Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Reductil?

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Reductil?

Hvor overvektig må man være for å få dette, og hvordan virker det?
    Jeg er overvektig - ca 20 kg tenker jeg - er 1,76 m høy og veier 89 kg nå. Har faktisk klart å gå ned 5 kg ekstra etter at jeg fødte. Veide 95 da jeg ble gravid. Men kommer jeg under 75 skal jeg være mer enn fornøyd.
    Jeg veide litt over 70 da jeg ble gravid med førstemann, og klarte å legge på meg 34! kg...æh
    :trott: Student,mamma,vaskedame, elskerinne,kokk,sjåfør,psykolog,mekler,datanaut osv for Krølle 2003 og Olings 2005, og han mørke mannen vi ser av og til :trott:

Sv: Reductil?

Jeg TROR man må ha en BMI over 30 og/eller medisinske lidelser som kommer av overvekten..
    Søk på reduxtil på nettet så finner du helt sikkert informasjon
    2009
    2011

Comment

Jeg vet hvertfall at jeg fikk reductil da de oppdaget PCOS hos meg. Da hadde jeg lagt på meg ca.20 kg på 1,5 år
      jente f. 2009 jente f.2011

Comment

Jeg får spørre fastlegen min når jeg skal dit på 6 ukers kontroll. Antakelig er det uaktuellt så lenge jeg ammer? Det har jeg jo tenkt å gjøre i hvert fall et år, så da får jeg prøve selv så lenge. Får jo litt gratis via ammingen
        :trott: Student,mamma,vaskedame, elskerinne,kokk,sjåfør,psykolog,mekler,datanaut osv for Krølle 2003 og Olings 2005, og han mørke mannen vi ser av og til :trott:

Comment

Hei,
          Du kan ikke bruke Reductil når du ammer dessverre. Du må ha en BMI på over 30 og ikke ha høyt blodtrykk. Jeg har gått på Reductil, og skal begynne igjen når jeg får råd...koster mellom 600 og 700 kroner for 1 mnd Det står masse om reductil på nettet, bla her:
          http://www.lommelegen.no/art/art2000.asp

Lykke til
          Klem fra Lmtjom og røverne -01 og -03

Comment

Jeg regnet ut din BMI, og den er på 28,73. Og som det har blitt sagt, du kan ikke bruke den så lenge du ammer.

Nå vet jeg ikke om du har noen plager, som gjør at du ikke kan trene vanlig? Da er det kanskje mulig å få reductil selv om man ikke har en BMI på over 30?

Vurderer det selv nemlig, siden jeg ennå plages med bekkenløsning. Og sliter med ryggen og leddene, det er så veldig begrenset hva jeg kan gjøre uten å skade meg/få store smerter.
            B. 12/99 C. 07/04 A. 02.03.09
            ~

Comment

Forresten, så stod det inne på lommelegen at man kunne få det dersom man hadde en BMI på over 27 og har diabetes, høyt blodtrykk eller høyt kolesterol.
              B. 12/99 C. 07/04 A. 02.03.09
              ~

Comment

Jeg hadde svangerskapsdiabetes, så jeg skal høre med legen min når jeg kommer dit.

Comment

Jeg fikk reductil av min lege når vi fant ut at jeg hadde PCO, jeg er ikke så veldig overvektig, men fikk det nå for det.. Tror nok at du vil få det, men ikke mens du ammer.. Denne tråden skal jeg følge med på, tenkte på det senest i dag at etter jeg har født og er ferdig med å amme skal jeg begynne med det igjen.. Brukte bare en mnd, men ble kjempefornøyd med resultatet.. (Vitsen var på en måte å bli gravid, og det klarte jeg jo.. ) Lykke til!!
                  Mamma til to gull
                  Elise Helene Matias Leander
                  Venter på Dagboken min

Comment

Jeg har hatt god hjelp av Reductil, for den har stillt søthungeren min kraftig!! Jeg gikk på reductil fra mars -05 til juni 05 og nå i desember, men nå har jeg en pause pga økonomien Har gått ned 13 kilo og mere skal det bli!! Får lønn på fredag, så da skal det lages regnskap og se om jeg får plass til en mnd med reductil
                    Klem fra Lmtjom og røverne -01 og -03

Comment

Jeg kjøpte Reductil på nettapoteket acomplia-reductil.net
                      Jeg har nå tatt Reductil i en uke. Kjenner allerede at jeg ikke er sulten på samme måte lengre + at jeg ikke har lyst på f.eks sjokolade når dette blir servert. Merker ikke noe på klærne enda, men håper det skjer noe snart. Det eneste jeg har merket som kan være bivirkning, er at jeg hadde litt "hard mage" de to første dagene. Jeg har og en slags uro i kroppen av og til,litt hjerte bank og føler meg nesten litt nervøs.
                      Min venn har gått ned 4 kg på 3 uker.
                      disse pillene virkelig kan fungere

Comment

Opprinnelig lagt inn av Monika31 Se innlegg
                        Jeg kjøpte Reductil på nettapoteket acomplia-reductil.net
                        Jeg har nå tatt Reductil i en uke. Kjenner allerede at jeg ikke er sulten på samme måte lengre + at jeg ikke har lyst på f.eks sjokolade når dette blir servert. Merker ikke noe på klærne enda, men håper det skjer noe snart. Det eneste jeg har merket som kan være bivirkning, er at jeg hadde litt "hard mage" de to første dagene. Jeg har og en slags uro i kroppen av og til,litt hjerte bank og føler meg nesten litt nervøs.
                        Min venn har gått ned 4 kg på 3 uker.
                        disse pillene virkelig kan fungere
                        Hei, så du hadde handlet Reductil på acomplia-reductil.net! Har tenkt på å gjøre det samme selv nemlig, men er så utrolig redd for å få tollen eller politiet på nakken! Så de sjekket INGENTING i tollen? Og man trenger ingen resept fra før? Før man bestiller fra acomplia-reductil.net liksom?? Fikk du det i rett i postkassen eller? Og måtte du betale frakt?

Comment

Hei
                          Jeg kjøpte Phen375 på acomplia-reductil.net
                          90 piller - 100 euro
                          Jeg har mottatt pillene i 9 dager fra U.K

Comment

Jeg har bare tatt Reductil en uke og har foreløpig gått ned ca 1/2 kg men jeg merker veldig godt effekten. Før småspiste jeg konstant hele dagen, men nå har jeg rett og slett ikke lyst på noe. Vil absolutt anbefale Reductil. Jeg bestilte det fra http://weightlossproducts.club. Det kom i posten etter ca fem dager.

Comment

Vekttap oppnås enkelt med Reductil Sibutramine 15mg. Jeg testet dette legemidlet for 3 måneder siden, og jeg er veldig fornøyd. Min drøm er blitt oppfylt. Jeg har mistet 8 kg på bare 2 uker. Jeg overbeviste meg selv om at Meridia Reductil er den beste behandlingen for overvekt.
                              Jeg har gjort en bestilling fra Reductil på https://farmacienow.com Prisen og ca 1,42 € for en nettbrett. Jeg mottok pakken min om 7 dager. En god ting jeg allerede har nevnt på dette nettstedet er at det er mange spesialtilbud for alle medisiner.

Comment

Working...
                              X