Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Til dere nye her på mamma på slanker`n

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Til dere nye her på mamma på slanker`n

Til dere som er nye eller i fremtiden tar en titt her inne.Vi Har i tilegg til denne delen av forumet en lukka gruppe som heter gruppa mamma på slalnker`n .Der inne er vi ett par damer som oppdaterter og bakker opp hverandre i kampen mot kiloene som henger på kroppen.Vi har ukentlig rapporter og skriver når vi har behov for det.
    Om du er i samma situasjon som oss er du velkommen til å bli medlem i denne gruppa.Det du gjør for å bli medlem er å gå inn på grupper inne i forumet her og ønsker deg medlemskap i gruppa.Så vil du få mail tilbake om at du har blitt medlem.

Håper på flere medlemer som vil tilbringe tid inne oss flotte damer !

Velkommen er du vertfall

Klem fra moderator

Nå har jeg fått innvilget søknaden min, men jeg skjønner ikke hvor vi kommuniserer? Eller er det sånn at vi hele tiden skal sende private beskjeder til en og en? Trodde alle i gruppa fikk se det jeg skrev? Hvordan gjør jeg dette?
    Hilsen Elapela
    Mamma til Gabriel 5 år og Maya 3 år.

Comment

Nederst på sida er det en del som heter mamma på slankern (tror jeg). Bare de som er medlem ser denne og kan lese/skrive her. Ser ellers ut som resten av forumet.
      hilsen turvid

Min blogg

Comment

Det så jeg FØR jeg ble medlem også, så det tror jeg ikke det kan være!
        Hilsen Elapela

Comment

Er du sikker på det..det står gruppa mamma på slanker`n..kommunikasjonsmåten er så ellers på forumet der vi skrive innlegg på gruppa..disse innlegga er det kun vi her inne som er medlem i gruppa som ser.Du kan ta en kikk på innlegga som ligger inne i gruppa så finner du det nok ut..
          Prøv og logg deg av mammanette og gå inn ulogga og se da om du ser nederts gruppa mamma på slanker`n..om du gjør det og kan lese innlegga så si ifra..

Rufsa

Comment

Om jeg kunne tenkt meg og være med i mamma`n på slanker`n hvor henvender jeg medg da ?

Comment

Hei Ragnhild. Ja, nå ser jeg jo det Vel, jeg skrev et langt innlegg til dere, men før jeg fikk postet det, så slo Maya av maskinen. Jeg ble bare så arg. Jeg giddet ikke skrive alt igjen, det får bli en annen gang.
              Hilsen Elapela

Comment

Fint ..jeg tulla litt i sted jeg og da for jeg skrev vel at dette var den lukka gruppa men det var det ikke..men den finner du nederst her på forumet når du er medlem..Du har fått velkomst hilsner der inne så du må ta en titt...

Moderator kan være litt tullehode innimellom da men blir vel tilgitt

Rufsa

Comment

Opprinnelig lagt inn av Lottemor
                  Om jeg kunne tenkt meg og være med i mamma`n på slanker`n hvor henvender jeg medg da ?
                  Hei hei Lottemor ! Så koslig da at vi får flere..Det du kan gjøre som er den formelle måten er å gå inn på grupper øverst på forumet der det bla står profil,antall nye meldinger du har fått,logg ut osv..der står det grupper også.Der kan du klikke så der inne står det at du kan søke medlemskap i gruppa mamma på slanker`n så gjør det..da får jeg som moderator mail om at du har søkt og jeg svarer på den..

Om du ikke finner ut av dette så bare send med en pm eller mail så skal jeg fikse det..

Håper å se det i gruppa snart..

Moderator mamma på slanker`n,rufsa

Comment

Når får eg vite om eg har blitt medlem her?
                    Bare lurer....
                    Mamma'n til 01040710

Comment

Du har blitt medlem du..Det er en stund siden det...Hmm skal sjekke opp en gang til..Om du ikke ser den lukka gruppa nederest må du rope ut..Men jeg har lagt deg til så du er medlem...

Hilsen

Comment

Åssen ser eg den lukka gruppa da?
                        Mamma'n til 01040710

Comment

Skjønte det
                          Mamma'n til 01040710

Comment

Tror jeg ble "blond" da jeg fikk Hans Christian. Skjønner ingen ting nå.
                            Hvor er liksom det lukkede forumet?
                            Ser ikke noe mer nederst nå enn når jeg er utlogget.
                            :? :oops: :twisted: Hehe
                            Mamma til Turbo 2003 og Snoopy 2007

Comment

bedre sent enn aldri.... Heisann..ser du ikke noe forskjell? Gruppa er lukka og du er medlem der..Helt nederst skal det stå gruppa mamma på slanker`n...Når du ikek er medlem der da ser du ikke denne..dvs også når du ikke er innlogga...

Rop ut om du ikek finner vei

Klemz fra Rufsetufsa

Comment

Working...
                              X