Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Sakral cyste/Tvilling på halebeinet..

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sakral cyste/Tvilling på halebeinet..

Noen som har vært borti dette?? Min har nå hissa seg opp så vanvittig at jeg snart blir sprø.. Jeg har jo hatt den lille kulen der i x antall år nå, men først nå har den både hissa seg opp og sprukket (litt hvertfall) sånn at det konstant renner puss ut derfra..

Den ligger helt oppe i starten av rumpesprekken, så det er liksom ikke bare bare å skulle klemme ut puss heller

Jeg er jo vant med betente hårsekker i lysk/under armer, men detta trur jeg tar kaka altså.. Vondt å sitte vanlig, og kan kun ligge på mage/siden på natta. Og idag har jeg merka at det gjør vondt bortetter høyre lår også. Er ikke rød der, jeg bare kjennes skambanka ut

Skifter, renser og smører flere ganger om dagen, og har lest at grønnsåpebad skal funke fint.. Eller hvertfall plassere rompa i en balje med grønnsåpevann.. Men tar badekaret istede trur jeg.. Litt enklere å plassere seg "behagelig"..

Så er det noen som har tips til meg?? Burde vel vært hos legen, men min fastlege har ferie nå så da frister det liksom ikke så mye
    98 & 06

22/07 2011

Sv: Sakral cyste/Tvilling på halebeinet..

Hvis du begynner få vondt nedover låra og ville jeg oppsøkt lege, ferie eller ikke hos fastlegen.
    jente f. 2009 jente f.2011

Comment

Her har saker og ting skjedd på få timer, ja Bare jeg lener meg tilbake i kontorstolen nå, så kjenner jeg at det kommer verk ut.. Egentlig ganske blæsj følelse, men ganske godt også.. Å vite at styggedommen kommer seg ut av kroppen min Er fremdeles vondt på hofta, men har holdt seg der hele tida så det går nok over.. Er vant med det fra de andre plassene jeg får "konger", så jeg vet at vondten forsvinner.. Nettopp vært oppe å rensa og bytta kompress nå, og jeg må på badet idag ja.. Men for kokvarmt varmeflaske igår, Bruledine sårsalve og Hydrogenperioksyd til å rense med!

98 & 06

22/07 2011

Comment

Vet veldig lite om forhistorien, men fetteren min var inne å fjernet en slik 'tvilling' for et par år siden.
        Gikk fort og greit så vidt jeg har hørt.
        Hannah 12.02.2004 Christoffer 13.06.2008
        Pluggen 04.12.1998 - 16.08.2011 .....

Dagbok .... Sytråd...... LiVe design........LiVe-Design på facebook

Comment

Hei,

Jeg vil oppfordre alle med spørsmål angående sakralcyste (tvilling) til å like facebook-gruppen "sakralcyste" da det er lettere å meddele informasjon om sakralcyste, men også å stille spørsmål hvor man raskere får svar fra andre personer med samme interesse.

Hilsen en med sakralcyste

Comment

Siden det er en spesiell problemstilling, så er det OK å linke til en FAcebookgruppe. Ellers vil vi helst unngå slik linking på Mammanett.
            Mamma til 3: Gründer, tidligere redaktør og fagansvarlig for Mammanett.no

Comment

Hei Elisabeth,

Selvfølgelig kan jeg linke til facebooksiden, men jeg var litt usikker på om det var lov å skrive inn linker her. Håper de som måtte ønske å søke innsikt i problemstillingen, finner det gjennom interessesiden på facebook Her er linken:

http://www.facebook.com/pages/Sakral...87022154662796

Comment

Working...
              X