Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Etter du har tatt SI-vaksinen, skriv her!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Etter du har tatt SI-vaksinen, skriv her!

Jeg fikk vaksinen i går ettermiddag, og føler meg ganske så ok. Litt trykkøm på armen, men da lar jeg heller være å trykke.

Har sendt forespørsel om å få vaksinert småtrollene i uke 48, venter på å få time.
    Storebror Aleksander født 04.05.06
    Lillebror Simen født 25.02.08

Comment

Ser ut som om pjokken er helt fin etter og ha blitt vaksinert igårkveld..
      Alle gode ting er 3!

Comment

Da har de fire største (mamma, pappa, storebror og storesøster) tatt vaksina. Det var hyl, skrik og kjemping, så det er godt å være ferdig.

Det prikker i handa, men ellers greit. Spent på reaksjoner utover dagen og morgendagen.
        Veldig stolt mamma til en gullgutt, ei prinsesse og lille gull

Syr klær på bestilling 3 hjerter

Comment

Kjenner det er ømt i armen (ikke lett å strikke) og har vært kvalm, men det siste gikk over.

Comment

Nå har jeg også tatt vaksina.
            Spent på hvordan formen er i morgen. Jeg er avhengig av å bruke begge armene til tunge løft i jobben.

Smitin fikk ikke dose nr.2 enda. De må vente til alle har fått første runde, forståelig nok.

Comment

I dag har jeg fått vaksinen også.

Er veldig øm i armen, og endel hoven der de stakk. Gjør vondt å løfte armen. Har vært/er veldig trøtt (Mer enn vanlig gravid trøtt ), og svimmel. Kvalmen regner jeg med er fra graviditeten iom at jeg har slitt endel med det i dette svangerskapet.

De har satt vaksinen på den siden jeg vanligvis sover på, så det blir spennendes å se om det blir søvn på meg i natt.

10.08.08 Lana 4340g, 53cm, 36cm HO. Huleboer[IMG]http://counters.families.com]
              06.06.10 Krapylet 4920, 57cm, 38cm HO.

Comment

Christoffer fikk endelig vaksinen i går.
                Han har ikke vist tegn til bivirkninger i det hele tatt.

Ser ikke ut som han har vondt i armen heller, og det hadde alle vi andre.
                Hannah 12.02.2004 Christoffer 13.06.2008
                Pluggen 04.12.1998 - 16.08.2011 .....

Dagbok .... Sytråd...... LiVe design........LiVe-Design på facebook

Comment

Knerten fikk vaksinen i går, har ikke merka noe på han, ikke har han sagt noe heller. Han tok seg litt til armen da vi kledde på på morgenen i dag, men merka ingenting da han dusja i stad, så trur han slapp billig unna Her på stedet er de tomme for vaksiner, så når resten av husstanden får, er uvisst :S

Comment

Snålt og lese at så mangen småbarn har fått sprøyta i armen, her måtte han ta i foten siden han var under 2år..
                    Selv om vi hadde gjordt klar armen hans og alt..
                    Alle gode ting er 3!

Comment

Det var litt vondt om natta, men ikke verre enn at Alma sov på den nesten gjennom hele natta. Nå er det over og armen er god som ny

Comment

I morgen ser det ut til at både Jonathan og Tingelingmannen får ta vaksinen
                        Mamma til tre prinser To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010

Comment

Jeg ligger og hutrer på sofaen, i morgenkåpe under et ullpledd.
                          Armen er øm, og i dag tidlig føltes det som om jeg hadde lagt på meg 20 kg i natt. Utover dagen følte jeg meg som en geleklump.
                          Glad jeg ikke hadde langdag på jobb i dag.

Men alt i alt går det superfint! Var ikke de verste bivirkningene dette...

Comment

Jeg og lillegutt fikk vaksinen for to timer siden, det var ikke vondt i det hele tatt. Lillegutt merket det så og si ikke, han fikk den i låret, mens han satt og studerte en leke..

Hittils har vi ingen bivirkninger..
                            Gutt '08
                            Gutt '14

Comment

Gutta fikk vaksinen her for en time siden. Ingen reaksjoner så langt, men lillegutt bruker å reagere på vaksinene han får, så jeg regner med det blir feber i løpet av kvelden.
                              Mamma til 2005, 2008 og 2011

Comment

Tøtta her fikk vaksinen i dag, og det er nå 3,5 timer siden den ble satt. Hun sutrer litt og vil "lalla", men ellers så ser hun veldig opplagt ut. Hun reagerer også veldig på vaksiner med vanligvis feber i 39-41, og jeg fikk beskjed at jeg kunne vente at det samme skjedde denne gangen. Men som sagt, foreløbig så ser hun veldig frisk og fin ut, og har null problemer med armen.

Min arm er fortsatt vond, og jeg fikk vaksinen for 2 dager siden.

10.08.08 Lana 4340g, 53cm, 36cm HO. Huleboer[IMG]http://counters.families.com]
                                06.06.10 Krapylet 4920, 57cm, 38cm HO.

Comment

Working...
                                X