Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Svetter mye

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Svetter mye

hei

Helt fra puberteten startet har jeg svettet mye, største problem området er under armene. Jeg prøver forskjellige deo'er, stopp 24 og den fra apoteket mde 96% alkohol- det virker ikke. Jeg kan ikke gå med noe som er kommer ani under armene, uansett hva jeg gjør- sitter å ser på tv, ligger i sengen, jobber, trener- svetter uansett.

Hva kan jeg gjøre? Kan jeg "operere"? Er dette noe jeg kan få dekket? Det er ett skikkelig stort problem for meg, spesielt siden jeg jobber som frisør og er i kontakt med kunder hele tiden. Blir skikkelig frustrert og trist av dette

Sv: Svetter mye

Dette må du ta opp med legen din. Jeg så en jente/kvinne på flere episoder av "Embarrassing Bodies" med samme problem som deg, og de fikk hjelp, så jeg ville gått til legen og få en henvisning videre.

Comment

Jeg vil tro legen kan hjelpe deg med dette, ja. Bestill deg en time og forhør deg, du!

Comment

Hørest ut som om at en operasjon er det riktige for deg ja. Har ei venninne som har vært inne og gjort noe inngrep ang kjertlene hun hadde under armene, men dette er nå snart 10 år siden, så det er mye mulig det er kommet noe lengre idag, sånn at du slipper inngrep. Ta det opp med legen din du. Det finnes hjelp.

Comment

Huff, det er ikke morro. Har du prøvd ting fra apoteket? Har du sikkert men.. jeg også sliter med mye svette. Alltid gjort egentlig.
          Har høy forbrenning. Så mulig det er derfor.

Men ta en prat med legen din. Si det er et problem for deg.

Comment