Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Noen tips om BH ??

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Noen tips om BH ??

Har en venninne som sliter med å finne gode BH'er. Hun er litt kraftig på overkroppen, og sa hun brukte vanligvis 75B før ungene. Etter ungene måtte hun opp i C-cup, men sliter med å finne BH'er som passer, da C-cup oftest blir litt for stor i selve cup'en. Det er litt som mangler å fylle i liksom.

Noen som har erfaringer/tips ?

Sv: Noen tips om BH ??

Kanskje det holder med B-cup om hun går opp i cm rundt?

Jeg er ingen ekspert på BH'er, men hun får sikkert hjelp på f.eks. Lindex. Eller aller helst en butikk der de selger bare undertøy...

Comment

Ja, som Wander sier her, så er det jo ikke sikkert hun trenger opp i cupen, men heller den 75? Og en annen ting, at det finnes alt slags former på bh'er jo, så man må bare prøve seg fram. Noen passer bedre med fullcup (og det tror jeg ikke det gjør med din vennine ut ifra hva du sier), finnes mindre cup (og da mener jeg hvor mye cupen dekker bryst om du skjønner), mer sportsmodel som sitter tettere kanskje, pushup vet du selv om tenker jeg. Har jeg vært henne ville jeg gått på en sånn spes butikk og prøvd masse masser bh.

sept'05
      juli'07

Comment

Men hvis hun er litt stor, er ikke da 75 litt lite? jeg vil ikke kalle meg stor, men ikke supertynn heller, men jeg bruker 80.... bruker E cup da, men jeg ville prøvd å heller gå opp rundt om c cup er for stort

Comment

BH guide

Kanskje hun/dere finner noe på den siden der?

Comment

så bra link

Comment

Working...
            X