Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

huff, så vondt da!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• huff, så vondt da!

Jeg lurer egentlig på om jeg bør være bekymret eller ikke.
    Jeg fikk mensen på torsdag, med enorme smerter, i dag er smertene like ille (lørdag), og voltaren fungerer ikke lenger. Jeg tok paralgin forte i natt, men ble bare fyllesyk i dag. Kan ikke ta det på dagtid for jeg har en liten en å ta vare på, og jeg har en tendens til å bli litt sløv av pf.
    Normalt stor blødning som den pleier.

Jeg har alltid hatt store menssmerter i ca 1 døgn, men dette ligner ikke grisen! Man blir jo litt satt ut, og redd...
    Samtidig er jeg veldig kvalm og svimmel.
    -99 -01 -14.07.09

Sv: huff, så vondt da!

Du kan ikke ha vært gravid da? høres ikke godt ut.
    Verdens heldigste Mamma til 1,2,3,4

Gutt 94, 3400g,Gutt 96, 3750g,Gutt 06, 3400g,Gutt 09, 3150g

Comment

Opprinnelig lagt inn av lillenurk Se innlegg
      Du kan ikke ha vært gravid da? høres ikke godt ut.
      Egentlig ikke, bruker jo prevensjon. Men man skal kanskje ikke se bort i fra det...
      -99 -01 -14.07.09

Comment

Det er jo ikke SÅ lenge siden du fødte, så mensen kan fremdeles være i forandring etter det. Jeg fikk HELT annerledes mens etter jeg fødte Oda. Gikk fra å ha null menssmerter og veldig lite blødning før jeg fikk henne, til å ha MASSIVE smerter i 2 1/2 uke hver måned og skikkelig kraftige blødninger. Det tar jo gjerne litt tid før mensen er "back to normal" etter en fødsel, så det kan bare være at den fremdeles endrer seg?!

Går du på noe slags prevensjon? Her hjalp p-piller en del for smertene og blødningen, ellers var cola det eneste som funka!
        - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Ja, det kan være mye endringer, skulle ønske vi kunne slippe alle hormonene egentlig. Jeg bruker p-ringen, startet på den i mars/april. Og ting har vært litt uregelmessig, men ikke på denne måten. Men det er sikkert det som er årsaken. Jeg fikk puste ut i går, nå er det bare murring og stikking igjen. (jeg er ikke gravid, testet i dag. )
          Jeg fikk sånn halvveis diagnosen endometriose for noen år siden. Og under keisersnittet sist fant gynekologen mye arrvev i livmora.
          Men det har liksom ikke vært så ille før. Jeg begynner vel å bli gammel, og ting er ikke stabilt enda. Men jeg håper virkelig ikke endometriosen kommer tilbake for fult igjen. Og ikke kan jeg huske det var slike symptomer.
          -99 -01 -14.07.09

Comment

Working...
          X