygende??
          Du kan sende fhi en e-post og spørre. De svarte meg ganske fort da jeg lurte på noe. De har jo tlfnr en kan ringe og.

Nasjonalt folkehelseinstitutt
          Telefon: 21 07 70 00
          Telefaks: 22 35 36 05
          E-post:
          [email protected]
          Mamma til 2 Snupper
          2007 og 2009
          ~Min Blogg~

Comment

Jeg tok vaksinen på mandag.. da jeg våknet på tirsdag var jeg sløv og tung i kroppen. kl.15 hadde jeg fått 40 i feber, snøvlet og stammet når jeg prøvde å prate, så bare tåke og skalv.. etterhvert ble jeg veldig tung i pusten og ble sendt rett til sykehuset. De sa at dette var en reaksjon på vaksinen. jeg er i bedre form nå, men er fortsatt redusert.
            håper dere andre slipper lettere unna, men kjekt å få vite at d kan skje.
            alt er bra med den lille gutten i magen min

Comment

Sendte mail jeg..

Så skal jeg informere dere om svart jeg evt. får.
              Alle gode ting er 3!

Comment

Tok den for noen timer siden. Litt slapp og tung i kroppen men går vel over. Så ikke noe big deal for meg. Lillemann ska ta den i morgen så lurer på koss d vil gå.
                Gutt født 7 april 2009 ogsigpic

Comment

Jeg tok vaksina på mandag, og i går hadde jeg hodepinen fra h******, var lyssky og generelt slapp. Natt til i går klarte jeg ikke løfte armen, men i dag er den bare litt tung og øm. Formen i dag har ellers vært bra
                  Storebror, f. 2005
                  Lillebror, f. 2007
                  Lillesøster f. 2009

Comment

Kjente litt mer bevegelse i stad, men ikke på nær like mye som jeg pleier og gjøre- Jeg vet ikke om bøllefrøet er rolig fordi jeg er slapp og sliten og har feber. Febern er bare på 38 nå, men er veldig slapp og sover store deler av tiden.
                    Ida 01.05.2006
                    Fredrik 19.01.2008
                    Jonas 11.02.2010
                    Liam 03.07.2012

Comment

Tok vaksinen for 14 timer siden, og jeg har verdens tyngste og ømmeste arm akkurat nå! Hadde knallande vondt i hodet FØR jeg tok vaksinen, men har sovet som en stein i natt, tross vond arm og har det fint nå!
                      Vi har verdens vakreste prinsesse i hus! Thea 05.04.10

Comment

Da har jeg tatt vaksinen. Foreløbig ikke noen vondter men de kommer nok tenker jeg.

Men er det noen som vet om bebisen min får i seg noen antistoffer gjennom morsmelken?
                        Rocketrollet.2009.
                        Bøllefrøet. 2011.
                        Lille musen 2013.

Comment

Da har jeg tatt vaksinen også Enda er det nesten for godt til å være sant, så det kommer vel noen vondter snikende snart
                          Mamma til tre prinser To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010

Comment

Opprinnelig lagt inn av Tingeling Se innlegg
                            Da har jeg tatt vaksinen også Enda er det nesten for godt til å være sant, så det kommer vel noen vondter snikende snart

Krysser fingrene for at du slipper jeg.

Armen min er nokså bra igjen nå, litt øm å ta på men ellers forholdvis grei. Tok vaksinen på mandag morgen.
                            *Trollet 2005 * Mini mai 2010 * Minsten aug 2012*

Comment

jeg tok vaksina igår og kjente ingen verdens ting.
                              Merker litt ømhet igår kveld i armen og i dag er armen ganske vond, men eller ingen bivirkninger
                              Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Her ble vi alle vaksinert i dag
                                Lille B på 11 måneder hadde litt feber etterpå, men han var ikke like utslått som han har vært ved vaksinasjoner tidligere.

Jeg kjente ikke stikket en gang, etterpå kjente jeg at det var noe der, men det var ikke vondt. Senere har jeg vært øm av og til, og jeg kjenner det hvis jeg feks vrir opp en kopptue.

Samboeren min fikk litt svake influensasymptomer. Han hostet ca 3 ganger (), snufset høyt av og til og fikk vondt i armen.

Comment

Working...
                                X