Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Det er "noen" i leiligheten... (oppdatert 23.jan)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Det er "noen" i leiligheten... (oppdatert 23.jan)

Så spennende tråd! Kjenner til det med portaler. Mine mødre bor i et hus der det er en portal, og det er det mye dritt som skjer HELE tiden. De har til og med vurdert å flytte. Nå har de kjøpt seg hund, og etter det ble det nesten helt rolig der. Merkelige greier.

I leiligheten vår er det lite aktivitet, men ble angrepet i senga en gang. Etter det sa jeg stopp og renset hele stedet. Har ikke opplevd noe sånt hjemme siden, men når jeg ser TV på kvelden o.l. hører jeg det går i gangen. Har et vennepar som også er mediumer (sterkere enn meg) og de sa det var trygt. Alle som kommer på besøk merker den rolige energien der, så jeg er glad vi fant denne leiligheten!

Comment

Opprinnelig lagt inn av wander Se innlegg
      Det at det ble varslet når moren din var i nærheten kalles for vardøger så vidt jeg vet. Jeg har aldri opplevd å se noe i forhold til det, men broren min har vardøger. Vi hørte han alltid et kvarters tid før han kom hjem. Vi visste alltid at det var han av en eller annen grunn hvis vi hørte noen på trappa og ingen kom inn. Da var det alltid en eller annen som sa "åja, nå kommer bror om noen minutter"
      Vardøger heitte det ja, husker det no
      Har aldri tenkt på at vardøgeret følger personen, men når du sier det så er det kun mamma vi pleide å oppleve det med. Har aldri opplevd vardøger etter eg flytta heimefra heller, ikkje på mamma en gang.

Mista nett pappaen min for ei uke siden. Heilt plutselig, mens vi var på ferie. Det var fryktelig å få beskjed om, og no i dagene etterpå har det vore skrekkelig vondt og eg har hatt så mykje eg føler eg ikkje fekk sagt til han før han døde...
      Sjølv om eg aldri har hatt noko forhold til medium, og ikkje heilt har visst kva eg skal tru om det, var eg faktisk inne på tanken her en dag at eg kanskje kunne fått sagt adjø til pappa på den måten.
      Det var også fryktelig trist at eg fekk min første positive graviditetstest sannsynligvis akkurat på dei tider han døde heilt aleine heime...han fekk aldri vite at han skulle bli bestefar og at vi endelig hadde klart det etter så mange år...
      Prøver å trøste meg med at han forhåpentligvis veit det likevel, der han er no
      Last edited by echs; 19-07-14, 15:21.
      Svangerskapsdagbok

Comment

Opprinnelig lagt inn av echs Se innlegg
        Vardøger heitte det ja, husker det no
        Har aldri tenkt på at vardøgeret følger personen, men når du sier det så er det kun mamma vi pleide å oppleve det med. Har aldri opplevd vardøger etter eg flytta heimefra heller, ikkje på mamma en gang.

Mista nett pappaen min for ei uke siden. Heilt plutselig, mens vi var på ferie. Det var fryktelig å få beskjed om, og no i dagene etterpå har det vore skrekkelig vondt og eg har hatt så mykje eg føler eg ikkje fekk sagt til han før han døde...
        Sjølv om eg aldri har hatt noko forhold til medium, og ikkje heilt har visst kva eg skal tru om det, var eg faktisk inne på tanken her en dag at eg kanskje kunne fått sagt adjø til pappa på den måten.
        Det var også fryktelig trist at eg fekk min første positive graviditetstest sannsynligvis akkurat på dei tider han døde heilt aleine heime...han fekk aldri vite at han skulle bli bestefar og at vi endelig hadde klart det etter så mange år...
        Prøver å trøste meg med at han forhåpentligvis veit det likevel, der han er no
        Kondolerer så mye

Jeg fikk ut mye av sorgen over min bestefar (som var som en far for meg) ved å prate med et medium. Jeg fikk ikke skikkelig kontakt med ham selv, så det var godt å få sagt ting man ikke fikk sagt mens han levde. Det bestefar sa via mediumet var at døden er bare begrenset og trist for oss som blir igjen. Man tenker på alt man ikke får oppleve med dem, og hva de ikke får oppleve selv, men sannheten er at de ser og opplever mye mer nå enn da de levde. Det var i alle fall en stor trøst for meg.

Comment

Working...
        X