Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Nytt forum!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bethie
    replied
    åhhh jaaaaa gravide mager er jo bare nyyyyydelig

synes alle gravide har en sånn ekstra glød liksom.... og er rett og slett bare vakkert å se

Leave a comment:

• Viktoria
    replied
    Re: det går ann

Opprinnelig lagt inn av jenta
    det er faktisk mulig og se bra fresh ut når man er gravid..Det er en kjempe stilig butikk vi har i oslo, som heter den kule mage..Det er masse fint der+9mnd på sandvika senter er masse fin..
    Jeg fiksa og miksa litt med vanlige klær også..I det hele tatt så er man kjempe fin når man er gravid...så det skal ikke så mye til... 8)
    Det er helt sant! Er ikke alltid då mye som skal til 8)

Men det er så kjipt at en må til en eller annen storby for å få tak i slike ekstraordinære klær til gravide.
    Da jeg bodde på et liiite sted og var gravid, var det ikke mye å hoppe av glede av for utvalget!

Men det er helt riktig, det går flott ann å se bra ut! Selv synes jeg bare det å se gravides mager er utrolig flott!

Leave a comment:

• jenta
    replied
    det går ann

det er faktisk mulig og se bra fresh ut når man er gravid..Det er en kjempe stilig butikk vi har i oslo, som heter den kule mage..Det er masse fint der+9mnd på sandvika senter er masse fin..
    Jeg fiksa og miksa litt med vanlige klær også..I det hele tatt så er man kjempe fin når man er gravid...så det skal ikke så mye til... 8)

Leave a comment:

• Bethie
    replied
    Forventningsfull: har du testet noen av netbutikkene?? jeg har sett en del steder at det er litt gøyale ting der iallefall.... og praktiske

var en annonse for klær til mor og barn i det nye "Gravid" bladet i dag og så jeg....

ellers har jeg fått tips om at man må prøve finne ut når f.eks Lindex, h&m , kappahl og alle disse kjedene får inn "mammakolleksjonene" sine, for er man litt tidlig ute er det iallefall litt mer å velge mellom... mulig man bare kan spørre i butikkene

Lykke til da

He he håper jeg snart er i samme situasjon

Leave a comment:

• Viktoria
    replied
    Opprinnelig lagt inn av lilje
    Jeg syntes det er kjempeflott med et slikt forum også, slik at det ikke bare blir babyprat her inne. Misforså meg rett, det er veldig koslig her, men jeg føler jeg har vokst fra mammanettet på en måte. Minste min blir fire snart, og da er det ikke så mye å diskutere liksom.

Gleder meg til å se hva som kommer ut av dette!
    Ja, det synes nettopp jeg også! Det er veldig nyttig og koselig med babysnakk også, men akk så deilig det er å kunne bevege seg litt utenfor dèt temaet også!

Leave a comment:

• lilje
    replied
    Jeg syntes det er kjempeflott med et slikt forum også, slik at det ikke bare blir babyprat her inne. Misforså meg rett, det er veldig koslig her, men jeg føler jeg har vokst fra mammanettet på en måte. Minste min blir fire snart, og da er det ikke så mye å diskutere liksom.

Gleder meg til å se hva som kommer ut av dette!

Leave a comment:

• Viktoria
    replied
    Ja, det nye forumet her er også åpent for tips om mammaklær o.l!

Apropos mammaklær, jeg kjenner meg igjen i det du beskriver Forventningsfull, det er ikke akkurat et overveldende utvalg og tilbud av graviditetsklær!

Kanskje noen her har noen supre tips?

Leave a comment:

• Forventningsfull
    replied
    Hadde det vært mulig med tips om mammaklær også? Jeg syns det er så vanskelig å finne.. Enten ser de ut som klær for 50-60 åringer, eller de er kjempedyre (litt kjipt når man bare kan bruke dem en kort periode..) Dessuten har de fleste butikkene veldig lite utvalg... Ender som regel opp på HM Eller Kapp-ahl. Men der også er det bare noen få butikker som har mammaklær og utvalget er ikke overveldende...

Leave a comment:

• Viktoria
    replied
    Opprinnelig lagt inn av Tingeling
    Flotte greier, Viktoria!!!

Leave a comment:

• Tingeling
    replied
    Flotte greier, Viktoria!!!

Leave a comment:

• Viktoria
    replied
    Opprinnelig lagt inn av Bethie
    Slettes ikke dumt
    Så fint at et slikt forum faller i smak!

Leave a comment:

• Bethie
    replied
    Slettes ikke dumt

Leave a comment:

• Viktoria
    started a topic Nytt forum!

Nytt forum!

vinker 1 : Hei dere!

Da har vi fått et nytt forum; Klær, mote, hår og make-up!
    Jeg vet vi er mange travle mødre her inne, noen er gravide, og noen ja,- jeg vet, er enda prøvere!
    Jeg må si jeg er en av de jentene som liker å handle klær, og synes det er deilig å kunne være opptatt av disse tingene selv om jeg er småbarnsmor!

Her kan dere komme med tips, når det gjelder alt innen make-up, mote, klær og og hår!
    Noe nytt som er kommet på markedet som du liker spesielt godt kanskje? Kanskje det er noe du ikke liker, og vil ha ditt synspunkt her?

Kanskje du søker etter noen råd og tips innen f.eks klær og hårfrisyre?

Eller trenger noen "skjønnhetstips"?

Mvh Viktoria
    Last edited by Viktoria; 15-12-04, 22:07.
Working...
X