Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hvor finne jeans til oss med litt former?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hvor finne jeans til oss med litt former?

Fødte ei lita jente for snart 6 uker siden og veier nå omtrent det samme som jeg gjorde før jeg ble gravid. Merker alikevel at kroppen har forandret seg og at magen er slappere og hoftene bredere Sliter med å finne bukser i butikkene, spesielt jeans. Har en favorittjeans hjemme, som snart har sett sine bedre dager Har prøvd masse bukser de siste dagene, men finner ingen som passer. Enten er de alt for trange, eller så sitter de slaskete. En som jobbet på Vivikes sa at jeg burde kjøpe jeans som var ment på eldre damer Herregud, jeg er 27, ikke 60. Jeg ser da haugevis av jenter/damer der ute som er betraktelig større enn meg og som har kule jeans på seg. Hvor finner man dette? Bruker str. 42/44 (M el. L ), så burde ikke være umulig å finne noe.

Noen som har tips om hvor jeg bør gå.

Hilsen Lene, storesøster Oda Sofie født 24.mars 04, og lillesøster Victoria født 29. januar 08.

Sv: Hvor finne jeans til oss med litt former?

Har du vært på PM?
    Jeg har jobbet der, det er butikk for "damer fra 30+", de har jo seff en del til gamlinger Men noen modeller er faktisk ganske fine, og de som jobber der skal vite ka bukse de skal vise deg når de ser kroppsformen din... Og om du sier du skal ha smal eller vid modell osv...

Ellers kan eg føye til at eg har brukt L i bukser lenge, og Levis buksene er de jeg er mest fornøyd med, de er gaaamle men eg elsker de husker ikke modellen i farta, for eg har pakka de ned siden eg bare bruker mammabukser no

HM da har ikke de noe? no går jo bare den "vanlige" avd til L tror eg, og de syntes eg e for små for meg, og eg er ikke akkurat stor (eller var før magen begynnte å vokse).. men de har jo bib avd....
    Last edited by mayen; 09-03-08, 21:24.

Comment

Vet hva du mener!! Ble så drittlei av "vanlige" jeans til slutt, men fikk tips av søstra mi om å handle på Cubus, og der har jeg funnet SÅ mange som jeg bare elsker!!
      Jeg har aldri tenkt på å gå på Cubus for å kjøpe olabukser liksom, men nå har jeg kjøpt 4 par derfra siden august!
      De har tøffe jeans og i mange forskjellige farger, former, med og uten "stæsj" osv... "Yeans please" heter merket...
      - 2004, - 2010, - 2014

Comment

Nå sier du ikke hvilke bein du har...?

Selv har jeg fått bredere hofter, deigete mage, men har beholdt de sylslanke beina mine. Vero Moda har en KNALLBRA modell for "sånne" som meg. Slank modell, høy i livet som holde magene på plass. Koster 399,-

Ellers har Voice of Europe en lignende modell nå, helt ny. 499 kr og knallfin!!!
        Zebra og lillemor hilser

Comment

Vero moda har ikke Jeans som er for oss i str 42/44. Jeg bruker det, har ikke sjangs i havet å få igjen de buksene.

Er ikke for de med hofter og fleske mage.

Men Cubus har greie bukser som sitter godt.

Comment

EG som bruker 40-42 får ikke på meg veromoda klær engang

Comment

Solo/Zizzi Jeg bruker 46, og for første gang på lenge har jeg funnet tøffe jeans
              Mamma til 2 Snupper
              2007 og 2009
              ~Min Blogg~

Comment

Opprinnelig lagt inn av mayen Se innlegg
                EG som bruker 40-42 får ikke på meg veromoda klær engang

Sorry.....
                Jeg bruker 38-40, men har en god del på hofter og mage. Jeg skjønte ikke at det var litt større størrelser det var spurt etter....
                Zebra og lillemor hilser

Comment

Opprinnelig lagt inn av Tonje Se innlegg
                  Vero moda har ikke Jeans som er for oss i str 42/44. Jeg bruker det, har ikke sjangs i havet å få igjen de buksene.

Jeg finner i perioder bukser på Vero Moda. Tror det er snakk om å være heldig med når man er i butikken ift når de har fått varer..
                  2009
                  2011

Comment

Opprinnelig lagt inn av Zebra Se innlegg
                    Sorry.....
                    Jeg bruker 38-40, men har en god del på hofter og mage. Jeg skjønte ikke at det var litt større størrelser det var spurt etter....
                    det går fint du
                    Er ganske teit egentlig at man maks kan bruke strl 40 for å de fineste buksene...
                    Men nå er det såpass mange som etterspør større strl at de fleste byene har blitt flinke til å ta inn større strl og...

H&M irriterte meg da de tok vekk XL i den vanlige avdelingen.....
                    Nå bruker jeg bare M/L da, men i noen ting måtte jeg ha XL, som feks skjorter for å få de over brystene Og da måtte jeg over på BiB, men der var de jo større over alt, så da passet ikke det heller

Comment

Finne jeans er ikke enkelt du,jeg bruker str 42.men problemet er jo att alle bukser er smale nede nå.det som er inn og veldig lave ilivet som regel.får noen på meg,men så store lår,så er ikke fint med stramme nede.Men heldigvis,så kommer moten inn med sleng i jeansene igjen.Er på vei og kommer snart

Men har dere wearhouse? der finner jeg ofte.
                      + Cubus her borte har faktisk fått endel inn av jeans.forhold til før.
                      Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012

Comment

Opprinnelig lagt inn av mayen Se innlegg
                        Har du vært på PM?
                        Jeg har jobbet der, det er butikk for "damer fra 30+", de har jo seff en del til gamlinger Men noen modeller er faktisk ganske fine, og de som jobber der skal vite ka bukse de skal vise deg når de ser kroppsformen din... Og om du sier du skal ha smal eller vid modell osv...
                        Nei, har ikke vært der. Fårprøve det. Takk for tipset

Opprinnelig lagt inn av Zebra Se innlegg
                        Nå sier du ikke hvilke bein du har...?

Selv har jeg fått bredere hofter, deigete mage, men har beholdt de sylslanke beina mine. Vero Moda har en KNALLBRA modell for "sånne" som meg. Slank modell, høy i livet som holde magene på plass. Koster 399,-

Ellers har Voice of Europe en lignende modell nå, helt ny. 499 kr og knallfin!!!
                        Har ikke akkurat slanke bein nei Har kiloene godt fordelt over hele kroppen

Opprinnelig lagt inn av Tonje Se innlegg

Er ikke for de med hofter og fleske mage.

Men Cubus har greie bukser som sitter godt.
                        Nei, Vero Moda har ikke bukser til meg Prøvde et par bukser på Cubus i går som ikke var noe særlig. Får ta en titt i en annen Cubusbutikk siden det er flere av dere som anbefaler det

Opprinnelig lagt inn av Maria-B Se innlegg
                        Solo/Zizzi Jeg bruker 46, og for første gang på lenge har jeg funnet tøffe jeans
                        Er det en butikk for store/større damer? De pleier som regel å ha for store str. for meg, men skal jammen ta en tur. Tror de har en i nærheten av Drammen.

Opprinnelig lagt inn av @ngel Se innlegg
                        Finne jeans er ikke enkelt du,jeg bruker str 42.men problemet er jo att alle bukser er smale nede nå.det som er inn og veldig lave ilivet som regel.får noen på meg,men så store lår,så er ikke fint med stramme nede.Men heldigvis,så kommer moten inn med sleng i jeansene igjen.Er på vei og kommer snart

Men har dere wearhouse? der finner jeg ofte.
                        + Cubus her borte har faktisk fått endel inn av jeans.forhold til før.
                        Akkurat som meg det. Ikke særlig pent med smale ben når man har fyldige lår. Er vel en Wearhouse i nærheten tror jeg.

Takk for mange bra svar dere

Må gå et sted hvor det er litt ok ansatte også jeg. Håpløst å få hjelp av en fjortis på 45 kilo Da føler man seg ikke så "høy i hatten".

Skal ut på en ny kikkerunde i morgen. Håper jeg finner noe da...

Hilsen Lene, storesøster Oda Sofie født 24.mars 04, og lillesøster Victoria født 29. januar 08.

Comment

det er en Simply-butikk i Drammen, Lengter.
                          Rett ved Torget Vest.
                          2009
                          2011

Comment

Lykke til på runden
                            Håper du får litt bra hjelp fra noen

Comment

Opprinnelig lagt inn av Lengter Se innlegg
                              Fødte ei lita jente for snart 6 uker siden og veier nå omtrent det samme som jeg gjorde før jeg ble gravid. Merker alikevel at kroppen har forandret seg og at magen er slappere og hoftene bredere Sliter med å finne bukser i butikkene, spesielt jeans. Har en favorittjeans hjemme, som snart har sett sine bedre dager Har prøvd masse bukser de siste dagene, men finner ingen som passer. Enten er de alt for trange, eller så sitter de slaskete. En som jobbet på Vivikes sa at jeg burde kjøpe jeans som var ment på eldre damer Herregud, jeg er 27, ikke 60. Jeg ser da haugevis av jenter/damer der ute som er betraktelig større enn meg og som har kule jeans på seg. Hvor finner man dette? Bruker str. 42/44 (M el. L ), så burde ikke være umulig å finne noe.

Noen som har tips om hvor jeg bør gå.
                              Jeg var på Vero Moda i går og kjøpte meg et par bukser som er ganske høye i livet. Gikk nesten opp til bh'en.
                              Dermed fikk jeg fremhevet den fine timeglassfiguren (hoftene) jeg fikk etter å ha født, uten at "gravid"-magen kommer frem. Hofter er jo faktisk ganske sexy.
                              Det høye livet "pakker" på plass det man har "tilovers" på magen og gir en tydeligere midje. Gjør i allefall det til meg.

Jeg ser at det er mange sånne bukser ute i butikkene nå. Moten er vel litt sånn nå at det skal være skikkelig høyt liv på bukser og skjørt.
                              De finnes med både vide bein, smale bein, for store rumper, små rumper, flate rumper og sprettrumper.

Håper du finner deg noen fine klær.

PS: Vero Moda har faktisk bukser helt opp i str 46.
                              Last edited by Mircea; 09-03-08, 23:18.
                              The crazy woman formerly known as MammaLinn

M-07~~S-09

Comment

Working...
                              X