Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Etter du har tatt SI-vaksinen, skriv her!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Etter du har tatt SI-vaksinen, skriv her!

Opprinnelig lagt inn av solveig_ Se innlegg
    Alle gravide i kommunen jeg bor i møtte opp på helestasjoen for vaksinering. Så her i kommunen har vi fått det først sammen med helsepersonell..
    Sjekk opp i kommunen din
    Har sjekka opp og på lista står det at man skal møte opp onsdag og torsdag neste uke fra halv fire til seks. Risikogruppene, da dem ikke har mange vaksiner!
    Vi har verdens vakreste prinsesse i hus! Thea 05.04.10

Comment

Da har jeg fått tatt vaksina etter 1,5 time i kø
      mamma var med meg for jeg er livredd sprøyter. men det gjør absolutt ikke vondt.
      kjenner ingenting nå, klødde litt i stad når vi kjørte hjem bare, og jeg klarer ikke se stikket. lillemor beveger seg og mor har det bra

Opprinnelig lagt inn av Kristinmor Se innlegg
      Gjorde det vondt å ta den?
      Jeg har skikkelig sprøyteskrekk og skal inn i morgen å ta den, gruer meg!

Føler meg passe teit også da, har født en baby uten smertestillende men å ta en liten sprøyte, nei det tørr jeg ikke
      har veldig sprøyteskrekk jeg også. men har tatt vaksina nå. det gjorde ikke vondt. ikke titt på sprøyta

Opprinnelig lagt inn av isiflow Se innlegg
      Så gravide får gå først??? =P
      her måtte vi bare stå i kø. så ble vaksinert om hverandre

Comment

Opprinnelig lagt inn av znupzi Se innlegg
        ikke titt på sprøyta

Veldig godt råd. Jeg så bort hele tiden og vips så var jeg ferdig
        januar 2010 februar 2014

Comment

Opprinnelig lagt inn av Pippi
          Her satte de av en egen dag til gravide.
          Her også! Og de gravide fikk de første dagene
          2011 2014

Comment

Jeg tok den idag. Kjente overhodet ingenting da den ble satt, men nå - ni timer etterpå - kjenner jeg at jeg er øm i armen og det er litt varmt og kløende rundt stikkestedet.

Comment

Nå, sju timer etter jeg tok sprøyta er jeg veldig øm i armen, kjennes ut som jeg har slått den kraftig. Litt trøtt er jeg også men heldigvis ikke noe verre!

Comment

2 døgn etter vaksina er fremdeles et område på ca 5-6 cm i diameter rundt stikkstedet hardt og ømt (som om noen har slått meg der, som flere beskriver...), men ellers har det blitt liv i resten av armen igjen nå - DEILIG!

Ingenting av "bivirkningene", hvis en kan kalle det det, har gjort at jeg har angret eller lar være å ta neste dose i alle fall. Det er verdt det!
                - 2004, - 2010, - 2014

Comment

ungene har fått vaksninen i dag på ettermiddagen, så langt intet å rapportere. Minsten virket noe ekstra sliten og eldste sovnet litt for fort for å være ham. Minsten sa Au i armen men jeg vet ikke om han mente at det var au å få denne eller det var au når vi snakket.

Er spent på hvordan det er i morgen (og i natt), dem pleier å reagere på vaksinene

sept'05
                  juli'07

Comment

No er det 8 t sidan eg tok den. Er så pass ømt no at eg kjenner det nesten heile tida, ikkje berre når eg tek på. Spesielt når eg bevegar handa ein del. Har ingen form for utslett eller noko rundt stikket.
                    Vår etterlengtede prins kom til verden 28.05.12, og ble storebror 12.10.14. Sladrer med Lilla87.

Comment

Jeg var kanskje litt mer trøtt i går kveld enn jeg har vært i det siste, men det kan være fordi jeg sov dårlig natt til i går. Ellers er vaksinearmen ganske støl og øm i dag, men heldigvis er det den venstre så jeg blir ikke helt hemma. Også litt ekstra vondt å komme borti der sprøyta ble satt, så da får vi forsøke å unngå det
                      januar 2010 februar 2014

Comment

sovet dårlig i natt pga vond arm. Orket ikke ha dyna på armen engang fordi det gjorde vondt. så måtte ha den over dyna og så ble det kaldt. hehe
                        Ida 01.05.2006
                        Fredrik 19.01.2008
                        Jonas 11.02.2010
                        Liam 03.07.2012

Comment

I dag har jeg vondt i armen, og jeg er egentlig rimelig kvalm. Fryser gjør jeg og.. Så litt reaksjon kanskje på vaksina, men er jo bare å holde senga i dag det..

Comment

Nå har Smitin vært avgårde og tatt vaksina.
                            Får bare følge med på henne utover dagen. Hun løper rundt og er ikke plaget enda ihvertfall.

Comment

*abbonere*

Skal ta vaksinen på mandag.
                              *Trollet 2005 * Mini mai 2010 * Minsten aug 2012*

Comment

Fekk ikkje sove før kl 4 i natt. Var kvalm. Sambo har sove dårlig pga låk arm. No er det 18 t sidan vi tok den, og vi er konstant låke i armane, og det har komt ein rosa runding rundt på ca 2 cm i dm på min. Sambo har ikkje sett etter på sin.
                                Vår etterlengtede prins kom til verden 28.05.12, og ble storebror 12.10.14. Sladrer med Lilla87.

Comment

Working...
                                X