Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Etter du har tatt SI-vaksinen, skriv her!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Etter du har tatt SI-vaksinen, skriv her!

Jeg tok vaksina på mandag Godt å ha det unnagjordt! Jeg har bare vært litt øm på stikkstedet,ellers ingen bivirkninger
    En ting jeg lurte på..antistoffene begynner å danne seg med en gang,men sånn som jeg har forstått det så virker de ikke for fullt før om 2-3 uker..kan vi da bli sv.infl.syke før den tid,men kanskje ikke så alvorlig syk,som hvis vi ikke hadde tatt den? Noen som vet..?

Comment

Ruben tok sin vaksine i går. Skrek selvfølgelig men ikke noe etter det. Sov i hele natt å faktisk. Å vi som hadde sett for oss en søvnløsnatt. Håper ikke d kommer noen bivikninger iløpet av dagen.
      Gutt født 7 april 2009 ogsigpic

Comment

Fortsatt ingen bivirkninger her 21 timer etter vaksinen nå. Er litt øm når jeg kjenner etter, men stort sett kjenner jeg lite
        Mamma til tre prinser To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010

Comment

Opprinnelig lagt inn av wenchemor Se innlegg
          Jeg tok vaksina på mandag Godt å ha det unnagjordt! Jeg har bare vært litt øm på stikkstedet,ellers ingen bivirkninger
          En ting jeg lurte på..antistoffene begynner å danne seg med en gang,men sånn som jeg har forstått det så virker de ikke for fullt før om 2-3 uker..kan vi da bli sv.infl.syke før den tid,men kanskje ikke så alvorlig syk,som hvis vi ikke hadde tatt den? Noen som vet..?
          Jepp det er fullt mulig. Jeg er et levende bevis på det. hehe.. Jeg ringte legen og fikk beskjed om at jeg hadde nok fått SI selv om jeg var vaksinert. Jeg tok vaksinen forrige torsdag og var ute med noen fra jobben på fredag og hu ene jeg var med der lå ut i SI på mandag så jeg har trolig blitt smittet av henne. Samtidig som vi har det på jobben. Jeg fikk beskjed om at jeg bare kunne gå på jobben, men det var jo i bunn og grunn dumt av meg og gjøre.

Så nå er jeg vel egentlig 200% immun da. Med tanke på at jeg har hatt detta svineriet og tatt vaksina. Føler også at vaksina nå var skikkelig unødvendig og håper for all del at ingenting skjer med bøllefrøet i magen pga vaksina.
          Ida 01.05.2006
          Fredrik 19.01.2008
          Jonas 11.02.2010
          Liam 03.07.2012

Comment

Jeg er fortsatt i veldig bra form Hadde bittelitt hodepine midt på dagen, men den forsvant m en paracet Håper ikke bivirkningene kommer for fullt to døgn etterpå....
            Mamma til tre prinser To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010

Comment

Jeg er helt fin, og lille B er helt fin. Samboeren min er slått ut med influensasymptomer. Han har nettopp hatt den andre influensaen og sier det kjennes akkurat slik ut, bare at det er mildere. Så nå ligger han her på sofaen som en stor hump under pleddet.

Comment

God bedring til Emmi-mannen!

Comment

Jeg syns denne tråden er kjempefin, og interessant. Nå har det kommet inn ganske mange svar her, og lurer på om det er noen som har lyst og kan å lage et diagram sånn etterhvert som symptomene kommer inn, prosentvis hvor mange som får bivirkninger og hvilke bivirkninger som de fleste får osv..

Comment

Da har jeg; Sunniva og Johannes tatt vaksine.
                    Sunniva virker helt fint og sier hun ikke har vondt noe sted. Johannes har skreket masse i nat og hatt vondt i foten (sikkert veldig øm i låret de stakken han i). Jeg fikk litt vondt i hodet på dagen i går og på kvelden da jeg kom fra jobb fikk jeg feber og har lagt med høy feber hele natten. Har sovet nesten hele dagen og begynner bli bedre nå.
                    Mamma til 4
                    11 år 9 år
                    8 år ​6 år

Comment

Naa er det 3dager si jeg tok den, og er ennaa smavond i armen, men ellers har jeg ikke hatt noen andre bivirkninger..

(Smaaten har lekt seg med tastaturet og hjelper ikke restarte, saa vi mangler en del bokstaver)
                      Alle gode ting er 3!

Comment

Fortsatt bra form her

Comment

Fått litt blemmer i form av kløe og hevelser på armen, 2 stk, men dem går bort også kommer dem igjen. Ser ut som dem er på tur bort nå, har også slitt med ekstrem kvalme og magevondt. Og et vondt bein. Jadda..

Ellers er ikke armen sååååååå vond lenger og husarbeidet er i full gang med ryggvondt og shaky kropp.. hehe.. STABUKK!!!!!!!!!
                          Vi har verdens vakreste prinsesse i hus! Thea 05.04.10

Comment

Opprinnelig lagt inn av Pooh Se innlegg

(Smaaten har lekt seg med tastaturet og hjelper ikke restarte, saa vi mangler en del bokstaver)
                            han har sikkert bare satt den over til engelsk
                            nederst til høyre på dataskjermen står det EN muligens.. om det gjør det kan du trykke der å trykke på NO (norsk) jeg har vært borti det samme, men da er det jeg som har trykt på noe rart

Comment

Her er alt bra, armen min er nesten ikke vond idag
                              Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Tok den på torsdag, litt øm fredag og idag er jeg helt fin. Litt rød rundt stikkstedet.

Sambo derimot fikk litt vondt i hodet, litt feber og sånn. Men svigermor sier at sånn reagerte han på vaksiner når han var bebi og når han gikk på skolen så det var vist normalt.
                                Rocketrollet.2009.
                                Bøllefrøet. 2011.
                                Lille musen 2013.

Comment

Working...
                                X