Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

P-ring

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• P-ring

Noen her som har prøvd det og var dere evnt fornøyd?
    Legen min foreslo at vi skulle prøve det siden jeg ikke kan bruke piller siden jeg ikke tar dette opp i kroppen og derfor vil det da ikke fungere som prevasjon.
    Hormonspiral kan jeg ikke bruke siden den reagerte jeg på når jeg hadde, livmorhalsen hovnet opp og slett med at det klødde og svidde når den sto i. Når den ble fjernet så forsvandt alle plagene og hevelsen i livmorhalsen forsvandt.
    gutt 2005
    jente 2006(følger 2007 barn)

Sv: P-ring

Jeg var ganske fornøyd, helt til jeg sluttet med den :P Jeg gikk litt opp i vekt da jeg startet med den men ikke skummelt mye, når jeg sluttet med den merket jeg hvor mye den hadde dempet "lysten" min! Det er det jo ikke alle som vil få problemer med, da Slet litt med at den ble "i veien" under samleie av og til, uansett hvor riktig den lå. Den ble liksom "dunket" så den skrapte meg litt opp, Gubben sa at han kunne kjenne den også, en av grunnene til at vi sluttet med den og satte p-stav i stedet.
    Fordel: Enkel å bruke, lite stress, får veldig god oversikt over når menstruasjon blir, veldig sikker. Jeg var superfornøyd med at jeg slapp å huske å ta piller daglig.
    The Psi Corps is your friend. Trust the Corps.

Comment

takk så mye for svar
      En får evnt bare prøve å se. Er bare redd for at jeg ska begynne å reagere på denne og på samme måtte som hormonspiralen
      gutt 2005
      jente 2006(følger 2007 barn)

Comment

Jeg har brukt P-ring før,og var veldi fornøyd med den.
        Har tidligere prøvd p-piller og p-stav.
        p-pillene ble mye og holde styr på,
        p-staven ga meg måneders lange blødninger

Men mest fornøyd med p-ringen,litt knotete de første gangene før jeg ble vant.

Comment

Working...
        X