Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Kiling

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kiling

Er du kilen? Synes du det er godt eller er det ren tortur for deg?

Fant denne artikkelen om kiling, og syntes det egentlig var ganske interessant.

sigpic

Sv: Kiling

ikke lest linken ennå. Men for meg er det ren tortur og bli kilt. Jeg blir helt vill og sparker og slår.

Var syk for noen uker siden, og hos legen og på sykehuset så måtte de teste reflekser, og den ene var og bli kilt under beinet. Den ene gangen ble jeg holdt fast, så jeg sa i fra på forhånd at refleksen er der, og at de måtte ta det på eget ansvar, for jeg har ikke kontroll.

Comment

Opprinnelig lagt inn av My_ Se innlegg
      ikke lest linken ennå. Men for meg er det ren tortur og bli kilt. Jeg blir helt vill og sparker og slår.

Var syk for noen uker siden, og hos legen og på sykehuset så måtte de teste reflekser, og den ene var og bli kilt under beinet. Den ene gangen ble jeg holdt fast, så jeg sa i fra på forhånd at refleksen er der, og at de måtte ta det på eget ansvar, for jeg har ikke kontroll.

Samme her, jeg haaater å blir kilt. Og så er jeg så kilen også da, sånn helt ekstremt. Eneste stedet det er godt å bli kilt er på ryggen og i nakken.

sigpic

Comment

eg syns det e morsomt å bli kilt eg, for då betyr det for meg at eg e glad og har det løye, og at eg e lykkelig. men eg har et par kileeksperter då, og då e det litt stress å holde øye med alle sammen. og eg syns at å bli kilt e det aller aller aller aller aller det morsomste eg vett i hele verden, for hvis man ikke kunne kile folk, så hadde man hatt det gørr kjedelig syns eg iallefall

Comment

Working...
        X