Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Etter du har tatt SI-vaksinen, skriv her!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Etter du har tatt SI-vaksinen, skriv her!

Opprinnelig lagt inn av TMK Se innlegg
    han har sikkert bare satt den over til engelsk
    nederst til høyre på dataskjermen står det EN muligens.. om det gjør det kan du trykke der å trykke på NO (norsk) jeg har vært borti det samme, men da er det jeg som har trykt på noe rart
    Vi fikk fiksa det med og dra ut hovedledningen til pcen (Ehh.. Mac`en)

Men takk for tips
    Alle gode ting er 3!

Comment

Nå har det gått 3 døgn og formen min er fortsatt kjempebra Deilig å slippe bivirkninger
      Mamma til tre prinser To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010

Comment

Her er vi alle fine nå.

Lille B fikk forresten utslett et lite døgn etter at han tok vaksinen. Vi trodde kanskje at det var atopisk eksem, og var usikre på hva det kom av. Han var kjemperød på overkroppen, både ryggen og magen, mens resten av kroppen var fin. Han hadde ingen nupper, men det var veldig rødt med småflekker av normal hud. Det var nesten mest rødt og hissig, men det så ikke ut som det klødde eller plagde B. Etter 2 døgn var det nesten borte, og han ble helt fin igjen, så det var nok vaksinen han reagerte på.

Comment

Tok den for nesten 2 timer siden. Armen er øm, hoven og rød. Føles tung og varm også. Men ellers er jeg grei nå.
          Tok sesonginfluensaen samtidig jeg da, og i den armen kjenner jeg ingenting...
          THE WAR IS COMING

Selma Iselin 15.01.07

Eurodietten blir min nye diett
          Begynt 16.06.10
          Ned så langt på ED: 23,9kg

Comment

Jeg får vaksinen i morgen. (er helsepersonell) Skal bli godt å få det overstått
            Carina 11år David 9år Milla 5år

Comment

Og da har jeg tatt vaksinen. Ble tatt kl.12.30 og jeg kjenner INGENTING. Ikke rød, hoven eller vond i arm eller stikksted. Kjenner ingenting ellers heller. Vi får se hvordan det går videre. Forventer mere symptomer i morgen i stedet.

Comment

Ja, du kan forvente deg en skikkelig vond arm ihvertfall!!
                Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Opprinnelig lagt inn av swimzy Se innlegg
                  Ja, du kan forvente deg en skikkelig vond arm ihvertfall!!
                  Den vonde armen begynner å sige på nå.. Nå er det 5timer siden jeg tok vaksinen. Når jeg løfter armen høyt (albue over skulderhøyde) gjør det passe vondt
                  Så jeg er spent på hvor brukendes armen er i morgen..

Bør ikke skje så mye mere med meg syns jeg, for nå ligger mannen til sengs med hoste, halsverk, slapp, vondt i hodet og mulig feber.

Comment

Armen min er bare mer og mer vond... stikkstedet er hovent og blått... skikkelig blåveis med rødt rundt.
                    Men ellers er formen fin!
                    Litt over ett døgn siden jeg fikk den nå.
                    THE WAR IS COMING

Selma Iselin 15.01.07

Eurodietten blir min nye diett
                    Begynt 16.06.10
                    Ned så langt på ED: 23,9kg

Comment

Var akkurat slik min var også, men fikk ingen andre bivirkinger og idag er det 1 uke siden jeg tok den.
                      Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,[email protected], ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk

Comment

Opprinnelig lagt inn av Sommerfuglen Se innlegg
                        Den vonde armen begynner å sige på nå.. Nå er det 5timer siden jeg tok vaksinen. Når jeg løfter armen høyt (albue over skulderhøyde) gjør det passe vondt
                        Sånn var armen min også, begynte torsdagskvelden og varte tom lørdagen.
                        Mamma til 4
                        11 år 9 år
                        8 år ​6 år

Comment

Ei uke siden jeg tok den i dag, og jeg har sluppet unna bivirkninger Var ikke en gang noe særlig øm i armen jeg
                          Mamma til tre prinser To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010

Comment

Så deilig da Tingeling!! At du ikke fikk særlig med symptomer.

Jeg kunne ikke sove på stikke armen i natt, men den er bedre i dag. Selvom den enda er vond, så er den mulig å løfte høyere enn i går kveld uten å få vondt.
                            Jeg tørrhostet + hadde litt slim i halsen før vaksinen. Det har eskalert etter jeg tok den. Nå hoster jeg mere og får opp masse slim. Ekkelt. Den vesle hodepinen er vekke og frysningene også, så nå når det nærmer seg et døgn siden jeg tok den, har jeg ikke mye symptomer..

Comment

Setter dem vaksina i låret eller armen på en unge på 20mnd??
                              Alle gode ting er 3!

Comment

Jeg og mannen har tatt vaksinen nå idag kl. 15. Vi fikk den satt av fastlegen ettersom vi har barn med eggallergi som dermed IKKE kan ta den. Selv er vi ikke i risikogruppen, men fastlegen satt den selv så vi skulle slippe evnt. diskusjoner på Rådhuset om vi fikk den eller ikke nå da.

Foreløig er armen kun litt øm på stikkstedet, og en smule vond når jeg løfter den høyt. Spent på hvordan den er i morgen. Heldigvis har jeg for vane å sove på den andre armen ihvertfall.

Comment

Working...
                                X