Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Etter du har tatt SI-vaksinen, skriv her!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Etter du har tatt SI-vaksinen, skriv her!

Nå begynner armen å bli øm, og vond å løfte opp/bevege. Og det er jo absolutt til å leve med..
    Ellers ingen bivirkninger.

sigpic

Comment

Hannah fikk vaksinen i dag.
      Hun syntes stikket var vondt, men det gikk over rett etterpå.
      Utover kvelden har hun kalget over vondt i armen, og hun har vært veldig frossen.
      hun hadde feber da hun la seg.
      Hun var trøtt og slapp tidligere enn hun pleier, og la seg rett etter barneTV.
      Hannah 12.02.2004 Christoffer 13.06.2008
      Pluggen 04.12.1998 - 16.08.2011 .....

Dagbok .... Sytråd...... LiVe design........LiVe-Design på facebook

Comment

Må bare føye til at d var himla godt for psyken å endelig ha fått bestemt seg, tatt den og være ferdig m den!!!
        Kjenner nakken og hodet har blitt normalt igjen og jeg MÅÅ ikke lenger inn på ALT som kommer opp om vaksina!!

Comment

vaksinerte meg for ca en uke siden nå, gikk veldig greit. litt hodepine samme dag og veldig øm i hånden og spes rundt stikket de to første dagene...men ingen andre bivirkninger...
          MAMMA'N TIL

Markus-gutt født 7/9/05
          Andreas-gutt født 6/3/07
          Irmelin født 28/12/09

Comment

Da har jeg fått tatt vaksinen. Første mann ut i Mammanetthuset Så langt virker alt helt fint! Merket verken stikket eller vaksinen. Kanskje litt døsen i armen, hvis jeg virkelig kjenner etter! Ingenting å grue seg for! Men mentalt godt å være ferdig!

Comment

Da har Snupsi fått vaksinen. Ho syns ikke det gjorde vondt, var alt for opptatt med å se på lekene som sto bak meg. Jeg holdt jo godt fast, forventet meg litt motstand kan man si . Har vært seg selv siden den ble satt, kvikk og blid som alltid.
              Mamma til 2 Snupper
              2007 og 2009
              ~Min Blogg~

Comment

Da er jeg også vaksinert..

Har vel gått en 5-6timer siden, og begynner og kjenne at armen er vond og øm, ellers ingenting annet og si enda..

Og stikket var jo INGENTING, kjente faktisk ikke selve stikket i det hele tatt..

Herlig og få det overstått..
                Alle gode ting er 3!

Comment

Noen her som har fått influensa symptomer 5 dager etter at vaksinen er satt? Eller er jeg så uheldig at jeg har klart og blitt syk før vaksinen virker helt?
                  Ida 01.05.2006
                  Fredrik 19.01.2008
                  Jonas 11.02.2010
                  Liam 03.07.2012

Comment

Jeg hadde litt feber dagen etter at jeg tok vaksinen. Merka ikke noe særlig de to-tre neste dagene, men i natt begynte jeg å kaste opp og har ikke vært i form i dag.
                    Men jeg vet ikke om det skyldes vaksinen eller om det er et annet virus jeg har plukket opp. Min bestefar som var på samme sted som meg i helgen har også blitt syk med noe lignende, men han har også tatt vaksinen...
                    januar 2010 februar 2014

Comment

Opprinnelig lagt inn av Evamoor Se innlegg
                      Noen her som har fått influensa symptomer 5 dager etter at vaksinen er satt? Eller er jeg så uheldig at jeg har klart og blitt syk før vaksinen virker helt?
                      Huff da! Får ikke håpe du har blitt syk, men at det er bivirkningetterslep. (litt av et ord???!)

Men nå går vel Pandemi ut med at vaksina ikke har effekt før etter to uker?
                      Ja, ja... Enkelt skal det ikke være...

Comment

Opprinnelig lagt inn av Taratroll Se innlegg
                        Huff da! Får ikke håpe du har blitt syk, men at det er bivirkningetterslep. (litt av et ord???!)

Men nå går vel Pandemi ut med at vaksina ikke har effekt før etter to uker?
                        Ja, ja... Enkelt skal det ikke være...
                        Jeg fikk beskjed om 1 uke. Og jeg møtte opp på jobb i går, og fikk vite at jo der var det svineinfluensa. Styreren lurte på om jeg hadde tatt vaksina og jeg sa at jeg tok den på torsdag. Og så spurte hu meg hva gjør du her nå da. Og tittet undrende på meg. Jeg bare ehhh må vel jobbe. Og da fortalte hu at hu andre som er gravid i barnehagen jeg jobber hadde fått beskjed om at hu måtte være hjemme i 1 uke og det samme hadde hu hørt at ei gravid i barnehagen som unga mine går i også måtte.
                        Så jeg fikk beskjed om og ringe legen, så det gjorde jeg vettu. Og der fikk jeg vite at neida, ikke noen fare og være på jobben.
                        Så nå sitter jeg her da,(hadde fri i dag) med vondt i hue, hoste, potte tett og febern har begynt og komme. JIPPI liksom
                        Ida 01.05.2006
                        Fredrik 19.01.2008
                        Jonas 11.02.2010
                        Liam 03.07.2012

Comment

Jeg fikk beskjed om 1 uke. Og jeg møtte opp på jobb i går, og fikk vite at jo der var det svineinfluensa. Styreren lurte på om jeg hadde tatt vaksina og jeg sa at jeg tok den på torsdag. Og så spurte hu meg hva gjør du her nå da. Og tittet undrende på meg. Jeg bare ehhh må vel jobbe. Og da fortalte hu at hu andre som er gravid i barnehagen jeg jobber hadde fått beskjed om at hu måtte være hjemme i 1 uke og det samme hadde hu hørt at ei gravid i barnehagen som unga mine går i også måtte.
                          Så jeg fikk beskjed om og ringe legen, så det gjorde jeg vettu. Og der fikk jeg vite at neida, ikke noen fare og være på jobben.
                          Så nå sitter jeg her da,(hadde fri i dag) med vondt i hue, hoste, potte tett og febern har begynt og komme. JIPPI liksom
                          Er som jeg har sagt hele tiden... Informasjonen er ulik fra sted til sted, og fra dag til dag.

DETTE er hva jeg fikk med meg i dag. 2-3 uker liksom.....

Comment

Og uansett: Gooood bedring! (Hold oss informert om formen din fremover da, så vi får en pekepinn på dette med sykdom etter vaksinering.)

Comment

Skal holde dere oppdatert jeg. Kom også på at jeg på fredag var hos ei på jobben som nå har fått svineinfluensaen. Og da var det bare 1 dag etter at jeg hadde tatt vaksina. Og jeg begynte med hostingen min på søndagskvelden.
                              Ida 01.05.2006
                              Fredrik 19.01.2008
                              Jonas 11.02.2010
                              Liam 03.07.2012

Comment

Var og tok vaksina sist onsdag så i morgen blir det en uke. Håper virkelig at den virker nå!

Comment

Working...
                                X